חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בית אבות בחיפה

מאת: מידע גיל הזהבגיל הזהב09/06/2011855 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בית אבות בחיפה – לנוח ממרוץ החיים

בית אבות בחיפה הוא בהחלט המקום לנוח ממרוץ החיים שזה עתה שוף להסתיים,ועדיף, שבדרך הנעימה ביותר. בית אבות בחיפה הינו המקום שבו מתאספים קשישיםרבים לנוח משגרת חייהם העמוסה, רווית העשייה וההשקעה במשפחה ובבניית הארץ,וכאן, הגיע הרגע ליהנות מפירות עמלם.

בית אבות בחיפה עשוי לספק לכל קשיש וקשיש את כל התנאים הדרושים לו לשם הזדקנות בכבודובהנאה, עד שאין לבני משפחתו למה לדאוג כלל וכלל. באמצעות תשלום חודשי נוח,עשוי הקשיש לסיים את חייו ללא תלות בבני משפחתו, ואם הוא ערירי, אז בודאיובודאי שיש בכך רק רווח.

המנוחה הזו ממירוץ החיים היא הרגע שלו כולם מחכים, אם נוציא מהמשוואה אתהפחד מהמוות עצמו. הרגע שבו אין יותר למה לרוץ ולהתאמץ, אלא פשוט לנח עלזרי הדפנה, לשבת ולהנו מעמל היום, מהצאצאים שיצאו מפירות חלצייך, ומההישגיםשצברת בשגרת יומך.

קשישים עריריים ובעלי אמצעים

לא כולם, בתוך אוכלוסיית גיל הזהב, הינם קשישים שבילו את חייהם בטיפוחקשרים חברתיים והקמת משפחה וילודת צאצאים, וישנם רבים שנותרים בסוף חייהםעריריים בשל מות יקיריהם, בני זוגם או קשיי תקשורת שונים עם בני המשפחההקרובה. קשישים אלו זקוקים לעזרה ותמיכה בריאותית וחברתית, כדי להמשיךולנהל את שגרת יומם ללא בעיות רבות מדי.

קשישים עריריים אלו בעיר, מוצאים בבית אבות בחיפה את התשובה הטובה ביותרבשבילם, ונענים לתשלום באמצעות אמצעים אותם צברו במהלך חייהם, ואין להם אתהבעיה לשמם זאת.

התלות שיש בגיל הזהב הינה תלות שנראית מהצד כמתבקשת והגיונית, אך פעמיםרבות, נחווית לקשישים עצמם כחוסר אונים אחרי שבילו את רוב חייהם בשליטהעצמית ודאגה אישית לרווחתם, וכעת, הם נאלצים לבקש עזרה מאחרים בשביל לקייםאת שגרת חייהם, אף האישית ביותר.

לשם כך, בתי אבות בחיפה מכילים אוכלוסיית קשישים ערירית שמוצאת בסוף חייה קצת נחת, ורוחם נרגעת לאחר שברור להם ששילמו בעבור זה.

בית אבות בחיפה לבריאות שלמה

רשימת בתי אבות בחיפה תסייע לכם לאתר את המקופ המתאים עבורכם - מומלץ לבדוק כי קיים צוות מקצועיהמספק מענה לקשישים הן מבחינת סיעוד ודאגה לבריאותם והן דאגה חברתית, קיוםחוגים שונים ומפגשים חברתיים שתורמים לרווחתם של הקשישים מבחינה נפשית.

המפגשים החברתיים עשויים לכלול משחקי ברידג' או רמי, ועשויים אף להיותחוגי מוסיקה, תנ"ך ורבים אחרים, העשויים לספק עניין ומשמעות לחייהם שלהקשישים, מה שעשוי לתת להם נחת ואריכות חיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידע על כל בתי האבות בישראל - פרוט לגבי אפשרויות דיור ומימון לרבות ברשתות דיור מוגן, מחלקות אלצהיימר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מידע גיל הזהב

מאת: מידע גיל הזהבגיל הזהב03/10/11785 צפיות
הזדקנות האוכלוסיה בצפון הארץ הביאה לעליה בביקוש לבתי אבות אשר מהווים פתרון מגורים מעולה לקשישי צפון המדינה. על חיפוש בית אבות בצפון

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216129 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171856 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162021 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162142 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162056 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152041 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151709 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica