חפש מאמרים:
שלום אורח
21.09.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבה שיווקית - על מה כדאי לכתוב באתרי מאמרים?

מאת: צבי נגלרמיתוג03/07/2011895 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה כדאי לכתוב באתרי מאמרים?

אתרי מאמרים הם כלי נפלא לקידום האתר ולמיתוג ברשת.

אף על פי כן, אתרי מאמרים אינם בלוג ואתם לא אמורים להעלות שם כל תיעוד של לקוח חדש שהגיע לעסק שלכם.

אז...על מה כן לכתוב?

1. תכירו את קהל היעד שלכם:

במקום לנסות להמציא את הגלגל, נסו לראות מה באמת מעניין אנשים בהקשר לנישה שלכם.

נניח שאת/ה עורכי דין - נסו לתשאל לקוחות (או אפילו סתם אנשים שיכולים להיות קהל יעד פוטנציאלי) מהם הדברים שהם מחפשים (/שעלולים לחפש).

2. שואלים את מאמא גוגל:

כדי לראות קצת יותר לעומק מהן השאלות הנפוצות סביב הנישה שלכם, אתם מוזמנים להיכנס לאתר כלי המפתח של גוגל:

https://adwords.google.co.il/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS#search.none

הערה:

באתר זה תוכלו לחפש בשלושה דרכים:

"מדויקת" - חיפוש למילים הספציפיות שהקשתם כדי לדעת על ביטוי מסוים.

"נרחבת" - ואז גוגל יתן לכם מלים שקשורות בעקיפין לביטוי.

"לביטוי" - גוגל יתן ביטוי שמכיל את מה שכתבתם (נניח אם חפשתם "אימון" גוגל יתן "אימון לזוגיות" וכו')

3. חסכון

כתבו מאמרים איך לגרום לאנשים לחסוך כסף (בהקשר לנישה שלכם). זה תמיד עובד.

4.איך להתמודד עם בעיות שונות:

תראו את המומחיות שלכם דווקא על ידי נתינת טיפים (מבלי לחשוש שאתם "חושפים את כל הקלפים").

דווקא טיפים מקצועיים הם אלו שימתגו אתכם טוב יותר מכל.

5. סיפור אמיתי/case study:

כולנו אוהבים לקרוא סיפורים, ובנוסף, סיפור היא דרך מצויינת לחבר את הקורא אליך ולהעביר גם מסרים סמויים.

אז , גם אין לכם עדיין סיפורים משלכם, ספרו סיפורים שקרו (=case study)ומה נעשה כדי לצאת מהבעיה (כמובן, בהקשר לנישה שלכם).

הערות כלליות:

1. תנו כותרות ביניים.

אוברלואד של טקסט זה אף פעם לא דבר נעים לעין.

זכרו שאנשים ברשת קוראים (או סורקים ליתר דיוק) בעיקר על פי הכותרת.

כתבו כותרות מעניינות שמגרות לקרוא.

2. תמנעו מז'רגון (=מילים מפוצצות).

זה בדר"כ לא מוסיף ואף גורע (אלא אם כן זה ממש בטעם). דברו בצורה פשוטה, זורמת וקלילה.

שני טיפים לסיום:

1. סיימתם לכתוב? תפיצו בעוד אתרי מאמרים וסנכרנו עם רשתות חברתיות.

2. אל תשכחו להפנות לאתר/דף נחיתה שלכם.

בהצלחה!

http://www.thehunter.biz

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.thrhunter.biz

צבי נגלר הוא קופירייטר חד כתער, בוגר תילתן, מנהל חנות לשעבר, המשמש כיום כקופירייטר לחברות ועסקים קטנים.

מומחה לכתיבה שיווקית, קופירייטינג, ומיתוג ברשת.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צבי נגלר

מאת: צבי נגלרקופירייטינג19/07/11939 צפיות
פרסמת דרוש קופירייטר בלי לדעת בדיוק מה לחפש? המאמר הזה בשבילך

מאת: צבי נגלרפרסום באינטרנט17/07/11784 צפיות
המדריך לדפי נחיתה מלמד את העשה ואל תעשה בבניית דף נחיתה ואיך לגרום לו לשפר את אחוזי ההמרה, ולהמנע מטעויות.

מאת: צבי נגלרפרסום באינטרנט17/07/11686 צפיות
במאמר תמצאו טיפים חשובים בכתיבת מאמר ואיך לגרום לו להיות מעניין יותר לקורא ולהניע אותו לפעולה!

מאת: צבי נגלרמיתוג אישי 13/07/111052 צפיות
האם מומלץ לשכפל תוכן באתרי מאמרים? הכל במאמר שלפניכם.

מאת: צבי נגלרפרסום03/07/11985 צפיות
הנחיות וטיפים חשובים אילו טעויות לא לעשות בבחירת שם למוצר. כולל דוגמאות מעשיות.

מאת: צבי נגלרטיפים שיווקיים03/07/111015 צפיות
שני עקרונות הזהב לכתיבת תוכן ברשת שמניע לקוחות לפעולה ומצליח לגעת בנקודות התורפה.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/191241 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/174855 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/161860 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162088 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/161583 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/161437 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/161390 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica