חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבת תוכן - האם מותר לשכפל תוכן באתרי מאמרים?

מאת: צבי נגלרמיתוג אישי 13/07/20111307 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


האם בכתיבת תוכן כדאי לשכפל תוכן באתרי מאמרים?

כל מי שכותב באתרי מאמרים וחשוב לו למתג את עצמו ברשת, עלול לשאול (אם הוא לא כבר שאל את עצמו) את השאלה שהצגתי בכותרת:

כל מי שעוקב אחרי גוגל רואה שהפרמטרים של גוגל לתוכן איכותי ברשת הולכים ונהיים קפדניים יותר , ומחייבת אותנו - ככותבי תוכן שיווקי /ובעלי אתרים לנקוט בזהירות יתרה ולהתעדכן.

אז...מה התשובה לשאלת מיליון הדולר?

כן....ולא.

נתחיל מלא: גוגל לא יעניש אותנו על שיכפול תוכן (וגם לא את האתר שבו כתבנו- אף שבדר"כ באתר שלנו זה עלול לעלות לנו ביוקר) ולא יפסול את המאמרים שלנו.

אבל...גוגל כן ירשה לעצמו להציג רק מאמר אחד בלבד שכתבנו (כן כן...גם אם העתקת אותו לעוד 10 אתרי מאמרים).

למה כן: למרות שגוגל יציג באתר אחד, אסור לשכוח שלכל אתר מאמרים יש חשיפה שונה, ולכן המשמעות שעוד אנשים יחשפו לתכנים שלנו - באותו אתר מאמרים (או אף בדף הפייסבוק של אותו אתר מאמרים וברשתות חברתיות שונות בו אנו נפיץ אותו) שווה את ההשקעה.

לסיכום: בכתיבת תוכן לאינטרנט יש להזהר משיכפול תוכן ברשת שבדר"כ על כך גוגל קונס אותנו ובגדול.

במקרה הספציפי הזה, למרות שגוגל לא מפרסם את כל המאמרים שלנו, הרי שיכולת החשיפה שלהם היא עדיין משמעותית, ולכן מומלץ לפרסם.

כדי לקבל עוד טיפים יעילים בכתיבת תוכן לאינטרנט בחינם אתם מוזמנים לפנות אלי ל:

huntercopy@gmail.com

http://www.thehunter.biz

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.thrhunter.biz

צבי נגלר הוא קופירייטר חד כתער, בוגר תילתן, מנהל חנות לשעבר, המשמש כיום כקופירייטר לחברות ועסקים קטנים.

מומחה לכתיבה שיווקית, קופירייטינג, ומיתוג ברשת.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צבי נגלר

מאת: צבי נגלרקופירייטינג19/07/111198 צפיות
פרסמת דרוש קופירייטר בלי לדעת בדיוק מה לחפש? המאמר הזה בשבילך

מאת: צבי נגלרפרסום באינטרנט17/07/11997 צפיות
המדריך לדפי נחיתה מלמד את העשה ואל תעשה בבניית דף נחיתה ואיך לגרום לו לשפר את אחוזי ההמרה, ולהמנע מטעויות.

מאת: צבי נגלרפרסום באינטרנט17/07/11970 צפיות
במאמר תמצאו טיפים חשובים בכתיבת מאמר ואיך לגרום לו להיות מעניין יותר לקורא ולהניע אותו לפעולה!

מאת: צבי נגלרפרסום03/07/111206 צפיות
הנחיות וטיפים חשובים אילו טעויות לא לעשות בבחירת שם למוצר. כולל דוגמאות מעשיות.

מאת: צבי נגלרמיתוג03/07/111143 צפיות
טיפים מועילים ועצות מעשיות על רעיונות לכתיבה באתרי מאמרים. חובה לקריאה לכל מי שרוצה למתג את עצמו ברשת.

מאת: צבי נגלרטיפים שיווקיים03/07/111252 צפיות
שני עקרונות הזהב לכתיבת תוכן ברשת שמניע לקוחות לפעולה ומצליח לגעת בנקודות התורפה.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211533 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152618 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152377 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142895 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142840 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146826 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147005 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica