חפש מאמרים:
שלום אורח
08.04.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

"דרוש קופירייטר"? תכיר את הטעות הראשונה שלך.

מאת: צבי נגלרקופירייטינג19/07/2011890 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פירסמת "דרוש קופירייטר".

חיפשת קופירייטר שיעשה לך דף נחיתה. אז חיפשת קופירייטר עם נסיון ואפילו מצאת אחד כזה.

טעות מספר אחת.

הוא עשה משהו באמת אחלה , אבל זה... כמעט לא הביא לקוחות.

לא התייאשת. חיפשת משרד פרסום, ושלמת אלפי שקלים...

טעות מספר שתיים.

והלקוחות? הם ראו את המודעה החדשה שלך, המהמו לעצמם  ו...המשיכו למתחרה שלך.

למה זה קורה?

קופירייטר מתחנך משחר צעירותו לחפש את המושך, את הקריאייטיבי, את המגרה.

אבל...

הקופירייטינג של עולם הweb 2.0 (והאינטרנט בכלל) שונה בתכלית השינוי מאשר זה של האופליין.

קוצר הזמן של האנשים, והסריקה בעין של תוכני אתר (כן כן, שמעת נכון, אנשים לא קוראים את מה שכתוב באתר שלך אלא מחפשים מילות מפתח שחשובות להם) לא מאפשרת לך לתת להם עוד איזה תמונה שיקח להם 20 דקות לפענח, או באנר שהופך אותם לאימבצילים (אתה יודע למה אני מתכוון- "באיזה צבע כתובה המילה סגול" או "אתה זוכה אפשרי (!) באייפון 4")

אז מה כן לעשות?

בוא נתחיל מהתחלה.

פרסמת מודעה "דרוש קופירייטר" לבניית דף נחיתה.

מצאת קופירייטר, ואפילו יש לו נסיון.

1. תעמיד אותו במבחן ה"bounce rate".(אחד האלגוריתמים של גוגל לבדיקת איכות אתר זה כמה זמן הגולש ישאר בו לפני שהוא ילך לאתר אחר).

שים את הטקסט שלו באתר/במחשב שלך ותן לאנשים לקרוא.

אם אנשים ממשיכים לקרוא (ולא רק סורקים...) ומתעניינים, יש סיכוי גדול שיש לך ביצת זהב ביד.

לחילופין: תוכל לבדוק המרות שלו על דפי נחיתה שהוא כתב.

2. הנעה לפעולה: קופירייטר טוב יודע להשתמש במילות כח (על כך במאמר נפרד) כדי להניע לפעולה.

גם מבלי להיות ידען גדול פשוט תבדוק...

אם כשהגעת לסיום הטקסט לא הרגשת ש"זה ממש עניין אותי/ גרם לי להתקשר/להשאיר פרטים" אז... תעבור לתרנגול הבא.

לסיכום: לפני שתפרסם "דרוש קופירייטר" תבדוק עד כמה הברנש שיושב מולך בכיסא יודע לדבר לא רק אופליינית אלא גם (ובעיקר)...

אונליינית שוטפת.

אם יש לך כל שאלה לגבי תרנגולים, קופירייטינג, ושאר ירקות...אתה כבר יודע את הכתובת:

huntercopy@gmail.com

http://www.TheHunter.Biz

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.thrhunter.biz

צבי נגלר הוא קופירייטר חד כתער, בוגר תילתן, מנהל חנות לשעבר, המשמש כיום כקופירייטר לחברות ועסקים קטנים.

מומחה לכתיבה שיווקית, קופירייטינג, ומיתוג ברשת.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צבי נגלר

מאת: צבי נגלרפרסום באינטרנט17/07/11740 צפיות
המדריך לדפי נחיתה מלמד את העשה ואל תעשה בבניית דף נחיתה ואיך לגרום לו לשפר את אחוזי ההמרה, ולהמנע מטעויות.

מאת: צבי נגלרפרסום באינטרנט17/07/11636 צפיות
במאמר תמצאו טיפים חשובים בכתיבת מאמר ואיך לגרום לו להיות מעניין יותר לקורא ולהניע אותו לפעולה!

מאת: צבי נגלרמיתוג אישי 13/07/11987 צפיות
האם מומלץ לשכפל תוכן באתרי מאמרים? הכל במאמר שלפניכם.

מאת: צבי נגלרפרסום03/07/11939 צפיות
הנחיות וטיפים חשובים אילו טעויות לא לעשות בבחירת שם למוצר. כולל דוגמאות מעשיות.

מאת: צבי נגלרמיתוג03/07/11842 צפיות
טיפים מועילים ועצות מעשיות על רעיונות לכתיבה באתרי מאמרים. חובה לקריאה לכל מי שרוצה למתג את עצמו ברשת.

מאת: צבי נגלרטיפים שיווקיים03/07/11967 צפיות
שני עקרונות הזהב לכתיבת תוכן ברשת שמניע לקוחות לפעולה ומצליח לגעת בנקודות התורפה.

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/191176 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/171473 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/141643 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/141815 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/137114 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/137167 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/137247 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica