חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קוראים אל כל המלאכים

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה08/11/20152499 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוב האנשים בעולם מאמינים בצורה כזו או אחרת של קיום הנשמה אשר ממשיכה להתקיים גם הרבה לאחר שהגוף בו השכנה חלף ונרקב לו במעמקי האדמה. אנשים בעלי רוחניות גבוהה אף מאמינים כי נשמות אלה יכולות לתקשר עם הנשמות של האנשים אשר עדיין נמצאים בעולם של החיים. הסקפטים רק יאמרו כי מדובר בדרך נוספת לרכך את אותה המחשבה שאינה פשוטה לעיכול, כי כולנו ברי חלוף וכאשר מגיעה השעה שלנו למות לא נשאר דבר פיזי או רוחני ממה שהיינו על פני האדמה, מלבד זיכרונות וערמה של עצמות.


מתקשרים עם נשמות ומלאכים

זה שאנחנו לא רואים מלבד מה שמונח אל מול עינינו אין זה אומר כי לא קיים דבר מעבר לכך. כל אלה אשר מחפשים אחר טיעונים מדעיים לכך שזה בלתי אפשרי שמתקיים עולם מטא-פיזי מעבר למה שאנו חשים ורואים יכולים להסתפק בעובדה כי המדע למרות כל מה שהוא חושף נמצא עדיין בחיתוליו בעוד שכל העולם הרוחני מתקיים כבר מאז שהאדם נמצא על פני האדמה ובכל תרבות ישנו אלמנט רוחני ואיש דת רוחני שהינו בעל יכולות תקשור עם עולם זה.


האם כל אחד יכול לתקשר?

יש אשר יאמרו כי כל אדם יכול לתקשר, אבל בפועל ניתן לראות כי רק אנשים אשר יודעים לפתוח את הערוצים הנדרשים על מנת לקבל סוגים אחרים של מידע ממה שאנו רגילים לראות. האפשרות כי קיימים מלאכים ודברים אחרים שהמוח לעיתים לא יכול לקלוט יוצרת סגירה של אותן יכולות שאולי טמונות עמוק בכל אחד מאיתנו אבל נמצאות ברמה של מפותחות גבוהה רק אצל מקבץ קטן של אנשים שבאמת יודעים כיצד לבצע תקשור אמיתי עם מלאכים ונשמות שאינם בעולם הזה.

 



תגיות המאמר: תקשור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211691 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213561 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211174 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213805 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213935 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא תקשור וטלפתיה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה14/08/191753 צפיות
שיחה עם מתקשרת מהימנה בהחלט יכולה להעניק לאנשים רבים את הכלים לנוע אל דרך חדשה

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151793 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151701 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151688 צפיות
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151939 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה14/06/151658 צפיות
תקשור הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים המיסטיים המובילים; כולכם מכירים אותו, רבים מכם התנסיתם בייעוץ באמצעותו וחלקכם בטוח למדו אותו בקורס וניסו לעשות זאת בעצמם. מהו בעצם תקשור? איך זה עובד ומתי נוכל להסתייע בו? ומה חשוב לדעת על אודותיו? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה03/05/152104 צפיות
כיצד יכול המלאך מיכאל לעזור לכם? מיהו המלאך כמאל? כיצד יוכלו שניהם לעזור לכם להצליח? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica