חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בתי אבות בצפון

מאת: מידע גיל הזהבגיל הזהב03/10/2011784 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתי אבות בצפון- איכות חיים

בתי אבות בצפון הינם הבטחה לאיכות חיים, גם אם מדובר בקשישים שאיכות חייהם כבר הובילה אותם לאן שהינם כיום. איכות החיים היא אינה דבר של מה בכך, והיא נמדדת ביכולתו של אדם למצות את שאיפותיו בתוך מציאות חייו, ובסיפוק שהוא מוצא בחייו כמו שהם עכשיו.

ניתן לומר שכל אדם מוצא את איכות חייו בדרכו שלו, אך יש קשו מקשר בין התנאים שאנו מגדירים כאיכות חיים, וזו עשויה להיות בתשומת לב יתרה כאשר שמים אותה במרכז הבמה. בתי אבות בצפון אכן שמים על כך את הדגש, ומשתדלים לתת את מירב התנאים והסיפוק האפשריים כדי לתת מענה לקשישים רבים ובני משפחותיהם המחפשים מקום שהוא בית, המאפשר איכות חיים לתקופת האחרונה והאיכותית הזו של גיל הזהב.

בית אבות בצפון עשוי לספק איכות חיים, אך בד בבד גם לתת את התנאים הסיעודיים הנחוצים כדי לקדם את בריאותו של החולה ולשקמו, ואם אין בכך ממש, אזי לפחות לתת לו תמיכה כדי שבריאותו לא תדרדר.

תלות הקשיש בבני משפחתו עשויה להשתחרר

יש דגש רב על התלות הנוצרת בחייו של החולה, מבחינת התנהלות בשגרת חייו, ובני המשפחה שעשויים לספוג את הדבר אל חייהם הרגילים, עשויים למצוא הרבה נחת בהיותו של הקשיש נהנה מתנאי הסיעוד וממסירותו של הצוות הסיעודי בבית האבות.

תלות הקשיש אינה תלויה בדבר, שכן, זהו גלגל החיים. בארצות שונות בעולם, דוגמת ארץ האסקימוסים נהוג בתקופת גיל הזהב, לשחרר את הקשישים הלאה לדרכם, והם פוסעים אל האופק המושלג, הקר והלבן, ומתים בגפם, כדי לחסוך את הקושי הרב הכרוך בטיפול בהם מצד בני משפחתם.

בתי אבות בצפון מציעים קשת נרחבת של תנאי סיעוד וצוות סיעודי מקצועי ומהימן שעומד על משמרתו, ומתמחה בטיפול ותמיכה בקשישים. קשישים אלו נהפכים לאנשים הקרובים אליהם, וקשר הלב והחיבור שנותר ביניהם, פעמים רבות עשוי לתת תמיכה הן לאנשי הצוות הסיעודי והן לקשישים עצמם.

מגוון בתי אבות בצפון

ישנו מגוון רחב של בתי אבות בצפון - החל מאזור חיפה - בית אבות בנהריה, באזור הגליל והעמקים , והחלוקה לפי איזורי המגורים בצפון אכן תורמת לבחירה עצמה. ישנם בתי אבות  שמציעים תנאים גבוהים מאוד ברמה של בתי מלון, עם נוף לכנרת או להרים, וצוות סיעודי מומחה, בעל ניסיון וחום מיוחד. ישנם בתי אבות שאינם מציעים את אותם התנאים, אלא מקלים על בני המשפחה והקשישים עצמם בתשלום החודשי, ומציעים בתמורה בית אבות המקביל לבית המשפחה עצמו.

בית רגיל אינו דבר של מה בכך, כי הוא כולל בנוסף חיי חברה עשירים, צוות סיעודי מקצועי ובטחון בשעת חירום שאכן הכל יהיה כשורה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידע על כל בתי האבות בישראל - פרוט לגבי אפשרויות דיור ומימון לרבות ברשתות דיור מוגן, מחלקות אלצהיימר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מידע גיל הזהב

מאת: מידע גיל הזהבגיל הזהב09/06/11854 צפיות
בית אבות בחיפה הוא בהחלט המקום לנוח ממרוץ החיים קרוב למקום המגורים הקודם, החברים והמשפחה בסביבה המוכרת מזה שנים. על בתי אבות בחיפה

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216109 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171853 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162019 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162137 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162053 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152039 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151706 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica