חפש מאמרים:
שלום אורח
10.12.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבה שיווקית - הסוד השמור ביותר- שעובד!

מאת: צבי נגלרטיפים שיווקיים03/07/2011929 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כתיבה שיווקית- הסוד השמור ביותר שעובד!!

כתיבה שיווקית מנצחת יכולה לגרום לאתר שלכם להביא עוד לקוחות ולהכפיל לכם את תזרים המזומנים.

איך עושים את זה? מהו העיקרון הכל כך פשוט מאחורי כתיבה שיווקית מנצחת?

לשני העקרונות הללו קוראים:

כאבים ושאיפות.

אחרי שאתה מכיר את קהל היעד שלך ברמה הבסיסית של גיל, גברים- נשים, מעמד סוציו אקונומי, מקום מגורים, טרנדים וכו',

אתה חייב לדעת מהם הדברים שמפריעים להם (שהמוצר/שרות שלך יכול לפתור) ומהם השאיפות שלהם.

" מה ז"א כאבים?"

-          כאבים בדר"כ מתחלק ל3 סוגים:

  1. כאבים פיזיים (קשה לו להתכופף, להרים משהו, לעשות פעולה, כאבי ראש, כאבי עיניים וכו)
  2. כאבים כלכליים (לא מרוויח מספיק, המתחרים אוכלים לו את הרווחים, לא סוגר את החודש וכו')
  3. כאבים רגשיים (אין לו בטחון עצמי, יש לו רגשות אשם, לא אוהב את עצמו, סובל מפחד/כעס/קנאה במישהו או על עצמו).

הכאבים הרגשיים הם הכאבים החזקים ביותר ובהם נתמקד במאמר זה.

בין הכאבים הרגשיים בדר"כ נמצא כאבים חברתיים/משפחתיים (/קשורים לזוגיות)/מקצועיים ועוד.

השאיפות הן בדר"כ להיפך (אם כי אני ממליץ להשקיע זמן ולחשוב גם עליהם- אתם תראו שעוד יעלו לכם דברים שלא חשבתם עליהם).

השילוב הטוב ביותר כדי לגעת בנקודת התורפה של לקוח זה לשלב את שני הדברים.

לדוגמא:

נניח שאתה משווק מוצר לטיפול בפצעי בגרות.

קהל היעד: בנים ובנות בגילאי 13-19, בכל הארץ (קיצרתי את שאר הדברים כדי להגיע לעיקר כדלהלן).

כאבים: בטחון עצמי נמוך, לא אוהבים להסתכל במראה, סובלים ממעמד חברתי נמוך,

לא מצליחים להשיג בן/בת זוג.

שאיפות: לאהוב את עצמם, בטחון עצמי יותר גבוה, פנים חלקות, להשיג את הבן זוג/בת זוג שהם רוצים וכו'.

בוא נשים את הכל בבלנדר.

מה קבלנו?

"תחשוב כמה כיף יהיה לך להסתכל במראה ולראות פנים חלקות כמו תינוק".

(הכותרת מיועדת יותר לאינטרנט מאשר לפרינט רגיל- על כך  נדבר במאמר אחר)

ניתוח הכותרת:

"תחשוב"- מילת קריאה לפעולה.

"כמה כיף יהיה לך להסתכל במראה"- כאב (כל מי שסבל מחצ'קונים יודע כמה זה מציק...)

"ולראות פנים חלקות"- שאיפה.

"כמו תינוק"- דימוי שמחזק את האמירה שלנו ומוסיף לה עוצמה.

שילוב נכון של שני המרכיבים- כאבים ושאיפות יוצר הזדהות שבעזרתה הלקוח רואה שאנו מבינים מה הוא חש.

רק אחרי שהראנו לו כמה אנו מבינים את הבעיה נציע לו את המוצר ולא לפני כן.

אחרת הלקוח ירגיש שאנו מנסים רק למכור לו ולא אכפת לנו ממה הוא מרגיש.

נצלו את העיקרון הזה, ותשתמשו בו בתבונה.

http://www.TheHunter.Biz

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.thrhunter.biz

צבי נגלר הוא קופירייטר חד כתער, בוגר תילתן, מנהל חנות לשעבר, המשמש כיום כקופירייטר לחברות ועסקים קטנים.

מומחה לכתיבה שיווקית, קופירייטינג, ומיתוג ברשת.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צבי נגלר

מאת: צבי נגלרקופירייטינג19/07/11855 צפיות
פרסמת דרוש קופירייטר בלי לדעת בדיוק מה לחפש? המאמר הזה בשבילך

מאת: צבי נגלרפרסום באינטרנט17/07/11713 צפיות
המדריך לדפי נחיתה מלמד את העשה ואל תעשה בבניית דף נחיתה ואיך לגרום לו לשפר את אחוזי ההמרה, ולהמנע מטעויות.

מאת: צבי נגלרפרסום באינטרנט17/07/11604 צפיות
במאמר תמצאו טיפים חשובים בכתיבת מאמר ואיך לגרום לו להיות מעניין יותר לקורא ולהניע אותו לפעולה!

מאת: צבי נגלרמיתוג אישי 13/07/11949 צפיות
האם מומלץ לשכפל תוכן באתרי מאמרים? הכל במאמר שלפניכם.

מאת: צבי נגלרפרסום03/07/11908 צפיות
הנחיות וטיפים חשובים אילו טעויות לא לעשות בבחירת שם למוצר. כולל דוגמאות מעשיות.

מאת: צבי נגלרמיתוג03/07/11810 צפיות
טיפים מועילים ועצות מעשיות על רעיונות לכתיבה באתרי מאמרים. חובה לקריאה לכל מי שרוצה למתג את עצמו ברשת.

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/19544 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/173298 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/173781 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/174073 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/151618 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica