חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לבחור מרכזייה לעסק או לחברה

מאת: אביייעוץ עסקי03/12/20111263 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אלכסנדר גרהם בל המציא את הטלפון, אנשים  לא ראו עד כמה פוטנציאל יש בה, מאז קו הטלפון פיתח דרכים רבות לשימושים פרטיים ועסקיים  מטלפונים סלולריים ,שליחת פקסים ועוד.

הקושי שהטכנולגיה  צריכה להתמודד.

עקב ריבוי הטבעי שימוש בקו טלפון נעשה גדול יותר דבר שגרם  לצורך לחבר בין כמות של רבה של שיחות נכנסות וכאן משתלבת טכנולגיית מרכזייה לשימוש עסקי .

 

מה תפקידה של מרכזיה ?

המטרה העיקרית של מרכזיה הוא לחבר בין שיחות נכנסות ולחלק אותם לשלוחות השונות בתוך החברה תודות לטכנולגיית מרכזיה ניתן להגיע לעובד המתאים שיטפל בפנייתכם.


ככול שהתחרות על לקוחות נוספים עולה כך על בעלי עסקים להסתכל על ייצירה סביבה פרודוקטיבי וחלק החשוב עבור כול עסק עם עובדים רבים היא המרכזייה.


אנשים רבים חושבים שמרכזיות נשארו כמו שהיו אך כיום ישנם סוגים שונים של מרכזיות שזה כבר בלתי נתפס.


המרכזייה הראשונה הייתה  מרכזייה אנלוגית אשר היוותה הצורה הישנה ביותר , מרכזייה זו היתה קשה וגרמה לאי נחות מצד המתקשר לאלו מכם שזוכר את המערכון של הגשש החויר על סימון והאיסמון יכול לקבל קצת מושג על מקרים ששיחות נכנסות שנותקו או לא חוברו מאז המרכזיות האנלוגיות כול עסק משתמש בהפעלת מרכזייה מתקדמות יותר בחיבור בין שיחות נכנסות וחלוקתם לשלוחות השונות.


כיום ישנם מרכזיות בהשקעה סבירה הרבה יותר אבל אתה צריך להיות  לקבוע מה היא המרכזייה שתענה על ציפיותך והדרך הטובה ביותר לדעת מה לקנות הוא למעשה לשאול אם זה בעל עסק אחר או להתיעץ עם המוכר וכך לקבוע איזו מרכזייה הכי מתאימה לשימוש החברה שלך.

ישנם מרכזיות לחברות גדולות שמסוגלות להשקיע אך שימוש במרכזיות לא מוגבל רק לעסקים גדולים וכיום גם עסקים בינונים יכולים למצוא מרכזיה בהשקעה קטנה .



המרכזייה בדרכים רבות היא הכוח המניע של החברה לכן לפני שמחליטים על איזו מרכזייה תקנו לעסק שלכם שאלו מישהו מנוסה עם מרכזייה פעילה על מנת לקבל מושג ראשוני על הצורך העסקי ,כיום ישנם סוגים שונים של מרכזיות ובמגוון מחירים לכן חשוב לקבל מספר הצעות הנכונות לשימושכם.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוח ALLFREE

 מציע  לכם פרסום חינמי לחלוטין בכל הקטגוריות הקיימות – לוח רכב, לוח דירות, לוח יד שניה דרושים או לוח מודעות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביטיפים שיווקיים04/04/121580 צפיות
לוחות יד שנייה היא דרך פרסום/קניה מעודפת על רבים ,באתרי יד שניה ניתן למצוא שולחנות לחדר אוכל, סלון,ארונות בגדים,אמבטיה, ואף עד לקניית מטבחים בסגנונות ובגדלים שונים המתאימים לכל צורך.

מאת: אביקייטרינג03/12/111226 צפיות
שירותי קייטרינג הם אפשרות טובה בכל פעם שאתה צריך לארגן ארוחה לאירוע גדול, ברוב הערים הגדולות כמו תל אביב ירושלים,חיפה ישנם שרותי קייטרינג שרבים מהם מתמחים בסוגים מסוימים של מאכלים מקומיים המציעים מאכלים במגוון טעמים אם זה לאירועים או לארוחת שבת וחג.

מאת: אביצרכנות וקניות06/11/111766 צפיות
חלק מהכרות עם תרבות של מקום בכל עיר הוא באמצעות מרכזי הקניות שבהם, וזה לא בהכרח במטרה לקנות משהו, ברחובות העיר תל אביב ישנם חנויות שונות, כל אחד מציע לך משהו ייחודי.

מאת: אבייחסי ציבור10/09/111535 צפיות
כל יום שעובר אנו שוכחים שלפני הרבה שנים לוח שנה כפי שאנו מכירים לא היה קיים ולכול תרבות היה שימוש שונה לקביעת זמן משעון שמש, תנועות הירח ומסלול כדור הארץ סביב השמש על מנת לקבוע לוח זמנים.

מאת: אביעובד-מעביד02/07/111555 צפיות
התחרות בין חברה לחברה גורמת לרבים מהמעסיקים לדורש ניסיון ספציפי במודעות דרושים, מה היא הדרך להתמודדות עם דרישה כזו בהעדר נסיון לאחר לימודים,בראיון עבודה

מאת: אבישיעורים פרטיים01/07/111646 צפיות
לאחר מבחן התאוריה מתחילים בשיעורי נהיגה ,במאמר זה, אנחנו הולכים להציג מספר סיבות מדוע תלמידי נהיגה נכשלים במבחן המעשי ואינם עוברים את הטסט בהצלחה.

מאת: אבימסיבות29/06/111161 צפיות
לקראת אירוע השגת שמלת כלה או ערב זהו כאב ראש לא קטן זה מתחיל מאיזה סוג של שמלה כדאי לרכוש יד שניה או שמלה חדשה שיכולה לעלות כסף רב, כך תחסכו כסף על שמלות כלה, ערב ותיהיו מוכנים לכל אירוע.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222216 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221486 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22897 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211215 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21950 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211032 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201512 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica