חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Roaming – כרטיסי סים סלולרי בחו"ל – אפליקציות לחסכון

מאת: מערכת Telecom Experts – המדריך לחיסכון בהוצאות התקשורת והמחשוב

חיוג בחו"ל דרך חברת הסלולר שלך היא לא רעיון מבריק או מומלץ.

מנהלים, אנשי עסקים וסתם עמך ישראל נוטים לנסוע לעיתים תכופות לחו"ל, לעיתים לצרכי עבודה, לעיתים לצרכי טיול ולפעמים הם משלבים בין השניים. הבעיה: מרביתם נוסעים עם מכשיר הסלולר, ומחייגים אתו מחו"ל או גולשים דרכו מחו"ל (או באמצעות מודם סלולרי של חברת הסלולר). מי שהספיק לקרוא את המאמר: "שיחות מחו"ל – כל השיטות לחיסכון בהוצאות התקשורת לעסקים", קלט שיש כאן בעיה חמורה וטעות בביצוע ה- Roaming. אם אותו נוסע לחו"ל לא הבין זאת קודם, יבין זאת מ"הלם החשבונית" שיקבל בחוזרו מחו"ל. במאמר "כל הפתרונות לחיסכון בהוצאות שיחות סלולר מחו"ל לארץ", הובאו מיטב השיטות כדי להימנע מ"הלם החשבונית". התחום הזה דינאמי, ויש בו כמה חידושים. היות ועומדים להיכנס בקרוב כמה שחקני סלולר חדשים לשוק, מומלץ לנקוט משנה זהירות, ולבחון את הפתרונות כל הזמן.

כרטיסי סים סלולרי בחו"ל :

החידוש המצופה בחודשים הקרובים: הצגת הפתרון האולטימטיבי למחירי הנדידה בחו"ל, מהרעות החולות של הסלולר הישראלי. הפתרון מבוסס על יישום, שנמצא כעת בשלבי בנייה אחרונים, שלפיו לקוח היוצא עם המכשיר שלו לחו"ל, יזוהה ה- SIM הישראלי שלו בחו"ל כ- SIM זר ומקומי, והלקוח ישלם תעריפים זולים מאד ומקומיים בנדידה, מבלי צורך להחליף את ה- SIM במכשיר ולקבל מספר זר או מכשיר זר. בנוסף, במקומות בהם תהיה אפשרות לשיחת VoIP באמצעות SIP Client במכשיר, זה ישתלם יותר. פתרון זה יתקבל מאחד או יותר משחקני ה- MVNO החדשים בשוק (פרי טלקום וגלי פון – סיפמי). בנוסף, יש לצפות שרמי לוי- שיווק השקמה ימכור ברשת הסופרמרקטים שלו כרטיסי חיוג לחו"ל זולים במיוחד. שחקן נוסף היא חברת טלזר-019, שמספקת כיום שיחות בינ"ל יוצאות מישראל, שמתחרות במחירים הזולים של אקספון-018. בקרוב תספק טלזר-019 שירותים גם של Roaming מחו"ל. לאקספון-018 יש, זה מכבר, כרטיסי חיוג וסימים במחירים תחרותיים, גם Post-Paid וגם Pre-Paid. כך, שאילו הן החברות שיש לבצע השוואות בניהן, ולא להסס לתחר ביניהן, כדי לקבל את הדיל הטוב ביותר.

פתרונות Roaming - Call-Back:

עבור מי שרוצה לבנות את הפתרון ל- Roaming בחיוג ובגלישה בעצמו, ללא תלות בספקי תקשורת מקומיים, יש כמה חידושים. פתרונות Call-Back ו- VoC הם רק מקצת החלופות לחסכון בתקציב בשיחות נדידה בשהות בחו"ל. כדי לחסוך בשיחות ובגלישה באינטרנט, מומלץ לחפש פתרונות נוספים, רצוי על רשתות WiFi. בין הפתרונות החדשים יש גם כאלו המותאמים לעסקים וארגונים. הפתרון, שזוכה להצלחה בכל העולם, הוא מבית ווקלטק הישראלית, בשם magicTalk, שיש לו כמה מודלים בתצורת USB, שניתן לבחור מבניהם לפי צרכי המשתמשים. הגרסה המתקדמת ביותר קרויה MagicJack Plus, שאינה דורשת מחשב ופועלת על רשתות סלולר ו- WiFi. הפתרון הזה מאוד זול ונפוץ בצפון אמריקה (ארה"ב וקנדה).

פתרון נוסף ומעט שונה הוא של יורוטק תקשורת מראש פינה, שהמוצר המוביל אצלה הוא Winner, שמפעיל Call-Back  על הקו הפרטי או העסקי. לחברה זו מספר רב של פתרונות לעסקים כוללSIM Server  לניהול צי מכשירי הסלולר של הארגון בכל מקום בעולם. השיטה: השרת מעביר את ה-SIM באופן וירטואלי ברשת הסלולר. כך, מתבטל הצורך ב- SIM שיימצא במקום מסוים במכשיר סלולר מסוים. ה- SIM יכול להיות ממוקם בכל מקום בעולם, ומוצג לרשת מרחוק ולא ממכשיר הסלולר שבידי המשתמש. כלומר, שרת SIMs מספק שירותי 'שיחה מקומית' בכל מקום בעולם, עם שליטה מלאה על מכשירי הקצה, באמצעות שליטה על ה- SIM הווירטואלי.

חברות ישראליות מתחרות נוספות בתחום הפתרונות לעסקים הן: BoomeRing, MailVision, Voipli, ITS-Telecom, ו- MobileMax.

מהניסיון הנצבר בשנים האחרונות, הדרכים הטובות לחסכון ב-Roaming  הן: שימוש ב-VoIP  וחיוג Call-Back באמצעות סים זר בינלאומי, שמהווה את הגישה הזולה ביותר והמומלצת לתקשורת ברחבי העולם. אולם, איכות השיחה עדיין די ירודה בשיטה זו. אי הקמת שיחה וניתוקים הן תופעות שטרם נפתרו. לכן, אם לא נבחרה אחת החלופות שהוצעו לעיל, בחירה ב- SIM זר בארץ היעד היא החלופה המועדפת, לפני שימוש ב- Call-Back של ספק הסלולר או ספק המב"ל הישראלי. עבור מי שמתעקש לרכוש את הסים הבינלאומי הזר טרם יציאתו את הארץ, יש כמה חלופות לבחירה: TelAway,  טריום טלקום, קשר עולמי, Belowcall, OrNetPhone, iPhoneTrip, ועוד, שרובן כוללות אפשרות לקבל מספר ישראלי מקביל למספר הבינלאומי.

שורה תחתונה: אין צורך להיות שבוי של התעריפים המטורפים של מפעילי הסלולר והמב"ל בישראל.

 



תגיות המאמר: מחול, שיחות, סלולר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שי מור-רשתי, מנכ"ל  Telecom Experts, מהנדס תקשורת מחשבים מומחה בעל תואר שני במנהל עסקים ועם מעל 20 שנות ניסיון בתחומי התקשורת. www.teleco.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי מור-רשתי

מאת: שי מור-רשתיעסקים - כללי07/08/111153 צפיות
האם גלישה סלולרית תחליף את רשת ה- LAN והחיבור הקווי לאינטרנט?

מאת: שי מור-רשתיעסקים - כללי03/08/111311 צפיות
מספר שחקני MVNO יספקו שירותים מתחרים. האם זה טוב או רע לעסקים?

מאת: שי מור-רשתיייעוץ עסקי15/07/111348 צפיות
השוק הישראלי מתכנס סביב ארבע קבוצות תקשורת גדולות: בזק, סלקום, פרטנר ומירס\הוט. האם זה טוב או רע לעסקים?

מאת: שי מור-רשתיטלפונים סלולריים26/05/101302 צפיות
משרד התקשורת מתכוון להוריד את דמי הקישוריות כבר השנה ממחיר של 25.1 אג' ל- 4.14 אג' לדקה לפני מע"מ. בנוסף, דמי הקישוריות ל SMS ירדו מ-2.85 אג' להודעה ל-0.19 אג'. אם אתם שואלים את עצמכם מהם הסעיפים בהסכם הסלולרי שיפילו אתכם לקרשים ? כל התשובות כאן !

מאת: שי מור-רשתיטלפונים סלולריים12/04/102318 צפיות
האם אתם מודעים לרפורמה החדשה של משרד התקשורת ? האם כדאי לרכוש את מכשירים סלולריים מחברת הסלולר ? האם כדאי לרכוש מכשירים בנפרד ולא להתחייב לספק הסלולרי ? כל התשובות – כאן.

מאת: שי מור-רשתיטלפונים סלולריים18/02/101336 צפיות
אנו נמצאים כעת בחלון זמן ובעיתוי מצוין שכל עסק חייב לבחון את ההסכם הסלולרי הקיים כולל בחינת כדאיות להחלפת הספק הסלולרי – כך ניתן להוזיל בשיעורים ניכרים את ההוצאות הסלולאריות של העסק.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205447 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196584 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187940 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181529 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163158 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162443 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica