חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע להימנע מסיאנס?

מאת: רוחי בכרתקשור וטלפתיה17/07/20091191 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביקום הכולל גם את "העולם הבא" מסתובבות להן נשמות של אנשים שנפטרו, ביניהן מסתובבות גם נשמות אשר אין להן מנוחה מכל סיבה שהיא, או נשמות

אשר ממשיכות את סיבובן כדי לנקום, לנשמות אלה אני קוראת נשמות תועות, כי הן תועות בדרכן ואינן מוצאות מסיבות שונות את דרכן למקום בו הן צריכות להיות. לכן לאף אחד מאיתנו אין את היכולת להבחין מי נשמה טובה ומי נשמה שעלולה להזיק. נשמות אלו מסתובבות ברבדים הנמוכים של "העולם הבא", ולכן הן הראשונות אשר יכולים "להתקל" בהן בזמן טקס הסיאנס.

תגידו מתקשרים למיניהם! נכון אתם צודקים לחלוטין, אך מתקשרים אשר עובדים ממקום נקי, ממקום של לעזור (אך גם להתפרנס), ומתקשרים שאכן קיבלו את המתנה הנפלאה הם במהלך התקשור עולים לגבהים אשר שם שוכנות הנשמות הנכונות להם לתקשר עימם.

אלי התקשרו אנשים אשר עסקו בסיאנס והתחננו לפי שהציל אותם מהנזקים אשר גרמו להם הנשמות "התועות". (לכן החלטתי להוציא את המאמר הזה לקוראים).

הנזקים היו מאסונות בבית של שבירת חפצים, העלמותם של דברים (מסמכים וחפצים) חשובים, תאונות אישיות בדרכים ובבית, גרושין, עסקים פשטו רגל ועוד....

לצערי הרב אין אני יודעת כיצד לעזור לאנשים אלו , אך אני ביקשתי מהם (כי אלו ההוראות שקיבלתי) להדליק נרות נשמה ולבקש מהנשמות התועות לחזור למקום ממנו הן באו, לגשת לבית קברות במידה וישנו קבר של קרוב משפחה עדיף ובמידה ולא למצוא קבר ולהדליק נר נשמה על הקבר, כמו כן לקרוא תהילים במשך 3 שבועות בבוקר ולפני רדת הלילה. אכן היו כאלה שעזר להם הטקס , אך לצערי היו גם כאלה שדבר לא עזר להם , ואני שמעתי על כאלה שמרב ייאוש החליטו להתאבד.

לאור זאת אני פונה לחברים הקוראים מאמר זה אנא המנעו מטקסי הסיאנס, אני מבינה מאוד את הצורך שלכם בלספק את יצר הסקרנות, אך אנא מכם מנעו מכם וממשפחותיכם צרות ועוגמת נפש. תנו לנשמות התועות למצוא את דרכן למקום בו הן תהיינה מאושרות.

עלי גם להוסיף, והיה ואכן בזמן הסיאנס הורדתם את הנשמות אותן חיפשתם, אין זה אומר כי המעשה הינו נכון, בזמן סיאנס מפריעים לנשמות אשר "עסקות" בעסקיהן דהיינו – בשמירה עלינו או על מי שהן צריכות לשמור, (היות וטרם חזרו מהעולם ההוא אין אנו יודעים בוודאות מהו תפקידן, אך מן המשוער כי יש לנשמות הנפטרים מספר תפקידים, יכול מאוד להיות שהן רק נחות מהחיים שהן עברו כאן בעולם החי שלנו), לאור הנאמר ההפרעה הזאת עלולה גם כן לגרום לכעסן אשר יכול להשפיע על העושה סיאנס בצורה של פגיעה נפשית או פיזית בחייו.

בברכת-

המשך חיים מאושרים וטובים

רוחי בכר – מתקשרת ומדריכה רוחנית

052-3277757

http://www.rochycu.com

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוחי בכר

מתקשרת ומדריכה רוחנית

http://www.rochycu.com

052-3277757

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוחי בכר

מאת: רוחי בכררוחניות - כללי10/07/09955 צפיות
מה הם קלפי הטארוט בכלל? קלפי הטארוט הינם סוג של כרטיסים צבעוניים המעוטרים בתמונה אשר הכרטיס נותן באמצעות הציור והצבעים את התשובות לשאלות של הלקוח.

מאמרים נוספים בנושא תקשור וטלפתיה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה14/08/191753 צפיות
שיחה עם מתקשרת מהימנה בהחלט יכולה להעניק לאנשים רבים את הכלים לנוע אל דרך חדשה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה08/11/152500 צפיות
זה שאנחנו לא רואים מלבד מה שמונח אל מול עינינו אין זה אומר כי לא קיים דבר מעבר לכך. כל אלה אשר מחפשים אחר טיעונים מדעיים לכך שזה בלתי אפשרי שמתקיים עולם מטא-פיזי מעבר למה שאנו חשים ורואים יכולים להסתפק בעובדה כי המדע למרות כל מה שהוא חושף נמצא עדיין בחיתוליו בעוד שכל העולם הרוחני מתקיים כבר מאז שהאדם נמצא על פני האדמה ובכל תרבות ישנו אלמנט רוחני ואיש דת רוחני שהינו בעל יכולות תקשור עם עולם זה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151793 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151701 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151688 צפיות
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151939 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה14/06/151658 צפיות
תקשור הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים המיסטיים המובילים; כולכם מכירים אותו, רבים מכם התנסיתם בייעוץ באמצעותו וחלקכם בטוח למדו אותו בקורס וניסו לעשות זאת בעצמם. מהו בעצם תקשור? איך זה עובד ומתי נוכל להסתייע בו? ומה חשוב לדעת על אודותיו? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica