חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בית ספר - הבית השני של ילדינו

מאת: מערכת VPRחינוך ילדים14/07/20091072 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בית ספר זה החלק הכי הגדול מהחיים שלנו, עוברים לגור בעיר חדשה לנו, באזור לא מוכר ואז, צריכים לחשוב על עתיד ילדינו, איך מחלקים את תקופת ההתבגרות של הילדים לזמן איכות עם המשפחה לבין בית הספר שיגדל ב50% מהחיים את ילדינו.

בתי ספר הם החלק החינוכי הקובע, לא משנה מה ההורים יגידו תמיד תהיה מילה אחרונה של המורה להיסטוריה שצעקה על הילד שלא הקשיב, ושלא יגדל להיות שוטר כי הוא לא מכין שיעורי בית.

ההורים יגידו שהילדים לא מקשיבים להם אבל לפחות זה לא ייפגע להם במשכורת ההייטק שהם בונים עליה מהרגע שהם שמעו על המילה "מחשב".

לימודים זה דבר חשוב ואין לטעות, השאלה היא איך מוצאים את המקום הנכון לגדול בו ואיך בוחרים בית ספר מושלם ללא פחד שמא ייפגע בניהול לא נכון של הבגרות, לפעמים זה תיכון ולפעמים זה בית ספר יסודי, אחרי הכול, המורים ומשרד החינוך אחראי לעיצוב ילדינו לתקופה מאוד ארוכה מהחיים.

בתי ספר אקסטרניים ופנימיות לרוב דואגים לחינוך יותר ממושמע מכיוון שהמקום מכוון לפן האישי יותר בחייהם של הילדים, הן מקצב הלימודים והן באורך השעות שילדינו צריכים להיות חלק מהמקום, מכך אפשר לדעת שהילד ישקיע (בתקווה) יותר בלימודים מפאת חוסר הזמן איכות שנוצר לילד, הילד דואג להוציא ציונים טובים מכיוון שזה המקום שמגדל אותו ולא עוד בית ספר שנותן לו כמה שעות ולחכות 24 שעות עד שייראה אותו שוב.

בתי ספר הם המעצבים שלנו, איך אנחנו יודעים מהו בית ספר טוב, הגון או פשוט חינוכי מספיק לילדינו? האם זה בכמות השעות שהוא מלמד? האם זה בכמות הקצב שבו הילדים לומדים, אולי פשוט נסתכל אחורה ונביט על תוצאות מבחני הבגרות של הילדים שלמדו שם והיכן הם היום.

בית ספר אחרי הכול הוא עדיין בית ספר, אנחנו מאז ומתמיד צריכים לשים לב לאן שהילד הולך ומתי הוא חוזר, האם הוא שמח, האם קשה לו? האם הוא מבין את החומר הנלמד? בכל מקרה צריכים לתת אוזן קשבת לילד יותר מאשר היסטוריה של בית הספר בכדי להבין שבית הספר מתאים לו או לא.

לימודים תמיד יהיו חלק קשה לילדינו ואפילו לנו, אנחנו צריכים לדעת לקחת הכול בפרופורציות נכונות בכדי להבין את גדול מהות הלימודים כחלק בלתי נפרד מחיינו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מערכת VPR

מאת: מערכת VPRקידום אתרים15/02/101320 צפיות
כאשר בימינו ניתן לראות אתרים שקמים בכל כמה שעות לאינטרנט, עולה השאלה, האם כל האתרים האלה באמת נחוצים? האם כל האתרים הללו באמת יעזור לגולשים בדרך זו או אחרת?

מאת: מערכת VPRבניית אתרים12/02/101268 צפיות
חברות בניית אתרים קמות כל יום בעשרות, להקים אתרים נשמע לפעמים קל ואפילו לא מאתגר ברוב הפעמים, בסך הכול כמה קודים של HTML ויש לנו אתר גדול ומחוזק בתכנים למען הגולש, אז זהו – זהשזה נחמדבתור אתר לילדים או אתר לעסק קטן שלא צריך פרסום או לקוחות, בסך הכול צריך פנים.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים12/02/101285 צפיות
יותר מידי אתרים נבנים ביום וחושבים שרק בעזרת כמה תגים "חשובים" יצוץ להם המקום הראשון בגוגל, רעיון קידום אתרים בגוגל התפתח רק לשם אותם אתרים שחושבים שהידע שלהם מספק, אז תחשבו שוב.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים25/01/101117 צפיות
כולם חושבים שבעזרת קידום אתרים בגוגל אנחנו יכולים להגיע ולקחת את הגולשים מנועי החיפוש ולנצח את שוק המתחרים. מעיין כמה פרמטרים "פשוטים" ומגיעים לאותם מקומות שכולם רוצים להיות בהם רק למען השגת המתחרים והשגת מטרות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101850 צפיות
צריך לדעת כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו כמה דברים מאוד חשובים ומאוד בסיסיים בענף הקידום, הרי קידום אתרים בגוגל אמנם עיסוק שמגיע מאזור התחביבים ולאט לאט מתמוגג לעולם העסקים אבל כרגע, עולם הקידום מחייב אותנו לדעת יותר מלקרוא כמה מאמרים ברשת.

מאת: מערכת VPRמתכוני קינוחים22/01/101559 צפיות
יותר ויותר הורים מוצאים את עצמם מחדשים בכל פעם את ימי ההולדת של הילדים שלהם, בין אם זה בעזרת קוסמים ובעזרת אטרקציות לימי הולדת, הכי חשוב בעולם להורים זה לדעת לשמח את הילדים שלהם, ואין דרך יותר טובה בעזרת עוגות יום הולדת בריאות וטעימות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101160 צפיות
יותר ויותר עסקים מגלים את עצמם מחדש כאשר הם נכנסים לעולם האינטרנט, קידום אתרים בגוגל מוצא את אותם עסקים ומגלה אותם לשאר הגולשים מחדש.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ילדים

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196299 צפיות
לפעמים אנו עומדים נדהמים כשילדינו מתנהגים בצורה הפוכה מזו שבקשנו מהם, ולא מעלים על דעתנו את האפשרות הפשוטה: הם לא הבינו אותנו

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196258 צפיות
נטל הילד את הסל, וכשהוא מצויד במיטב אזהרותיה של אמו יצא לחנות, העפיל על שתי המדרגות בפתח ופנה למוכר בקול צייצני: "אמא בקשה שני בקבוקי חלב"

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/1915604 צפיות
מדוע דווקא השולחן הישן והרעוע האריך ימים יותר מאחיו החדש והנוצץ? ואיך כל זה קשור לחינוך?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196283 צפיות
"לא המדרש עיקר אלא ה'מעשה'" – הסיפור שאותו מספרים כדי להעביר את המסר. למה חשוב לספר סיפורים, ואיך מספרים סיפור טוב?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/196188 צפיות
חייכתי למראה היצירה של בתי הבכורה. אולם כשראיתי מה חולל הפתק הקטן, נמחק החיוך והפך להבעת השתאות

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/1915434 צפיות
"סימן לבנים" – מה שלמדתי מזגג ביום סוער

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/193827 צפיות
יכולת זו של ניתוח דברים, יכולת נרכשת היא. תלויה היא בהרגל של הפניית תשומת הלב לכיוון חשיבה זה, ובעקביות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica