חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להיות מוכן לאירוע בלי לקרוע את הכיס

מאת: אבימסיבות29/06/20111160 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לקראת אירוע השגת שמלת כלה או ערב זהו כאב ראש לא קטן זה מתחיל מאיזה סוג של שמלה כדאי לרכוש  יד שניה או שמלה חדשה שיכולה לעלות כסף רב, כך תחסכו כסף על שמלות כלה, ערב ותיהיו מוכנים לכל אירוע.

באירוע צפויי כול אחד יכול למוצא את עצמו מבולבל  כדי למנוע התרחשות מצב זה, להלן כמה שאלות שמופיעות ואיך לפתור אותם.

כמה יכולה לעלות  שמלת ערב,כלה?

שמלות ערב ושמלות כלה יכולות להגיע לאלפי שקלים תלוי מאיזה חנות או מעצב תקנו בסופו של דבר.

 אם אתם רוכשים שמלות דרך לוח יד שניה, אז ההוצאות אלו יכולות להיות הרבה יותר נמוכות.

 אם אתה מעוניינים לקנות  שמלה חדשה ממעצב או אם אתם מתכוננים להזמין  אחת  שנתפרה במיוחד  עבור האירוע שלכם, אז תתכונו להשקיע אלפי שקלים.

רבים מתווכחים על תכנון התקציב עבור שמלות אלו יש הטוענים שזה לא באמת שווה את זה אם זה  לאירוע חד פעמי.אם אין לכם בעיה מצפונית,רגשית ברכישת שמלת כלה,ערב מיד שניה תוכלו למנוע הוצאה של אלפי שקלים ולהשתמש בחסכון זה למטרות אחרות.

איך אני יכול לחסוך לקראת קניה של שמלות כלה,ערב חדשה?

המפתח לחסוך בכספים לקראת אירוע שיקרה אם זה לחתונה שלך, האח,חבר שיקרה  לכול  אחד בשלב זה או אחר של החיים  זה להתחיל לחסוך במציאות, אתה יכול להתחיל לשים אחוז מסוים מהמשכורת שלך במקום אשר מבטיח לך אחוז רבית גבוהה ורמת סיכון נמוכה  ולאחר תקופה תוכל להשתמש בקרן שחסכך ולקנות חליפת ערב או כול שמלה אחרת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוח ALLFREE

 מציע  לכם פרסום חינמי לחלוטין בכל הקטגוריות הקיימות – לוח רכב, לוח דירות, לוח יד שניה דרושים או לוח מודעות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביטיפים שיווקיים04/04/121580 צפיות
לוחות יד שנייה היא דרך פרסום/קניה מעודפת על רבים ,באתרי יד שניה ניתן למצוא שולחנות לחדר אוכל, סלון,ארונות בגדים,אמבטיה, ואף עד לקניית מטבחים בסגנונות ובגדלים שונים המתאימים לכל צורך.

מאת: אביקייטרינג03/12/111226 צפיות
שירותי קייטרינג הם אפשרות טובה בכל פעם שאתה צריך לארגן ארוחה לאירוע גדול, ברוב הערים הגדולות כמו תל אביב ירושלים,חיפה ישנם שרותי קייטרינג שרבים מהם מתמחים בסוגים מסוימים של מאכלים מקומיים המציעים מאכלים במגוון טעמים אם זה לאירועים או לארוחת שבת וחג.

מאת: אביייעוץ עסקי03/12/111263 צפיות
הביטוי "זמן הוא כסף" מקבל רלווניטיות כאשר בוחרים מרכזייה לעסק, חברות גדולות עם הרבה עובדים לא יכולות להשתמש בקו טלפון אחד פשוט זה כמעט כמו לשים מקלחת אחת בבניין עם 100 דיירים .

מאת: אביצרכנות וקניות06/11/111766 צפיות
חלק מהכרות עם תרבות של מקום בכל עיר הוא באמצעות מרכזי הקניות שבהם, וזה לא בהכרח במטרה לקנות משהו, ברחובות העיר תל אביב ישנם חנויות שונות, כל אחד מציע לך משהו ייחודי.

מאת: אבייחסי ציבור10/09/111535 צפיות
כל יום שעובר אנו שוכחים שלפני הרבה שנים לוח שנה כפי שאנו מכירים לא היה קיים ולכול תרבות היה שימוש שונה לקביעת זמן משעון שמש, תנועות הירח ומסלול כדור הארץ סביב השמש על מנת לקבוע לוח זמנים.

מאת: אביעובד-מעביד02/07/111555 צפיות
התחרות בין חברה לחברה גורמת לרבים מהמעסיקים לדורש ניסיון ספציפי במודעות דרושים, מה היא הדרך להתמודדות עם דרישה כזו בהעדר נסיון לאחר לימודים,בראיון עבודה

מאת: אבישיעורים פרטיים01/07/111646 צפיות
לאחר מבחן התאוריה מתחילים בשיעורי נהיגה ,במאמר זה, אנחנו הולכים להציג מספר סיבות מדוע תלמידי נהיגה נכשלים במבחן המעשי ואינם עוברים את הטסט בהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193500 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181552 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162243 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162001 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152211 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152005 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144040 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica