חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ערב גרפולוגי הפוך לחברה – חוויה מיוחדת ואחת במינה

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה06/10/20143323 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הלהיט שכובש את ערבי הבידור בארץ ! ערב גרפולוגיה לחברה שבו נצחק, נשתף, נעצים, נחבר דרך כתב היד. החברה יצאו עם ידע חדש ופרקטי וטעם של עוד בדיוק כמו הפעם הראשונה שמתנשאים במשהו שלו מכירים.

הפקת אירוע לחברה

כשמתעורר הצורך להפיק אירוע לחברה ישנם לו מעט אטרקציות שיכולות להתאים. הדבר החשוב ביותר הוא למצוא את הפעילות שתהיה ברמה המתאימה לקהל היעד שלך וכמובן שתותאם לסגנון האירוע. טיפ קטן כדי להכניס לאווירה המתאימה כדאי מאוד לבחור מוזיקה טובה ולכוון את התאורה אם אם החלטת על ערב גרפולוגי לחברה כדאי שהתאורה תהיה מול הלוח וכך הדבר יקל מולמי ששכח משקפי קריאה או ראיה למרחוק לראות את הדוגמאות של הכותבים/ות משרבטים/ות יותר טוב.

לבחור ערב גרפולוגיה "למגזר"

אחד הלהיטים בתחום ערבי הבידור בארץ הוא הזמנה של ערב גרפולוגיה לחברה עם גרפולוג. היתרון הגדול שאירוע כזה יכול להתאים לכלל המגזרים המיוצגים בחברה. עולים חדשים, מוסלמים, נוצרים, דרוזים, חרדים, כיפות שסרוגות ושחורות, מכול העדות והזרמים ביהדות כיוון שהחתימה, הציור והכתב מספרים את סיפורו האישי של האדם. בהתאם לסוג הקהל ניתן לבנות תכנים מרתקים שיצחיקו וייתנו ערך מוסף

לבחור ערב גרפולוגיה "למגדר"

האם אפשר להבחין בין כתב יד של אישה לכתב יד של גבר? ושל מי הכתב יותר ברור ? אלו מקצת השאלות שיכולות לעלות בערב כזה. ניתן להזמין ערב גרפולוגיה למגדר הנשי או למגדר הגברי. דמיינו שאתם נמצאים עם החברות הכי טובות שלכן בעבודה, אפשר להתמקד בסוגיות הכי משעשעות בין גברים לנשים וכיצד הן מתמקדות באותיות, במילים, בציורים ובשרבוטים. התדמית על פי החתימה ולא רק על פי הלבוש והאקססוריז. כאשר המגדר הוא על טהרת הגברים ניתן ללכת למחוזות אחרים. מה אומרת החתימה על השותף/ה לעבודה. כיוון שבגרפולוגיה משתמשים באבחון ולקבלת עובדים הוא נחשב למשהו הרבה יותר מוחשי ופרקטי מקריאה בכף יד למשל כי כידוע על פי הכתב ניתן לאבחן את אופיו ומיזגו של הכותב/ת. ולכן למגזר הגברי קל יותר לקבל פעילות מאתגרת..

לבחור ערב גרפולוגיה לחברה

מאמן הפוטבול הידוע לו הולץ נתן עצה לבחור שהגיע עליו לשיחת מוטיבציה " אל תספר את הצרות שלך לאנשים.ל-20 אחוז מהם לא אכפת ו-80 אחוז האחרים שמחים שזה קרה לך". בערב גרפולוגי קורה דבר הפוך כשמתבקשים לכתוב "מה הדבר שהכי מרגיז אותך בעבודה" 80 אחוז צוחקים כי הם מתרגזים על אותם דברים. לצחוק יש תפקיד חשוב בהתמודדות מול לחצים ומתחים והוא עוזר לחבר בין אנשים. ניתן לשלב תכנים שבהן נראה כיצד האושר והצחוק מתבטאים בכתב היד. אם יש צורך דווקא באירוע שבה לחבר בין העובדים אפשר להוסיף משחקי כתיבה בזוגות להכרות וגיבוש קבוצתי.

לבחור ערב גרפולוגיה לחוג בית

מחפשים אטרקציה לחוג בית? כאשר יש ערב זוגות הזמינו גרפולוג לערב גרפולוגי שיתמקד בנושא של זוגיות על פי כתב היד והציורים. גברים מול נשים תכונות אופי. טיפים על הדברים המעניינים שכדאי לשים לב בכתב היד ועוד.

ערב גרפולוגיה למורים ומורות

מורים ומורות מלמדים את התלמידים לקרוא ולכתוב דרך גרפולוגיה ניתן ללמוד מה הפירוש של תכונות האופי על פי הכתב. ערב מורים/ות צריך להיות משחרר, תוסס. נבחן איך נראה כתב יד של הורה "טרחן". ומי המורה שכל הזמן "חופר". ניתן להזמין ערב גרפולוגי כאטרקציה לקראת חנוכה או פורים (מה קורה כשהאותיות מתחפשות). אין ספק כי ערב כזה יעניק חוויה מגבשת ומצחיקה.

ערב גרפולוגיה יום הולדת

"אין אין אין חגיגה בלי בלי בלי עוגה". לכן נצייר עוגת יום הולדת ובה נרשום את כל התכונות שאנו מאחלים לחתן או כלת השמחה. ולאחר מכן נבדוק היכן נמצא את התכונות האלה בכתב היד. ערב שבו יינתנו מייטב הברכות והאיחולים לצד אבחון של האותיות והמילים

ערב גרפולוגיה מסיבת רווקות

בערב כזה אפשר לדבר על הכל ובתנאי שהדבר מתאים לכלת השמחה ולחברות הטובות. סקס, זוגיות, קריירה, העצמה. משחקי תיפוף דפים ועטים, וכמובן ייתנו תשובות על הכתב כמו איך להסתדר עם החמות. הפותרת נכונה תוגרל לעלות ראשונה ללוח.

ערב גרפולוגיה מסיבת פרידה

"בכל זאת הגענו למרות הכל" ערב עם גרפולוג שבו נברך להמשך דרך צלחה את החתן או הכלה תוך אבחון האותיות והמילים. נצייר את ציור העץ ונבחין מי חולם ומי על הקרקע עומד.

ערב גרפולוגי הפוך

 

מה עושים כשהרב יכול להגיע בשעות הערב המאוחרות לחתונה? עושים חתונה הפוכה. אוכלים את המנה העיקרית ואז מתחילים בחופה ובקידושין.

ניתן להזמין ערב גרפולוגי לאחר שכולם אכלו ושבעו ואז יתחיל "מופע חשפנות גרפולוגי" בלתי נשכח! עכשיו הכל נשאר בידיים שלכם. בחרו איזה ערב גרפולוגיה שמתאים לכם !!!

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גם את תקבלו הצעה זולה יותר באופן נקודתי אם תזמינו אותי תרוויחו ותהנו הרבה יותר. יובל בן בסט מנחה קבוצות וגרפולוג. התקשרו 050-5711160 או ל-03-5590868 www.graphologia.net

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל בן בסט

מאת: יובל בן בסטאימון מנהלים23/07/205095 צפיות
סדנאות גיבוש וסדנאות לחץ ושחיקה לעובדים הן כלי מעולה לקבלת כלים להתמודדות, לגבש ובכך לעזור ולהיעזר בעובדים בכדי לצאת לדרך חדשה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202348 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195858 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191530 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191778 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191561 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192503 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאמרים נוספים בנושא גרפולוגיה

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה05/08/143557 צפיות
קבלו רעיון פשוט כיצד לערוך פעילות כיף לעובדים. מזמינים גרפולוג לערב צוות. כל עובד מקבל 3 דפים חלקים מגלגל והופך לכדור. השלישי שמצליח לג'אנגל למשך 5 שניות מקבל אבחון גרפולוגי ראשוני של כתב היד.

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה12/06/144627 צפיות
מכירה מישהי שלא אוהבת לגלות על עצמה דברים ?חברת יוקו פיתחה את התערובת הכימית להחלקה יפנית. הזמנת גרפולוג לערב גיבוש הינה פעילות מתאימה לעשירון העליון מסביון ועד לעשירון התחתון מרמת אביב ג

למרות שישי לנו את הנטיה להגיב של כתבים כגברי או נשי למעשה לא ניתן לראות את מינו של הכותב. כתב היד משקף לנו את השילוב של הזהות החיצונית שלנו עם זו הפנימית. הכתב משקף, בין היתר, את האנימה והאנימוס, כלומר – את החלק הגברי שבאישה והיחס שלה אליו ואת החלק הנשי אצל הגבר והיחס שלו אליו.

איכות קו כתיבה היא אלמנט חשוב בתורת הגרפולוגיה ואותו לא ניתן ללמוד או לזייף. הגר וולטר היה גרפולוג צרפתי אשר הוציא ב-1938 ספר בשם "הגרפולוגיה של הקו". בספר זה הוא פיתח שיטה ייחודית אשר מתבססת על ארבעה סימנים של קו הכתיבה. סימנים אלו מייצגים את טמפרמנט האדם, את הליבידו שלו ואת אופן הליכתו אל מטרות.

תיאוריית האישיות של רנה לה-סן כוללת שמונה טיפוסים. מאמר זה מסכם את המושגים הבסיסיים של התיאוריה, את הטיפוסים ואת המאפיינים הגרפולוגיים של כל טיפוס.

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה29/07/128917 צפיות
גרפולוג ליום הערכות המשלב תכנים מעולם עבודת צוות והנחיית קבוצות הינו פתרון מצוין. מי שעוקבת אחרי הישרדות יכולה לשים לב שבמועצת השבט מצלמים את כתב היד והשם שכל אחד/ת בחר/ה להדיח.

מאת: ערןגרפולוגיה19/06/1218265 צפיות
בעידן המודרני לא נרשמים לאוניברסיטה סתם אלא בודקים קודם מה רוצים ללמוד ומה נקבל מזה. על מנת להבין מה רוצים ללמוד ולמה אנחנו מתאימים מומלץ להתייעץ ואפילו לעבור הכוונה מקצועית. רבים מאיתנו בגיל הבגרות חשים צורך בשינוי וחושבים על קריירה שנייה. גם בצומת הזו מומלץ לפנות להכוונה מקצועית בעזרת ניתוח גרפולגי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica