חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתי יש צורך לבחון אפשרות של השתלות שיער

מאת: usermaנשירת שיער01/07/20111316 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתי יש צורך לבחון אפשרות של השתלות שיער?

 

אם אתם סובלים נשירת שיער ואתם מרגישים כי היא אינה אסתטית אתם יכולים לבצע השתלת שיער. עם זאת, רופאי עור ממליצים שלא לבצע השתלת שיער לפני גיל עשרים וחמש. רק בסביבות גיל זה ניתן להעריך דפוסים עתידיים של צמיחת השיער ואז ניתן לבצע השתלת שיער שתהיה יעילה ותראה טבעית ככל האפשר.

גברים לרוב עוברים תהליך טבעי של התקרחות ושל התקרחות אשר נגרם בעקבות תוצאה של תורשה ובעקבות הורמונים מסויימים. נשים מסויימות סובלות גם הן מהתקרחות אך לרוב מסיבות שונות. גם גברים וגם נשים יכולים לסבול מנשירת שיער בעקבות מחלה מסויימת או בעקבות טראומה גופנית קשה לגוף.

במקרים אלה לא פעם הגברים והנשים אשר סובלים מנשירת שיער או משיער דליל מאוד אשר חושף קרחות ינסו למצוא פתרון אסתטי. נשים עלולות לסבול מירידה חדה בבטחון העצמי שלהן בעקבות נשירת שיער ואף להכנס לדכאון מסויים בעקבות כך. ניתוח של השתלת שיער אמור לפתור את הבעיה האסתטית הלא נעימה.

עם מי יש להתייץ לפני ניתוח של השתלות שיער?

 

אם אתם מתעניינים בביצוע השתלות שיער כדאי לדעת כי מדובר בהליך שמתבצע בהרדמה חלקית, על מנת למנוע כאבים במהלך ההשתלה עצמה. לפני שמחליטים לבצע השתלות שיער כדאי לקבוע פגישת ייעוץ עם פלסטיקאי או עם רופא עור שמבצע את הניתוח על מנת שתוכלו לקבל הסברים מפורטים על הניתוח עצמו.

כדאי לבחור רופא מנתח אשר ביצע ניתוחים רבים ככל האפשר של השתלת שיער. רופא מנתח עם ניסיון רב יותר ועם מוניטין טוב יותר בקרב מטופליו תמיד צריך להיות הבחירה המועדפת ביותר על המטופל. הרופא אמור להתאים תכנית השתלה לכל מטופל ומטופל באופן אישי בהתאם לכמות השיער שלו, דלילותו וכן הלאה.

תוצאות של השתלות שיער

 

היום בזכות טכנולוגיות חדישות קשה מאוד לגלות איזה אדם עבר השתלת השתלת שיער ואיזה אדם מתהדר בשיער טבעי. כיום מנסים רופאי עור לחקות בצורה הטובה ביותר את צמיחת השיער הטבעי ועל כן מצליחים לבצע השתלות שנראות טבעיות בהחלט.

השתלות שיער.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת userma

מאת: usermaרכב23/08/111568 צפיות
אנשים רבים ישאלו את השאלה האם כדאי להם לקנות צמיגי רכב במחירים זולים. נתחיל מכך שאתם קודם כל צריכים לשאול את עצמכם האם אתם הייתם קונים גם משהו אחר בזול גם אם אתם לא מכירים אותו. כנראה שהתשובה לכך תהיה שלילית.

מאת: usermaרכב23/08/111654 צפיות
מי מאיתנו לא שונא את יום הטסט לרכב. לחכות כל כך הרבה בתור הארוך, לקוות שלא ניפול על טסטר עצבני שאולי פתאום יפסול לנו את האוטו על שטויות שלא לדבר אם הוא יבקש מאיתנו לעשות טסט חוזר ולהחליף צמיגים. מדובר בהחלט באחד מהימים המעצבנים של השנה.

מאת: usermaהפקת אירועים15/08/111033 צפיות
היום יום הולדת שגרתי היא "פסה". כולם רוצים להיות מקוריים, שכולם ידברו ויתלהבו מהמסיבה שלהם, ולכן עצם הבאת מתנפחים ליום הולדת שלהם עושה את כל ההבדל מיום הולדת בנאלי ומשעמם ליום הולדת אטרקטיבי ומיוחד. ראשית כל, עצם הבאת מתנפחים ליום הולדת והצבת בגינה או בכל מקום פתוח אחר, כבר עושה את ההבדל. אורחי המסיבה מגיעים ולפני עיניהם מוצבים המתקנים המתנפחים, גדולים מאוד וצבעונים - אין אחד שלא מחייך למראם וליופיים.

מאת: usermaביקורות מוצרים07/08/111424 צפיות
ראש השנה הוא חג שנהוג להעניק בו מתנות כדי להראות את הערכתנו לסביבה הקרובה, לחברים ולמשפחה שלנו. מעסיקים בדרך כלל מעניקים גם הם בראש השנה מתנה לעובדיהם שלהם. לעתים המתנה בראש השנה היא סמלית וצנועה יותר משום שהעובדים מקבלים בפסח מתנה יקרה יותר ומרשימה יותר מהמעסיק שלהם.

מאת: usermaפסיכומטרי07/08/111157 צפיות
אין ספק שאם נשאל כמעט כל מי שמתעתד להיות סטודנט במוסד לימודים מסוים לגבי החששות שלו, הרי שלרוב נקבל תשובה הקשורה לאחד המבחנים הקשים ביותר שכמעט כל סטודנט מכיר, הלוא הוא מבחן פסיכומטרי. נראה כי עבור חלק מהישראלים מבחן זה מהלך אימים ממש והם חוששים ממנו לא מעט.

מאת: usermaעסקים קטנים ובינוניים03/08/111158 צפיות
בתי דפוס ממשיכים להיות שימושיים מאוד למטרת עיצוב והדפסת הזמנות לאירועים וכנסים. למרות שהיום יותר ויותר מידע עובר בדרך וירטואלית, אנחנו מעריכים מאוד את ההזמנה הכתובה, הפיזית, ומתייחסים אליה ברצינות.

מאת: usermaפרסום באינטרנט02/08/111279 צפיות
אתרי מודעות של יד שנייה נעשו פופולאריים ברשת האינטרנט בזכות אופי המודעות, קלות השימוש ומציאת המידע ועוד יתרונות רבים. במאמר זה אספנו עוברכם את היתרונות של לוחות יש שנייה ברשת ומדוע גם לכם כדאי לפרסם בהם.

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191931 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191622 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181611 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181342 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161629 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152252 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151611 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica