חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרכזי קניות קניונים בתל אביב

מאת: אביצרכנות וקניות06/11/20111769 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


חלק מהכרות עם תרבות של מקום בכל עיר הוא באמצעות מרכזי הקניות שבהם, וזה לא בהכרח במטרה  לקנות  משהו, ברחובות העיר תל אביב  ישנם חנויות שונות, כל אחד מציע לך משהו ייחודי.


תל אביב במובן הזה היא מקום מעניין להיות, כיוון שהיא מציגה חווית קנייה ייחודית לתושבי האזור ופונה לכול מצב סוציו אקונומי .



רחוב אלנבי

אם אתה אוהב ללכת ברחובות ההומים בחנויות שונות  אז רחוב אלנבי יהיה בחירה טובה. רחוב אלנבי הוזכר רבות בצורות שונות בתרבות הישראלית הרחוב ממוקם במרכז תל אביב, באלנבי  תמצאו חנויות בגדים, חנויות רהיטים, מאפיות ומאפים טריים, חנויות ספרים עם מגוון גדול של ספרים יד שנייה במבחר שפות אנגלית, עברית ורוסית, קיוסקים,פאבים,חיי לילה תוססים ועוד.


שוק הכרמל

אם כבר מדברים על השוק, אם אתה רוצה להיות חלק מהחוויה אמיתית של שוק פופלרי ברחוב הכרמל תמצא את שוק הרכמל המפורסם עקב הפולטיקיים הרים שבאים לבקר (בעיקר בתקופת בחירות ). שוק הכרמל הוא שוק ישראלי טיפוסי כן תוכל לחוות חיי קניות שונים מחנויות כאן תוכלו לשמוע את הסוחרים צועקים  "המחיר ירד", "2 ב10",  ועוד.

שוק הכרמל  מציע לך דוכנים של פירות וירקות, בשר ומאפים בגדים, האביזרים  ומזכרות במחירים נמוכים יחסית.


קניונים בתל אביב יפו


קניון דיזנגוף סנטר

אם אתם רוצים לעשות קניות בסביבה ממוזגת, אז כדאי  לנסות בקניונים של תל אביב. אם אתם פונים ימינה אל רחוב המלך ג'ורג' ולהעביר את חנויות בגדים, אתה תגיע בקניון דיזנגוף מרכז מסחרי, הממוקם בקומות התחתונות של מתחם משרדים.

קניון דיזנגוף מכיל חנויות שונות מכל סוג שהוא: בגדים, כלי בית, בוטיקים וחנויות מתנות לגבר או לאישה, כמו כן גם מספר בתי קפה ו בתי קולנוע, בקיצור, כל מה שאתה צריך כדי להעביר יום כיף או לערוך  קניות באחד תל אביב של קניונים.


קניון מגדל האופרה

קניון נוסף, קטן יותר ופחות הומה  הוא קניון מגדל האופרה הנמצא ממש על הטיילת של תל אביב הקניון  ממוקם בדיוק היכן שרחוב אלנבי פוגש את הים.

במגדל האופרה התקיימו ישיבות  של הכנסת הראשונה ואף הופעות של אמנים מתחום האופרה לאחר  שנקלו לקשיים הופעות האופרה שהיו נסגרו ובמקומם הקיימה עיריית תל אביב דירות למגורים עלגבי חנויות מסחריות כגון בתי קפה,מסעדות,בתי קולנוע חנויות  ועוד.


קניון עזראלי

קניון נוסף מעניין הוא קניון עזראלי המהווה מרכז קניות שנמצא בקומות התחתונות של מגדלי עזראלי מבחוץ הוא נראה קטן או שנכנסים מבינים שזה הקניון עצום, והוא מכיל את כל אדם מחפש  מאפשריות תחבורה ציבורית כגון רכבת המחברת את תל אביב לכול הארץ ועד חנויות ובתי קפה,אוכל מהיר,מסעדות  שבהם תוכל בהחלט למצוא את מה שאתה מחפש לפי טעמך האישי .

בנוסף, אתם יכולים לעלות לקומה 58 למצפה עזראלי ולבחון את העיר תל אביב מגובה  ולקבל מראה פנורמי של תל אביב  עם הבניינים השונים, שכונות, פרברים, כבישים .



קניון רמת אביב (גן העיר)

אם אתה לקנות בבוטיקים יוקרתיים של מעצבים ידועים, אז קניון רמת אביב קניות הכתובת שלך. רמת אביב היא שכונת היוקרה של תל אביב, קניון שלה ידועה בוטיקים המעודן שלה והאווירה. נוסף בקניון כגון קניות יומרני הוא גן העיר (גן העיר), הנמצא ברחוב אבן גבירול ליד כיכר רבין, אשר במרכזה מאוד של תל אביב. זה הקניון עומד לצד קניון רמת אביב כשתי בקניונים היקרים ביותר בעיר תל אביב.


כיכר המדינה

החנויות בכיכר המדינה  חשובוץ לרבים מאיתנו  בקביעת צו האופנה של תל אביב גם ברחובות שני חלקיה המרכזיים העיקריים: כיכר המדינה ועל דיזנגוף. כיכר המדינה (כיכר המדינה) הוא מרובע ענק, אשר מפורסם בוטיקים ייחודית של כל הגדולות, מעצבים ישראלים, אמריקאים ואירופאים. בנוסף, יש גם רחוב דיזנגוף, אותו אחד בחלק המרכזי של קניון דיזנגוף קניות אשר ממוקם. בחלק הצפוני של רחוב דיזנגוף, ליד רמת אביב, חנויות "המעצבים של שמלות ערב טוקסידו, שמלות כלה ואביזרים, וכן שונים חנויות נעליים יקרות.


אלה הם מקומות הקניות הראשיים של tel aviv שבעזרתם חווית הקנייה ב"עיר בלי הפסקה" תיהיה אווירת קניות  מהנה המלווה עם הכרות עם מגוון מוצרים ייחודים לעיר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוח ALLFREE

 מציע  לכם פרסום חינמי לחלוטין בכל הקטגוריות הקיימות – לוח רכב, לוח דירות, לוח יד שניה דרושים או לוח מודעות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביטיפים שיווקיים04/04/121582 צפיות
לוחות יד שנייה היא דרך פרסום/קניה מעודפת על רבים ,באתרי יד שניה ניתן למצוא שולחנות לחדר אוכל, סלון,ארונות בגדים,אמבטיה, ואף עד לקניית מטבחים בסגנונות ובגדלים שונים המתאימים לכל צורך.

מאת: אביקייטרינג03/12/111229 צפיות
שירותי קייטרינג הם אפשרות טובה בכל פעם שאתה צריך לארגן ארוחה לאירוע גדול, ברוב הערים הגדולות כמו תל אביב ירושלים,חיפה ישנם שרותי קייטרינג שרבים מהם מתמחים בסוגים מסוימים של מאכלים מקומיים המציעים מאכלים במגוון טעמים אם זה לאירועים או לארוחת שבת וחג.

מאת: אביייעוץ עסקי03/12/111265 צפיות
הביטוי "זמן הוא כסף" מקבל רלווניטיות כאשר בוחרים מרכזייה לעסק, חברות גדולות עם הרבה עובדים לא יכולות להשתמש בקו טלפון אחד פשוט זה כמעט כמו לשים מקלחת אחת בבניין עם 100 דיירים .

מאת: אבייחסי ציבור10/09/111537 צפיות
כל יום שעובר אנו שוכחים שלפני הרבה שנים לוח שנה כפי שאנו מכירים לא היה קיים ולכול תרבות היה שימוש שונה לקביעת זמן משעון שמש, תנועות הירח ומסלול כדור הארץ סביב השמש על מנת לקבוע לוח זמנים.

מאת: אביעובד-מעביד02/07/111557 צפיות
התחרות בין חברה לחברה גורמת לרבים מהמעסיקים לדורש ניסיון ספציפי במודעות דרושים, מה היא הדרך להתמודדות עם דרישה כזו בהעדר נסיון לאחר לימודים,בראיון עבודה

מאת: אבישיעורים פרטיים01/07/111648 צפיות
לאחר מבחן התאוריה מתחילים בשיעורי נהיגה ,במאמר זה, אנחנו הולכים להציג מספר סיבות מדוע תלמידי נהיגה נכשלים במבחן המעשי ואינם עוברים את הטסט בהצלחה.

מאת: אבימסיבות29/06/111162 צפיות
לקראת אירוע השגת שמלת כלה או ערב זהו כאב ראש לא קטן זה מתחיל מאיזה סוג של שמלה כדאי לרכוש יד שניה או שמלה חדשה שיכולה לעלות כסף רב, כך תחסכו כסף על שמלות כלה, ערב ותיהיו מוכנים לכל אירוע.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות וקניות

מאת: אמורצרכנות וקניות26/07/231900 צפיות
גן עדן למחפשי רוח : החנות שלנו ( אונליין) היא גן עדן לאלו המבקשים להתחבר לאמונתם ולאמץ את היופי שבמסורות הדתיות. אנו מבינים את החשיבות של מציאת פריט דתי מושלם או מוצר יודאיקה כדי להשלים את השיטות הרוחניות שלך

מאת: חיים נויצרכנות וקניות24/09/20844 צפיות
Zynga Inc. (Nasdaq:ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה היום שהמשחק לסלולר Match-3 הקסום שלה Harry Potter: Puzzles & Spells הושק רשמית והחלה ההפצה שלו ברחבי העולם. עם רישיון רשמי מ-Warner Bros. Games ומוציא לאור בלייבל Portkey Games, המשחק זמין להורדה חינם במכשירי iOS ואנדרואיד, וגם באמזון קינדל ופייסבוק.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות16/02/201125 צפיות
Mary Kay Inc., חברת קוסמטיקה גלובלית ומובילה בחידושים בטיפוח העור, ממשיכה בתמיכה בת עשרות שנים שלה בקהילת הקוסמטיקה והקהילה המדעית על ידי תמיכה לאחרונה בכנס פאלם ספרינג לדרמטולוגיה דורית 2020 מ-14 עד 16 בפברואר.

מאת: דודישצרכנות וקניות30/04/184432 צפיות
עכשיו שיש לנו מדיניות של "שמים פתוחים" כל העולם נפתח בפנינו. תמורת כמה מאות שקלים אנחנו יכולים להגיע לפריס, אמסטרדם, ברלין או רומא ואכן אנחנו הישראלים מנצלים היטב את השמיים שנפתחו בפנינו.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות17/03/165849 צפיות
מייקל קורס נכנס עכשיו לשוק הלבישים. בסתיו הזה החברה תציג קו אקססוריז חדש של טכנולוגיה לבישה, והפריט הראשון הוא שעון התצוגה החכם MICHAEL KORS ACCESS. ההשקה מכוונת לצרכן שמתמקד באופנה וכוללת שעון חכם שמתמקד בסגנון זוהר ועיצוב חדשני ממוביל באופנת מותרות.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות02/03/164610 צפיות
פאפא ג'ונס פיצה ממשיכה את הצמיחה הגלובלית שלה כחברת משלוחי הפיצות השלישית בגודלה בעולם בפתיחת הסניף הראשון שלה בישראל.

מאת: orya peryצרכנות וקניות17/09/154332 צפיות
לידה היא דבר מרגש מאוד. כאשר מדובר בלידה של קרובת משפחה, קרובה או רחוקה, חברה טובה, חברה לעבודה ועוד, הדבר מרגש אף יותר. אין דבר משמח יותר מלשמוע בשורה על תינוק חדש שנולד וכל אדם שקרוב ליולדת, מעוניין לבוא, לבקר, להתעניין בשלומה וכמובן להעניק לה מתנת לידה, שתסמל באופן הטוב ביותר, את ההתרגשות והשמחה שהוא חש יחד עם היולדת, על הולדתו של התינוק החדש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica