חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח בריאות, ביטוח חיים ומה שביניהם

מאת: רוני מיכאלביטוח - כללי28/06/20111094 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת מחברות הביטוח הגדולות יצאה לאחרונה עם קמפיין הנוגע לביטוח תאונות אישיות. הצורך בביטוחים כגון זה, כאשר אנו משלמים מדי חודש ביטוח לאומי וביטוח בריאות שהם בגדר תשלומי חובה, לא תמיד ברור – ובצדק. מטרתו של מאמר זה היא להיכנס לדקויות של קשת הביטוחים שבין ביטוח בריאות לביטוח חיים.

 

ביטוח בריאות

ביטוח הבריאות אותו אנו משלמים מדי חודש ממשכורתנו, במסגרת חוק ביטוח בריאות ממלכתי, מועבר לקופת החולים שלנו, והופך אותנו לזכאים על פי חוק לקבלת שירותי בריאות במסגרת הקופה. רובנו משלמים שרותי בריאות נוספים לקופות החולים, במסגרת ביטוח משלים של הקופה עצמה, המעניק לנו כיסוי נרחב במקרים רפואיים שונים.

ביטוח בריאות פרטי נותן לכם כיסוי נוסף למקרה של מחלה פתאומית וקשה, שאינה מכוסה במסגרת סל הבריאות הציבורי. הוא זה שיכסה אתכם אם אתם או הנתמכים בכם תזדקקו  חלילה לניתוחים פרטיים מסובכים ויקרים, טיפולים רפואיים בחו"ל, אישפוזים ממושכים, השתלות וכדומה. ניתן לעשות ביטוח בריאות במסגרת פרטית או קולקטיבית, למקרה של מגזר או חברה מסוימת בעלי דרישות מיוחדות

 

ביטוח חיים

לביטוח חיים שתי מטרות: במקרה הטוב, הוא משמש כמקור הכנסה נוסף לאחר הפרישה לגמלאות. במקרה הפחות טוב, הוא מכסה אתכם למקרה שמסיבה כלשהי לא יכולתם להמשיך לעבוד, זמנית או לצמיתות, ואת שארי בשרכם במקרה של מוות חס וחלילה. לפוליסות ביטוח חיים שונות הרכבים שונים בהתאם לבחירתכם ולצרכיכם, אך בגדול, ניתן להכליל תחת ביטוח חיים מקרים של אובדן הכנסה כתוצאה מתאונות אישיות, אובדן כושר עבודה, נכות כתוצאה מתאונה, ועוד.

 

אובדן כושר עבודה

ביטוח זה, הניתן במסגרת פוליסה משולבת של ביטוח חיים או כביטוח נפרד, חשוב במיוחד על מנת להבטיח את יכולתנו להמשיך ולהתקיים בכבוד, גם אם מסיבה כלשהי איבדנו את היכולת לעבוד, זמנית או לצמיתות: מחלה ממושכת, פגיעה נפשית או פיזית, פציעה קשה המלווה בנכות וכדומה. לא תמיד ביטוח לאומי מקבל תביעות בשל אובדן כושר עבודה, וגם אם קיבל - במקרים מסוימים הפיצוי הוא נקודתי, ולא מתמשך. ביטוח אובדן כושר עבודה מבטיח קצבה חודשית, המבטיחה קיום בכבוד לך ולבני משפחתך, למשך כל התקופה הקבועה בפוליסה. עם זאת, מומלץ לוודא מה בדיוק אורכה של תקופה זו ומתי היא מסתיימת – אם זה עד תאריך מסוים, או עד גיל הפרישה לגימלאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157019 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152121 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156075 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153451 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142699 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141927 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141778 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172789 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174822 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164248 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163526 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155311 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154851 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154756 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica