חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסודות מאחורי המדפים- חריטה או חרטה ?

הסודות מאחורי המדפים – חריטה או חרטה  ?

הרבה גופים ורשתות שיווק, חורטות על דיגלן את המילה שירות.

חריטה או חרטה בארטה – זאת השאלה ?

האם זו אמירה מהיד לפה, על מנת לצאת "לאפלפים", או שהן באמת מתכוונות ?

למה בדיוק הן מתכוונות שהן אומרות שירות ?

האם יש לכם את מי לשאול בסופר ?

ואם יש אז מתי הוא בכלל יודע עברית ?

שירות זה לא רק לדעת להחליף מוצר פגם, אלא שירות נושא בתוכו מכלול רחב ושלם של מערכת יחסים ברובה ערכית בין הצרכן לבין הרשת.

והרי לכם סיפור אמיתי שקרה לי רק אתמול בשעות הערב, אולם לבטח קרה גם לרבים אחרים  אשר "חווים חוויה מרעננת זו, בסיומו של יום חם ומהביל של קיץ".

למי מאיתנו אין טלפון קווי בבית ? בשנים האחרונות שווקו בישראל טלפונים רבים, אשר לרובם ישנה האפשרות להיות ניידים ולא "קשורים בחוט". טלפונים אלה נוחים ונמצאים כמעט בכול בית, במיוחד לאחר כניסת הטלפונים הסלולאריים, אשר בגינם הורגלנו בניידות ובנוחות .

אז מה הסיפור שלנו ? ובכן, לטלפונים אלו ישנה סוללה נטענת, אשר מה לעשות, מדי פעם מתקלקלת  ודורשת את החלפתה ?

האם גם אתם ניסתם לרכוש סוללה שכזו ? אך הטבעי הדבר לנסות לרכוש את הסוללה, במקום אשר מוכרים טלפונים שכאלו.

מה לא ברור בזה ?, שהרי זה ממש מתבקש, אז שלא כך פני המציאות.

איפה לא הלכתי ? לאופיס דיפו, מחסני חשמל, ביג בוקס, הום סנטר, אייס, אשר כולן מוכרות מוצרים אלו !

שמעתי בדרך הרבה אמירות, כן אנחנו מוכרים טלפונים, אבל לא כדאי לנו להחזיק סוללות, פנה ליבואן ! אין לנו את הדגם הזה ! אנחנו לא מחזיקים סוללות !

אז מה ? למכור זה  אכן פשוט יותר ! ולתת שירות לאחר מכירה, זה כנראה קשה יותר ואכן זה יותר קשה, אך מדוע הראייה קצרת הטווח הזאת ? שהרי בגלל ראיה כזו נופלות רשתות (אייס ?), משום שהלקוח מבין ששם הוא לא יכול למצוא את מבוקשו ומנגד הצרכן פוקד אותן רק במבצעי מחיר ולא בקניות השלמה. במילים אחרות רשתות שיווק עם ראייה קצרת טווח, לאורך זמן גורסות את הרווח הגולמי שלהן, דבר אשר גורם להעלאת מחירי צרכן ולמעגל ולופ אינסופי, אשר מביא לקריסתן (אייס ?). שירות במובן המלא של המילה, זה לדעת מה הם צרכי הלקוח ולהציע לו מגוון רחב של מוצרים, לבטח מוצרים שימושיים !

מי אמר שקיצורי הדרך, אכן חוסכים זמן ?!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יובל לובנשטיין משמש כיועץ לחברות בתחום מוצרי הצריכה, בדגש אסטרטגי ושיווקי.

שימש בעבר במגוון תפקידי ניהול בכירים ברשתות גדולות כמו הום סנטר ושופרסל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לובנשטיין יובל

מאת: לובנשטיין יובלניהול05/10/111331 צפיות
ראש השנה עבר חלף לו ולרגע נדמה שגלי הים חזרו להרגלם מימים ימימה, האומנם ? האם השקט הזה מבשר לנו דברים אחרים, כמו למשל סערה ?

מאת: לובנשטיין יובלצרכנות02/10/111221 צפיות
כולנו מכירים את המכונות לממכר משקאות קלים. הן נוחות מרוות את הצמא ובעיקר מספקות נו משקה צונן ביום חח ולוהט. אולם מה עושים החיילים, אשר נמצאים בבסיס מרוחק ומבודד, אשר להם אין חלופפות אחרות, מלבד להשאיר שם את מחצית משכורתם החודשית ?

מאת: לובנשטיין יובלצרכנות28/08/111133 צפיות
החזרה לבית הספר מופרדת השנה מראש השנה, האם הרשתות ניצלו עובדה זו על מנת להוציא מאיתנו יותר כסף מבלי שנרגיש ?

מאת: לובנשטיין יובלצרכנות25/08/111350 צפיות
מחאות הן דבר שבאופנה והפייסבוק הוא כלי אדיר לבצען. הטרנד החדש הוא מחאת צרכנים נגד רמות המחיר הגבוהות של רשת שופרסל. האם הרשת רגישה לסוג זה של מחאות ? האם זו הדרך להתמודד עם עליות המחיר של הרשתות הגדולות ?

מאת: לובנשטיין יובלניהול24/08/111289 צפיות
רמת החובות של אזרחים,חברות נמצאת במגמת עליה. האם לא הגיע העת להאיט קצת את הקצב, גם במחיר של פגיעה בצמיחה, על חשבון עתיד בטוח יותר ?

מאת: לובנשטיין יובלצבא וביטחון22/08/111341 צפיות
האם מהפכת הפייסבוק במצרים, לוב, סוריה ותימן הקדימה את זמנה ? האם העם מוכן ובשל להכנס בריק שנוצר ? ואם לא מי עשוי להכנס לתוכו ?

מאת: לובנשטיין יובלניהול22/07/111411 צפיות
האם ניתן לקרוא לתנועות המחאה האחרונות בשם "הפנתרים הלבנים" ומה הקש בינן להוצאות התקשורת ?

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231593 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21887 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21871 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201181 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20928 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191437 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191643 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica