חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התקנת מנעולים ע"י מנעולנים מומחים

מאת: אסף שמעוןאבטחת הבית21/06/2011875 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התקנת מנעולים רק על ידי מומחים

התקנת מנעולים דורשת עבודה של מומחים.אם אתם צריכים לבצע התקנת מנעולים בגלל סיבה כל שהיא עליכם לוודא שהמנעולן שיבצע עבורכם התקנת מנעולים אכןמורשה מטעם משטרת ישראל, כמו כן שהמנעול שהוא ייתן לכם חדש וסגורבאריזה.לצערנו יש כיום בשוק תופעה של שימוש במנעולים משומשים ואם לא תפקחואת עיניכם אתם עלולים למצוא את עצמכם עם מנעול בעל צילינדר שחוק,באיכותגרועה יותר מהמנעול אותו החלפתם.התקנת מנעולים בלתי מקצועית של חאפריםלמיניהם, יכולה גם לגרום לכם למצוא את עצמכם במצב בו לא תוכלו לשכפל אתהמפתח,כיוון שהצילינדר שניתן לכם הוא צילינדר מיובא אשר לא ניתן להשיגעבורו גלמי מפתחות תואמים.כמובן שאם תבחרו במנעולן מוכר ואיכותי עבור התקנתהמנעולים שלכם לא תתקלו בבעיות כאלה,אולם תמיד חשוב לפקוח עיניים.לכןמומלץ כאשר אתם בודקים הצעות מחיר בחרו הצעת מחיר סבירה אבל לא זולה באופןחריג ובקשו המלצות וחוות דעת מלקוחות ומאנשי מקצוע שמוכרים ומתקינים מנעולימרתוק.

מנעולן במרכז

אם אתם מחפשים מנעולן במרכז ,אנו ממליצים לכם בכל לשון על חברת מרתוק.אפשר לספר הרבה על חברתמרתוק אשר משווקת את מנעול הרתק המוביל בארץ להגנה מסיבית על דלתותהפלדה,שנקרא גם הוא כמובן ''מרתוק''.אולם די אם נזכיר פרט אחד: העומד בראשמרתוק הוא משה דולב האיש אשר אחראי על המצאות רבות בתחום המנעולים שהפכולסטנדרט בסיסי  ולמושגי יסוד אשר אנשים רבים מזהים אותם עם כל מה שקשורלנעילת בתים.בין ההמצאות של משה דולב תמצאו את מנעול הרב בריח, הפלדלת,מנעולי תלי, רתקים , צילינדרים עם פינים טלסקופיים , מכונת שכפול מפתחות רבבריח ועוד.עם רקורד שכזה מובן שכל מי שמחפש מנעולן במרכז ושמע על מרתוקפונה אליהם.חברת מרתוק הממוקמת באזור התעשייה ברעננה הפכה לשם דבר ולהמלצהראשונה של אנשי מקצוע בתחום המנעולנות בכל רחבי הארץ.

מנעול רב בריח

אחת ההמצאות החשובות של משה דולב הינה מנעול הרב בריח, מנעול רב בריחפותח לפני כארבעים שנה,בתקופה בה מצב הביטחון האישי ומיגון הבתים היו בשפלהמדרגה.יש אשר אומרים בבדיחות הדעת שגם הפורצים אז היו פחות מיומנים ולכןהאנשים יכלו לחיות בצורה שכזו בשקט יחסי,אולם הצורך הגובר והולך באמצעינעילה חזקים ואמינים יותר הביא את משה דולב לפיתוחו של מנעול רבבריח.הרעיון העומד בבסיסו של מנעול רב בריח הוא פשוט.במקום בריח אחד אשרננעל לכיוון צידה של הדלת אפשר להשתמש בכמה בריחים אשר יינעלו בו זמניתלכמה צדדים: למעלה ,למטה ,ובשני צידי הדלת.התקנת מנעול הרב בריח הפך להצלחה מטאורית,הביטחון וההגנה שהוא סיפק העלו בבת אחת אתרמת אמצעי הנעילה בארץ בכמה רמות,עד שהוא הפך לשם תחליפי למנעול רגיללבית.ההצלחה של המנעול הרב בריח י הייתה לו לרועץ ,היום מותקנים ברחביהמדינה כארבעה מיליון מנעולים רב י בריח ים בדלתות פלדה ובדלתות אחרותובהיעדר מנעולים אחרים לא נותר לפורצים אלא להתמודד עם המנעולים רב י הבריחים והם עושים זאת בהצלחה רבה.בכל יום נפרצות במדינה כמאה דלתות פלדהמצוידות במנעול רב בריח י. הוספת מנעול מרתוק לדלת פלדה רב בריח ית מהווהמכשול בפני פורצים שיחזיק מעמד שנים רבות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131466 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131369 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131469 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131300 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131068 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121093 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210781 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201618 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201312 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191534 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181791 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica