חפש מאמרים:
שלום אורח
09.04.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך המלא לבניית דפי נחיתה -איך להמנע מטעויות בבניית דף נחיתה, ולהביא לקוחות עכשיו!

מאת: צבי נגלרפרסום באינטרנט17/07/2011741 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך להמנע מטעויות בבניית דף נחיתה ולגרום לו להניע לקוחות לקנות עכשיו

המדריך המלא והמקוצר מאת צבי נגלר

דף נחיתה הוא דף בודד שאליו אתם מפנים את הגולש בתוצאות האורגניות של גוגל (אלו המופיעות אחרי 4 הראשונות) או מהפרסומות למיניהן.

  • · למה להפנות לדף בודד?

הקדמה קצרה אך חשובה:

מחקרים מוכיחים שמהרגע שגולש נכנס לאתר יש 8 שניות עד שהוא יחליט אם הוא עוזב את האתר או נשאר.

המשמעות היא מבחינתנו כמשווקים שאנו צריכים לרכז מאמצים כדי לוודא שהגולש יקבל את התוצאה הספציפית אותה הוא חיפש ולעניין אותו אחרת הוא יעזוב את הדף.

דף נחיתה הוא אמצעי פרסום חזק מאד שעובד בשבילכם גם כשאתם ישנים.

בדף נחיתה יש לנו אפשרות לשים דברים שונים שיכולים לעניין את הגולש (וידאו, עדויות של לקוחות מרוצים, תמונות מושכות ועוד).

רוב האתרים אינם בנויים בצורה נכונה ונכשלים במבחן 8 השניות- ואז הגולש נוטה להתפזר ולא לבצע פעולה (להכנס לקטגוריות שונות באתר או לגלוש לאתר אחר).

מטרתו הבלעדית של דף נחיתה היא הנעה ממוקדת לפעולה.

פה הגולש חייב להתרכז בפעולה אותה אתם תבקשו ממנו (ופה קיימים שני סוגים מרכזיים):

  1. רכישה.
  2. השארת פרטים.

מה יותר חשוב?

אני משער שרובכם תבחרו את האפשרות הראשונה.

טעות.

השלב הראשון בהשגת אינטראקציה עם לקוח היא להשיג את האימייל שלו.

האימייל היה ונשאר כלי השיווק החזק ביותר- ולכן גם החשוב ביותר.

קנייה של מוצר אינה מבטיחה לנו נאמנות של לקוח.

קריאה של הדיוור שלנו לעומת זאת כן.

מה חשוב שיהיה בדף נחיתה?

  1. 1. כותרת מושכת.

כותרת טובה מושכת פי 17 (!) מאשר כותרת משעממת.

תתמקדו בכותרת בשאיפות של הגולש ובכאבים שהוא רוצה להמנע מהם

("גלה עכשיו איך להכפיל ב20-30% את הרווחים שלך [=שאיפה] בשלושה דרכים קלים לביצוע [=זרוז לפעולה] שיעזרו לך להפסיק לזרוק כסף על קידום אתרים [=כאב]"

ראו דוגמא נוספת אצלי באתר http://www.thehunter.biz

  1. 2. וידאו.

וידאו יכול להיות וידאו תדמיתי (עולה הרבה כסף...), או וידאו שלכם בו אתם עושים מספר פעולות:

א.       מציגים את עצמכם ואת המומחיות שלכם.

ב.      מתייחסים לבעיות של קהל היעד ומראים את הזדהותכם עם הבעיה ("גם אני נתקלתי בבעיה של..") או של אנשים אחרים שאתם מכירים/נתקלתם בהם ("הרבה בעלי עסקים שאני מכיר מרגישים ש...")

חשוב להציע ערך כלשהוא בוידאו: טיפ בנושא שקשור לנישה שלכם שיעזור לאנשים.

חשוב! אל תחששו מלתת ערך בחינם!

ג.        לאחר שנתתם ערך תוכלו להציע את המוצר/שרות שלכם.

אפשרות נוספת: תבקשו את פרטי הגולש בתמורה לערך נוסף- וידאו/קובץ בנושא כלשהוא (שיפתח בדף נחיתה אחר).

  1. 3. עדויות

עדויות מושכות פי  10 (!) יותר להקיש על האתר שלכם (אפשר לשלב אותם כבאנר סטטי/באנר פלאש לעדויות מתחלפות).

רצוי לשים תמונה של המעיד עם שם כדי ליצור אמינות.

  1. 4. חיצים ליד הטופס למילוי פרטים.

שם המשחק זה הנעה לפעולה. וזה עובד.

  1. לייק בוקס- כולנו יצורים עדריים, וזה אחלה דרך להגדיל חשיפה.

מה לא לעשות בדף נחיתה?

  1. לשים המון טקסט- חבל על המאמץ שלכם.
  2. לשים המון באנרים קופצים- מסיח את דעתו של הגולש.
  3. לשים את הלוגו שלכם בענק – לגולש לא אכפת מהחברה שלכם. אכפת לו מה אתם יכולים לעזור לו- תגדילו את הכותרת במקום את הלוגו שלכם.
  4. לשלוח לקישורים אחרים תוך כדי – עדיף לעשות דף שיגלל למטה ויהיה טיפה ארוך  מאשר לשלוח אותו ללינקים אחרים.

אתם מוזמנים להכנס לאתר שלי כדי לראות דוגמא לדף נחיתה שבנוי היטב:

http://www.thehunter.biz/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.thrhunter.biz

צבי נגלר הוא קופירייטר חד כתער, בוגר תילתן, מנהל חנות לשעבר, המשמש כיום כקופירייטר לחברות ועסקים קטנים.

מומחה לכתיבה שיווקית, קופירייטינג, ומיתוג ברשת.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צבי נגלר

מאת: צבי נגלרקופירייטינג19/07/11892 צפיות
פרסמת דרוש קופירייטר בלי לדעת בדיוק מה לחפש? המאמר הזה בשבילך

מאת: צבי נגלרפרסום באינטרנט17/07/11637 צפיות
במאמר תמצאו טיפים חשובים בכתיבת מאמר ואיך לגרום לו להיות מעניין יותר לקורא ולהניע אותו לפעולה!

מאת: צבי נגלרמיתוג אישי 13/07/11987 צפיות
האם מומלץ לשכפל תוכן באתרי מאמרים? הכל במאמר שלפניכם.

מאת: צבי נגלרפרסום03/07/11940 צפיות
הנחיות וטיפים חשובים אילו טעויות לא לעשות בבחירת שם למוצר. כולל דוגמאות מעשיות.

מאת: צבי נגלרמיתוג03/07/11842 צפיות
טיפים מועילים ועצות מעשיות על רעיונות לכתיבה באתרי מאמרים. חובה לקריאה לכל מי שרוצה למתג את עצמו ברשת.

מאת: צבי נגלרטיפים שיווקיים03/07/11967 צפיות
שני עקרונות הזהב לכתיבת תוכן ברשת שמניע לקוחות לפעולה ומצליח לגעת בנקודות התורפה.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/171668 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/171494 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/161144 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/161758 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/161775 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

מאת: vodplaceפרסום באינטרנט08/06/161879 צפיות
אפשר לפרסם מאמרים בחינם ובקלות ובכך להרוויח הרבה בתחום קידום האתרים ושיווק האתר שלכם.

מאת: עידן שלומןפרסום באינטרנט21/10/152101 צפיות
מגוון תכניות בישול ואפייה המציפות את המסכים הן לא רק בעלות עניין לחלקים רבים באוכלוסייה המתעניינים במאכלים ודברי מאפה חדשים ומיוחדים אלא גם קרקע פורייה לפעילות חדשנית של עולם הפרסום. על זווית ראייה אחרת של התכניות האהובות עליכם – במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica