חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חקר מילות מפתח- 5 טיפים ואסטרטגיות

בין האלמנטים החשובים והבולטים ביותר בהצלחה של אתר או בלוד הוא תהליך מחקר מילות המפתח.
יתרה מזו, מה שמבדיל בין הצלחה רבתי לכישלון תכליתי של אתר הוא מילות המפתח אשר תבחרו ל ו-  ועדיין רוב בעלי האתרים מדלגים על שלב המחקר הזה.

הנה 5 עצות כיצד לבצע מחקר מפתח יעיל

מי הן אותן מילות מפתח אשר תזרמנה תנועה מאסיבית של גולשים לאתרכם?
שבו וחישבו: מהן אותן מילות המפתח שאיתן יגיעו גולשים לאתר.

אוקיי - איך תעשו את זה ? עם כלי חינמי בשם גוגל אנליטיקס אשר מאפשר לכם הן מעקב אחר התנהגות הגולשים באתר הן את מילות המפתח אשר עובדות בשבילכם במנועי החיפוש. מילות המפתח אשר באמצעותן מגיעה אליכם תנועה לאתר.

מהן מילות המפתח של המתחרים שלכם?
מפחיד כמה שזה פשוט!  הכל נפרש בפניכם רק הואילו להסתכל!

כל שאתם צריכים לעשות, ללכת לאתר מתחרה, קליק ימני על אחד מהדפים, בחרו את האופציה  View Source או הצג קוד מקור או אופציה דומה אחרת, בכפוף לדפדפן איתו  אתם עובדים.

חפשו בקוד את השורות הבאות:

<meta name="description" content="keywords are here" />
<meta name="keywords" content="keywords are here" />

ייצרו רשימת מילות מפתח
עשו סיעור מוחות קטן לגבי מילות המפתח המתבקשות לנושא האתר שלכם.  אספו לרשימה. חיקרו את סביבתכם (חברים, לקוחות וכולי) באילו מילים היה עולה בדעתם להשתמש לו חיפשו אתכם ברשת?

כלי מילות מפתח- עשו בו שימוש
לאחר סיעור המוחות הפרטי שעשיתם, קחו את הרשימה ושבו מול הכלי כדי לפתח אותה, לקבל רעיונות חדשים, לבדוק איך המילים שבחרתם עובדות? מה גודל התחרות שנפתחת בשימוש במילים אלו, ומה כמות המחפשים? או בקיצור מהו יחס הסיכון/ תועלת בבחירה של מילה זו או אחרת.

הדרך - כלי מילות המפתח החינמי של גוגל!

איספו  מילות מפתח מנצחות לרשימה סופית
בתום שלב הבדיקות, צמצמו את הרשימה ל- 5 מילות המפתח המנצחות בנישה שלכם, והכניסו את אותן עולות לשלב הסופי, לאתר שלכם. 
עכשיו, צרו עולם תוכן בעל ערך מוסף לגולשים שלכם, לכל מילה ומילה ממילות המפתח המנצחות.  מנועי החיפוש יאהבו אתכם ובכך תשאו ברכה בעמלכם.

https://www.morningdough.com/digital-marketing-tools/

https://www.morningdough.com/

https://www.dmiexpo.com/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יעקב איתי סמלסון
מנטור לשיווק עסקים באינטרנט
מנכ"ל שיווק באינטרנט לעסקים

מתנה: פרק מהספר הייחודי "צונאמי" של לקוחות חדשים
מתנה: קורס וידאו: איך להזרים תנועה אפקטיבית לאתר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב איתי סמלסון

מאת: יעקב איתי סמלסוןשיווק באינטרנט08/01/131156 צפיות
השיווק ביוטיוב עובד וזאת עובדה! אם אתה מאמץ סדרה של פעולות נכונות, אתה יכול להביא אלפי מבקרים איכותיים, קהל היעד שלך, הלקוח הפוטנציאלי שלך לאתר, לדף הנחיתה ולדף המכירה ולהפוך אותו ללקוח המשלם כסף בעסק שלך!

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים25/11/128465 צפיות
כדי להצליח בשיווק באינטרנט, כדי להצליח עסקית וכדי להצליח אישית חייבים לאמץ דפוסי חשיבה נכונים! קבל 3 דפוסי חשיבה שיעזרו לך לעשות את הקפיצה הבאה שלך ולייצר יותר לקוחות וכסף בעסק שלך!

מאת: יעקב איתי סמלסוןקידום אתרים22/11/121032 צפיות
עולם השיווק השתנה לבלי הכר, המדיה החברתית היא הדרך כיום להגיע ללקוחות פוטנציאלים, וגם מדיה זו משתנה כל הזמן והזדמנויות חדשות מגיעות – כיום, הדבר הלוהט ביותר היא רשת לשיתוף תמונות – פינטרסט. קבל 6 טיפים לאיך להזרים תנועה לאתר באמצעות פינטרסט

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט03/09/121158 צפיות
הדבר החשוב ביותר שעסק אינטרנטי צריך – תנועה לאתר – ללא תנועה, ללא זרם בלתי פוסק של מבקרים לאתר – אין לעסק שלך סיכוי – הדרך להשיג תנועה לאתר היא באמצעות פיתוח תוכן, קידום תוכן ושימוש נכון במדיה חברתית כדי לאגד את קהל היעד שלך סביב עולם התוכן שלך ועל ידי כך להשיג לקוחות המשלמים בעסק

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים12/08/127933 צפיות
כולם מדברים על קידום אתרים, וללא ספק זה פן מאוד חשוב ביכולת להביא לקוחות לעסק מאתר האינטרנט שלך – אולם, באמצעות הזרמת תנועה לאתר – פעולות פשוטות ועקביות של הפצת תכנים – משיגים 2 מטרות מרכזיות – אלפי מבקרים לאתר וקידום אתרים בדלת האחורית

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט23/07/121170 צפיות
ללא ספק אפשר לעשות כסף באינטרנט, השאלה האם ניתן למצוא את גלולת הקסם, את הפתרון שבלחיצת כפתור – או בלי השקעה של כסף / זמן ניתן יהיה לעשות כסף באינטרנט – אני מאמין שלא! אין דבר כזה! קבל את הנוסחה השלמה ויחידה המאפשרת לעשות כסף באינטרנט

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט15/07/121254 צפיות
הזרמת תנועה לאתר היא הפעולה החשובה יותר עבור על עסק אינטרנטי – אחרת אין לך סיכוי להשיג לקוחות ולייצר כסף באינטרנט – כן, אני יודע שזה נשמע בוטה – אבל כל מי שאומר לך שאפשר להתעשר באינטרנט בלי לעבוד – פשוט משקר לך! יש לך 2 אפשרויות בלבד – אחת לעשות מה שצריך לבד והשנייה שיעשו זאת עבורך באמצעות עושים זאת עבורך תנועה (טראפיק)

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213409 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211702 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172898 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172642 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica