חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שוק יד שניה ואינטרנט

מאת: אביטיפים שיווקיים04/04/20121580 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
לוחות יד שנייה היא דרך פרסום/קניה מעודפת על  רבים ,באתרי יד שניה  ניתן למצוא שולחנות לחדר אוכל, סלון,ארונות בגדים,אמבטיה, ואף עד לקניית מטבחים בסגנונות ובגדלים שונים המתאימים לכל צורך.

 

 

אלו רהיטים ניתן למצוא בעזרת לוחות מודעות יד שניה-

מיטות
לקנות מיטות חדשות זה טוב אבל מיטות  יד שנייה היא דרך מצוינת לחסוך כסף במיוחד שעל מזרון  לא כדאי להתפשר ולקנותו חדש  .

בחדר השינה שלכם או בחדר השינה של הילדים ולא להתפשר על איכות ,היתרון  ברכישת מיטה שהיא יד שניה שלא תצטרכו להוציא כסף נוסף על מיטה חדשה כול זמן שהילד גודל.

תוכלו למצוא מגוון רחב של מיטות באתר יד שניה כגון מיטות יחיד, מיטות זוגיות ,מיטות ילדים (לולים), מיטות קומותיים ,מיטות עתיקות כעת נותר  לבחור מתוך המודעותר את הגודל וסגנון  ולהתאים אותו לפי סגנון הבית.


כסאות
רכישת כסאות יד שנייה לשימוש בחדרי הבית, כסאות אוכל, כסאות לסלון, או כסאות לחדרי שינה וחדרי ילדים.

יש סוגים רבים של כסאות  החל מסגנון מודרני ועד לרטרו  .

 

שולחנות
ילדים, סטודנטים ומבוגרים הזקוקים למשטח לעבודה או ללמודים מצריך קניית שולחנות יד שנייה לשימוש בבית או במשרד כל השולחנות מגיעים במגוון רחב של סגנונות וגדלים.

חלקם שולחנות מודרניים בממוצע  נעשה בהם שימוש רק על ידי אדם או שניים.

בנוסף ניתן למצוא בלוח יד שניה שולחנות  עתיקים לאנשים המחפשים שולחנות רטרו או ענתיקות כדי להעלות את ערך ביתם .

ארונות
רכישת ארונות יד שנייה לחדר השינה היא דרך מושלמת על מנת לחסוך כסף , ארונות בגדים משומשים לרוב נשמרים במצב טוב תוכלו למצוא מגוון רחב של סגנונות וגדלים שונים המושלמים לפתרון לכול בעיית איחסון עבור  חדר השינה.

מטבחים

רכישת מטבחים יד שנייה היא דרך נהדרת לחסוך כסף בעת שיפוץ או עדכון המטבח.

מטבח חדש לגמרי עשוי להיות יקר מאוד,אפשר למצוא מטבחים משומשים במצב פנטסטי בחלק מהמטבחים ניתן לשלב בהם מכשירי חשמל כגון תנור בילד אין,מדיח,מיקרוגל או תוספות אחרות.

 

מהו היתרון בשימוש בלוח יד שניה

היתרון הגדול בפרסום מודעות בלוח יד שניה שניתן לראות תמונה + מחירם של כול מוצר ולהחליט האם כדאי לקנותו ואו לנהל משא ומתן מול בעל המוצר

ולבסוף  להוסיף מוצר  ייחודי המבדיל בינך לבית של השכן.

 

 

תוכלת דירה באמצעות שוק יד שניה

פרק ב' - חנות יד שניה בכיכר מגדיאל שבהוד השרון גאים להציג:
שוק יד שניה באויר הפתוח תחת כיפת השמיים
באוירת הפנינג חגיגית עם המון הפתעות ופינוקים

מול החנות שלנו שבכיכר מגדיאל בשלישי ה-3.4 (בשבוע שלפני פסח)
ובשלישי ה-10.4 (חול המועד פסח)
לקראת האביב החלטנו להוציא את החנות החוצה...
שלל פריטים (ביגוד,רהיטים,כלי בית,מתנות,משחקים ועוד המון המון)
במחירים ממש מצחיקים...
החל מהשעה 14:00 ועד השעה 22:00 ברחבה מול החנות בכיכר מגדיאל.

במקום תהיה עמדת איסוף ספרים עבור עמותת חיים למען ילדים חולי סרטן.הספרים ימכרו ביריד העמותה במושב ירקונה אחרי הפסח- כל הכסף ייתרם כמובן לרווחת הילדים. 
אתם מוזמנים להביא איתכם ספרים ישנים וחדשים  .

 

אין לנאמר להוות תחליף לייעוץ משפטי,כלכלי,אישי,השכלתי,מקצועי ואין להסתמך על האמור לביצוע פעולה כולשהי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוח ALLFREE

 מציע  לכם פרסום חינמי לחלוטין בכל הקטגוריות הקיימות – לוח רכב, לוח דירות, לוח יד שניה דרושים או לוח מודעות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביקייטרינג03/12/111227 צפיות
שירותי קייטרינג הם אפשרות טובה בכל פעם שאתה צריך לארגן ארוחה לאירוע גדול, ברוב הערים הגדולות כמו תל אביב ירושלים,חיפה ישנם שרותי קייטרינג שרבים מהם מתמחים בסוגים מסוימים של מאכלים מקומיים המציעים מאכלים במגוון טעמים אם זה לאירועים או לארוחת שבת וחג.

מאת: אביייעוץ עסקי03/12/111264 צפיות
הביטוי "זמן הוא כסף" מקבל רלווניטיות כאשר בוחרים מרכזייה לעסק, חברות גדולות עם הרבה עובדים לא יכולות להשתמש בקו טלפון אחד פשוט זה כמעט כמו לשים מקלחת אחת בבניין עם 100 דיירים .

מאת: אביצרכנות וקניות06/11/111767 צפיות
חלק מהכרות עם תרבות של מקום בכל עיר הוא באמצעות מרכזי הקניות שבהם, וזה לא בהכרח במטרה לקנות משהו, ברחובות העיר תל אביב ישנם חנויות שונות, כל אחד מציע לך משהו ייחודי.

מאת: אבייחסי ציבור10/09/111535 צפיות
כל יום שעובר אנו שוכחים שלפני הרבה שנים לוח שנה כפי שאנו מכירים לא היה קיים ולכול תרבות היה שימוש שונה לקביעת זמן משעון שמש, תנועות הירח ומסלול כדור הארץ סביב השמש על מנת לקבוע לוח זמנים.

מאת: אביעובד-מעביד02/07/111556 צפיות
התחרות בין חברה לחברה גורמת לרבים מהמעסיקים לדורש ניסיון ספציפי במודעות דרושים, מה היא הדרך להתמודדות עם דרישה כזו בהעדר נסיון לאחר לימודים,בראיון עבודה

מאת: אבישיעורים פרטיים01/07/111647 צפיות
לאחר מבחן התאוריה מתחילים בשיעורי נהיגה ,במאמר זה, אנחנו הולכים להציג מספר סיבות מדוע תלמידי נהיגה נכשלים במבחן המעשי ואינם עוברים את הטסט בהצלחה.

מאת: אבימסיבות29/06/111161 צפיות
לקראת אירוע השגת שמלת כלה או ערב זהו כאב ראש לא קטן זה מתחיל מאיזה סוג של שמלה כדאי לרכוש יד שניה או שמלה חדשה שיכולה לעלות כסף רב, כך תחסכו כסף על שמלות כלה, ערב ותיהיו מוכנים לכל אירוע.

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/192945 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/175555 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/176081 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/176267 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152468 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica