חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לקייטרינג לאירועים

מאת: אביקייטרינג03/12/20111228 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שירותי קייטרינג הם אפשרות טובה בכל פעם שאתה צריך לארגן ארוחה לאירוע  גדול, ברוב הערים הגדולות כמו תל אביב ירושלים,חיפה ישנם שרותי קייטרינג שרבים מהם מתמחים בסוגים מסוימים של מאכלים מקומיים המציעים מאכלים במגוון טעמים אם זה לאירועים או לארוחת שבת וחג.

סוגי קייטרינג -

 ישנם סוגים שונים של קייטרינג  יש קייטרינג לאירועים, קייטרינג לחתונות, קייטרינג לארוחות רשמיות,פרטיות.

את סגנונות הקייטרינג ניתן לחלק לשתי קבוצות עיקריות -הגשה עצמאית,הגשה לאורח.

אירועים המבוססים על הגשה עצמאית-

באירוע שמציע קייטרינג הגשה עצמית בדרך כלל מארגן מספר עמדות הגשה אוכל במקומות שנבחרו בקפידה כדי לאפשר גישה נוחה לאורחים למאכלים השונים עלמנת שהגשה עצמית מסודרת  כדי לקחת בחשבון שכול אורח שעובר בין תחנות מזון השונות לא יווצר תור ארוך מידי.

היתרון העיקרי בסוג כזה של קייטרינג שהיא מפחיתה את מספר העובדים ומקטינה את צוות הקייטרינג הדרוש עבור האירוע.

 עובדי הקייטרינג צריכים להתמקד בשמירה על שולחנות מלאים, במקום לשרת  כל אורח בנפרד, בנוסף לא צריך  לטפל בבקשות מיוחדות של האורחים .

שירותי קייטרינג בסגנון הגשה עצמית יבטחו שאנשים לא יעמיסו צלחות במאכלים המוצעים שלא נובעת מרעב,בשיטת הגשה עצמית המוזמנים יכולים לבחור  מהמאכלים האהובים עליהם ולהחליט אלו מנות לחזור לשלוחן ההגשה ולקחת תוספות דבר הממזער את בזבוז המזון ומבטיח שכולם בסופו של דבר יהנו מארוחתם.

מומלץ להזמין כמות מנות  גדולה יותר ממספר האורחים לבמידה שיגיעו יותר ממה שצייפתם וכך תוכלו לספק להם את כול המאכלים .

מאכלים ומקומות ישיבה

 בהיעדר סידורי ישיבה דבר המקשה על המוזמן להחזיק צלחת ביד  במצב כזה כדי לקבוע שהתפריט יהיה בעיקר פריטי מזון שאינם יוצרים בלאגן וניתן לאכול אותם בעזרת הידים בקלות.

בחירת הקייטרינג לארוחות ערב,חג,שבת,רשמיות

בארוחת הערב המסורתית לשבת או לחג  קניית מאכלים מקייטרינג  ממשיכה להיות האופציה הטובה ביותר ואף לאירועים רשמיים יותר כמו חתונות ,ארוחות ערב חגיגיות ,ארוחות ערב רשמיות.

מגוון המאכלים המוגשים כוללות מספר רב של מנות, שכל אחת  מהם צריכה להיות מוגשת בזמן ובצורה מהירה תוך הקפדה על כך שהאוכל שמגיע לאורחים מוגש בטמפרטורה המדוייקת אף אחד לא יהנה מאוכל קר שיועד לאכילה במצב חם.

לכן  צוות מנוסה של שפים ומלצרים נדרש להצלחת האירוע, לכן זה חיוני  לבחור קייטרינג  בעל המתמחות באירועים .

אספקת וגיוס עובדים

קייטרינג באירועים הכוללים שרות  הם תמיד הרבה יותר יקרים מאשר עמיתו קיטריינג בופה בגלל מספר העובדים הדרושים לביצועו, מספר המלצרים אמור להיות ביחס למספר האורחים באירוע.

עוד שיקול מרכזי בבחירת צוות קייטרינג לארוחת ערב רשמית היא להבטיח שכול עובד הוא מקצועי ומנוסה בהגשה ,על העובד  להיות מסוגל להתמודד עם כול סוגי האורחים מהקל לקשה ביותר .

לסיכום, ישנם מספר רב של שירותי קייטרינג שיעמדו בציפיות שלכם על מנת לתת לך אפשרויות בחירה  השתמש באתרים מקוונים שמאפשרים לך לקבל הצעות מחיר ולעשות השוואת מחירים בין סוגי שרותי הקייטרינג המוצעים ומחירהם

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוח ALLFREE

 מציע  לכם פרסום חינמי לחלוטין בכל הקטגוריות הקיימות – לוח רכב, לוח דירות, לוח יד שניה דרושים או לוח מודעות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביטיפים שיווקיים04/04/121581 צפיות
לוחות יד שנייה היא דרך פרסום/קניה מעודפת על רבים ,באתרי יד שניה ניתן למצוא שולחנות לחדר אוכל, סלון,ארונות בגדים,אמבטיה, ואף עד לקניית מטבחים בסגנונות ובגדלים שונים המתאימים לכל צורך.

מאת: אביייעוץ עסקי03/12/111265 צפיות
הביטוי "זמן הוא כסף" מקבל רלווניטיות כאשר בוחרים מרכזייה לעסק, חברות גדולות עם הרבה עובדים לא יכולות להשתמש בקו טלפון אחד פשוט זה כמעט כמו לשים מקלחת אחת בבניין עם 100 דיירים .

מאת: אביצרכנות וקניות06/11/111768 צפיות
חלק מהכרות עם תרבות של מקום בכל עיר הוא באמצעות מרכזי הקניות שבהם, וזה לא בהכרח במטרה לקנות משהו, ברחובות העיר תל אביב ישנם חנויות שונות, כל אחד מציע לך משהו ייחודי.

מאת: אבייחסי ציבור10/09/111536 צפיות
כל יום שעובר אנו שוכחים שלפני הרבה שנים לוח שנה כפי שאנו מכירים לא היה קיים ולכול תרבות היה שימוש שונה לקביעת זמן משעון שמש, תנועות הירח ומסלול כדור הארץ סביב השמש על מנת לקבוע לוח זמנים.

מאת: אביעובד-מעביד02/07/111557 צפיות
התחרות בין חברה לחברה גורמת לרבים מהמעסיקים לדורש ניסיון ספציפי במודעות דרושים, מה היא הדרך להתמודדות עם דרישה כזו בהעדר נסיון לאחר לימודים,בראיון עבודה

מאת: אבישיעורים פרטיים01/07/111647 צפיות
לאחר מבחן התאוריה מתחילים בשיעורי נהיגה ,במאמר זה, אנחנו הולכים להציג מספר סיבות מדוע תלמידי נהיגה נכשלים במבחן המעשי ואינם עוברים את הטסט בהצלחה.

מאת: אבימסיבות29/06/111161 צפיות
לקראת אירוע השגת שמלת כלה או ערב זהו כאב ראש לא קטן זה מתחיל מאיזה סוג של שמלה כדאי לרכוש יד שניה או שמלה חדשה שיכולה לעלות כסף רב, כך תחסכו כסף על שמלות כלה, ערב ותיהיו מוכנים לכל אירוע.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192886 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182299 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181453 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181510 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica