חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לוח שנה כמתנה וקידום עסקי

מאת: אבייחסי ציבור10/09/20111537 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


כל יום שעובר אנו שוכחים שלפני הרבה שנים לוח שנה כפי שאנו מכירים לא היה קיים ולכול תרבות היה שימוש שונה לקביעת זמן משעון שמש,

תנועות הירח ומסלול כדור הארץ סביב השמש וזאת כדי לקבוע לוח זמנים, מתנועות אלו נולד לוח שנה כדרך להציע ארגון הזמן לאנושות ולחברה. 

טיפים  לעיצוב לוח שנה לשימוש אישי

שילוב תמונות

בחר תמונה או תמונות שמאוד משקפות את החברה/משפחה שלך  תלוי במסר שאות אתה רוצה להעביר, חשוב לזכור שמה שאנו מכניסים ללוח השנה  ייזכר לטובה או לרעה לכן חשוב להעביר מסר טוב.

שילוב טקסט בלוח שנה

אפשר לשלב טקסט שונה בכול חודש השנה אחרי כל כך מנסה לא לשים יותר מדי לטקסט למעט המניע מילים, ציטוטים או פרטי הקשר שלך. שמרו הכל עד למינימום.

בחירת צבע

פה זוהי הבחירה הכי קשה כול סוג של צבע משדר מסר אחר  חלק יעביר מסר אלגנטי ואחר  יעביר מסר צעיר הימנעו מצבעים בהירים או צבעי ניאון .

בחר סוג נייר

אל תשכח שבלוח שנה אמורים לעשות בו שימוש לאורך כול חודשי השנה לכן בחר נייר איכותי וכל לוח שנה ישמור על מצבו לאורך 12 החודשים לשימושו .

הוספת עיצוב אישי

כעת  אתה יכול להוציא את החלק היצרתי שבך ולשלב   מחשבות או תזכורות לימי הולדת,אירועים אולי אתה יכול גם  לדוגמא שעות כניסת השבצ  דבר שיכול להיות מאוד שימושי  עבור שומרי מסורת.

טיפים כיצד להשתמש בכוחו של לוח שנה לשימוש עסקי

השיקול העיקרי בכול סוגי טכניקות השיווק הוא להעביר את המידע של המותג שלך באופן יעיל ללקוח פוטצניאלי ולאפשר לו לזכור מידע על מוצר  או חברה, חשוב מאוד לבחור פריט פרסומי נכון שאינו עלול לפגוע ברגשותיו של הצופה .

לוחות שנה יכולים להיות מאוד שימושים על בסיס יומי במשרד או בבית, קשה מאוד למצוא בית או משרד בלי לוחות שנה וביתרון זה ניתן לנצל למטורתיך.

חשוב מי קהל הלקוחות שלך

לוח שנה בעל עיצובים שונים, צבעים וסגנונות, את לוח השנה ניתן להתאים לפי המותג שלך. לוחות שנה יכולים להינתן כמתנות למטופלים,ולשמש כמתנה ללקוחות.

 ישנם סוגים שונים של לוחות שנה בעלי מגנט לתליה לקיר כול שימוש ימקם את הלוח במקום אחר לדוגמא לוח בעל מגנט לרוב ימוקם על מקרר ואילו לוח שנה בעל אפשרות לתליה בקיר ישמש לרוב למשרד,עסק,בית לרוב ימוקם במקום גבוהה .

 רבים בתעשייה השירות כמו ,סוכני נדלן בנקים, עיריות,סוכני ביטוח,רופאים, קוסמטיקאיות  נותנים לוחות שנה לקהל לקוחותיהם ומשמשים כמתנה שימושית.

חישוב מספר ההעתקים הנדרשים-

בעת קביעת התקציב התמקד בשוק היעד שלך ונסה  להעריך בדיוק כמה הם באמת.

 מומלץ להוסיף כמה עותקים נוספים למקרה שלקוח מעודף יבקש תוספות  זה הכי טוב להדפיס יותר מפחות כאשר מדובר בפרסום, כך יוכל לוח השנה להגיע ליותר לקוחות.

אין לנאמר להוות תחליף לייעוץ משפטי,כלכלי,אישי,השכלתי,מקצועי ואין להסתמך על האמור לביצוע פעולה כולשהי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוח ALLFREE

 מציע  לכם פרסום חינמי לחלוטין בכל הקטגוריות הקיימות – לוח רכב, לוח דירות, לוח יד שניה דרושים או לוח מודעות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביטיפים שיווקיים04/04/121582 צפיות
לוחות יד שנייה היא דרך פרסום/קניה מעודפת על רבים ,באתרי יד שניה ניתן למצוא שולחנות לחדר אוכל, סלון,ארונות בגדים,אמבטיה, ואף עד לקניית מטבחים בסגנונות ובגדלים שונים המתאימים לכל צורך.

מאת: אביקייטרינג03/12/111230 צפיות
שירותי קייטרינג הם אפשרות טובה בכל פעם שאתה צריך לארגן ארוחה לאירוע גדול, ברוב הערים הגדולות כמו תל אביב ירושלים,חיפה ישנם שרותי קייטרינג שרבים מהם מתמחים בסוגים מסוימים של מאכלים מקומיים המציעים מאכלים במגוון טעמים אם זה לאירועים או לארוחת שבת וחג.

מאת: אביייעוץ עסקי03/12/111265 צפיות
הביטוי "זמן הוא כסף" מקבל רלווניטיות כאשר בוחרים מרכזייה לעסק, חברות גדולות עם הרבה עובדים לא יכולות להשתמש בקו טלפון אחד פשוט זה כמעט כמו לשים מקלחת אחת בבניין עם 100 דיירים .

מאת: אביצרכנות וקניות06/11/111770 צפיות
חלק מהכרות עם תרבות של מקום בכל עיר הוא באמצעות מרכזי הקניות שבהם, וזה לא בהכרח במטרה לקנות משהו, ברחובות העיר תל אביב ישנם חנויות שונות, כל אחד מציע לך משהו ייחודי.

מאת: אביעובד-מעביד02/07/111557 צפיות
התחרות בין חברה לחברה גורמת לרבים מהמעסיקים לדורש ניסיון ספציפי במודעות דרושים, מה היא הדרך להתמודדות עם דרישה כזו בהעדר נסיון לאחר לימודים,בראיון עבודה

מאת: אבישיעורים פרטיים01/07/111649 צפיות
לאחר מבחן התאוריה מתחילים בשיעורי נהיגה ,במאמר זה, אנחנו הולכים להציג מספר סיבות מדוע תלמידי נהיגה נכשלים במבחן המעשי ואינם עוברים את הטסט בהצלחה.

מאת: אבימסיבות29/06/111162 צפיות
לקראת אירוע השגת שמלת כלה או ערב זהו כאב ראש לא קטן זה מתחיל מאיזה סוג של שמלה כדאי לרכוש יד שניה או שמלה חדשה שיכולה לעלות כסף רב, כך תחסכו כסף על שמלות כלה, ערב ותיהיו מוכנים לכל אירוע.

מאמרים נוספים בנושא יחסי ציבור

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213699 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213666 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: בנימין קלינגריחסי ציבור08/07/213785 צפיות
קלינגר בן רישוי עסקים והיתרי בניה – משרד אדריכלים ומהנדסי בנין שנת יסוד 1983 שם נוסף קלינגר רישוי עסקים והתרי בנייה שם לועזי Klinger Building Permits, Business Licensing and Municipal Consulting דואר אלקטרוני klinger_b@bezeqint.net אתר החברה www.klinger.co.il טלפון 03-6990132 פקס 03-6990134 כתובת שטרייכמן יחזקאל 13/18, תל אביב יפו 6967112 שעות פעילות בשבת פניות חרום בלבד, ימים א - ה 08:00-20:00, יום ו 08:00-17:00 שפת שירות עברית, אנגלית, רוסית, גרמנית איזורי שירות כל הארץ

מאת: ישראל רף יחסי ציבור09/06/213929 צפיות
מתנות לסיום שנת הלימודים, עציצים ממותגים עם צמחים בעלי משמעות מיוחדת ממותגים לפי הזמנה עם מסר שלכם מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן במשך שנים רבות מתנה ייחודית, ערכית וחינוכית לשמירת הסביבה עציצים ממותגים עם מסר ירוק של צמיחה ופריחה אישית. מתנה שכל אחד ישמח לקבל. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יחסי ציבור13/08/176458 צפיות
המתנות שבעלי העסקים מחלקים במטרה לשמח, לחזק את הקשר, מסייעות לעסק לפרסם את עצמו, דוגמה למוצר פרסום ממותג מעולה עציץ ממותג מכיל גם את לוגו העסק ומהווה מתנה נפלאה וירוקה, עציץ ממותג מונח תמיד במקום בולט וחושף את העסק לקהל יעד נרחב במשך זמן רב, לכן ההצלחה מבטחת

מאת: ישראל רף יחסי ציבור28/07/175625 צפיות
למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות לראש השנה? כוחן של המתנות הממותגות כאקט שיווקי עסקי הוא משמעותי. כולם אוהבים לקבל מתנות ברכה ופרסום בעציץ אחד – עסקת חבילה מושלמת לעסק שלכם, העציץ הממותג נושא את שם העסק, הלוגו ודרכי ההתקשרות עם העסק שלכם ויוצב על שולחנם של הלקוחות זוהי מתנה יוצאת דופן, בעלת נוכחות בולטת ואפקט קידומי מנצח.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175609 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica