חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוחים שונים לאנשים שונים

מאת: רוני מיכאלביטוח - כללי28/06/20111037 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בנוסף על הביטוח הלאומי וביטוח הבריאות, אותם משלמים כל אחד מאיתנו, חלקנו בוחרים לעשות ביטוחים נוספים במסגרת חברות הביטוח. הכוונה היא לא לביטוח רכב, שהוא בגדר חובה, או לביטוח מנהלים/קרן פנסיה, המבטחים את עתידו של כל אחד מאיתנו – אלא לביטוחים נוספים, הבאים לכסות אותנו או את שארי בשרנו במקרה של אסון. כמובן, ההציע בשוק הביטוחים גדול מאוד – הן ברמת סוכנויות וחברות הביטוח, והן ברמת סוגי הביטוחים והתוכניות עצמן. אז איך נדע איזה ביטוח מתאים לנו, אם בכלל? שאלנו כמה מבוטחים מדוע בחרו בביטוח אותו בחרו.

 

איילה, 45, אם חד הורית – ביטוח חיים

"למיכאל, בני, מלאו לא מזמן שנתיים, ויעברו עוד שנים ארוכות עד שיוכל לפרנס את עצמו. אבי החורג נפטר לפני יותר משנתיים, ואמי כבר מבוגרת, וגם כן לא הכי בריאה. אחותי סיגל מטופלת בארבעה ילדים משלה, ואני לא רוצה שאם חלילה יקרה לי משהו – היא תצטרך לקחת אליה גם את מיכאל, יש לה מספיק פיות להאכיל. לכן, החלטתי לבטח את עצמי עם ביטוח חיים משולב: יש בו גם רכיב של חיסכון, שיכסה אותי כשאגיע לגיל פנסיה, וגם רכיב של קצבה חודשית אם לא אוכל לעבוד יותר, אפצע או אשאר סיעודית. ואם אמות – דניאל יקבל גם פיצוי כספי, שחושב ע"י מומחי חברת הביטוח, שיכסה את הוצאותיו עד שיגיע לגיל 21".

 

גל, בן 34, איש הייטק – ביטוח אובדן כושר עבודה

"אחרי שנולדה אורית, בתי הבכורה, סיכמנו אשתי עינת ואני שהיא תישאר בבית ותגדל את הילדה, ואת אלה שיבואו אחריה. עינת הייתה עובדת סוציאלית ושכרה היה נמוך גם כך, אני מרוויח בהייטק יפה, והחלטנו שאין טעם שעינת תצא לעבוד ונשכור מטפלת  - מה גם שעינת העדיפה לגדל את הילדים בעצמה, ולא למסור אותם לזרים. עם זאת, זה יצר מצב שבו אני המפרנס היחד בבית – ואם משהו קורה לי, מכל סיבה שהיא, המשפחה כולה נשארת בלי עוגן כלכלי. לכן, החלטתי לעשות ביטוח אובדן כושר עבודה. אם מסיבה כלשהי אני לא יכול לעבוד – וזה לא משנה אם נפצעתי בתאונת דרכים, שברתי רגל בטיול או חטפתי פגיעת מוח קשה ובלתי הפיכה – אני והמשפחה שלי נמשיך לקבל הכנסה חודשית קבועה".

 

אורן, בן 28, איש קבע – ביטוח בריאות

"אני איש קבע בחיל הים, במחלקה של צוללנים שאינה לוחמת. אנחנו עושים כל מיני פעולות ימיות – מבדיקות ותיקונים ועד סיורים תת מימיים. מעבר לזה שהצלילה עצמה היא פעולה מסוכנת, אותה אני עושה ברמה כמעט יומיומית – לא פעם יוצא לנו לצלול במקומות לא הכי נעימים ובמים לא מאוד נקיים. לכן, אני והחברים שלי עשינו ביטוח בריאות שכולל כיסוי לנזקים שעלולים להיגרם לנו כתוצאה מהצלילות – החל מטיפולים בתא לחץ וכלה בכיסוי לסרטן מסוגים שונים".

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157021 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152122 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156082 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153452 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142701 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141928 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141780 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172789 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174824 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164249 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163528 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155314 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154851 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154756 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica