חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לתקתק את התיק

מאת: סקימולטורספורט אתגרי17/07/2009897 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לתקתק את התיק
מתוך: מגזין סקימולטור

הגעתם לאתר הסקי, ציוד הסקי עליכם ואתם מוכנים לתזוזה... מה לשים בתיק גלישה כדי להיות מוכנים לכל מצב? למשפחת סקימולטור יש כמה המלצות בשבילכם. עשר המלצות מנסיון שנצבר במשך עשר שנים.


לפיליאס פוג, שהקיף את העולם בשמונים יום יחד עם משרתו הנאמן פספרטו, היה תיק שהכיל כל מה שהיה זקוק לו, בערך. אבל תיק פלאים שכזה קיים רק בסיפורים, ובתיק שלכם אין מקום לכל הדברים שאולי תזדקקו להם בסיטואציה כזו או אחרת. הרשימה הבאה, המבוססת על נסיון בן עשר שנים, תוכל לסייע לכם לעבור את חופשת הסקי בשלום.

שקיות חימום - ההמלצה של יעל ברזילי
"כבחורה שרגישה לקור בצורה חריגה מצאתי לעצמי פתרון לימים מקפיאים במיוחד: שקיות חימום המכילות חומר שכשמשפשפים אותו הוא מתחמם ומפיץ חום למשך ארבע שעות. ניתן לשים את השקיות בכפפות (ישנן כפפות עם כיס ייחודי לשקיות), בנעליים ובכל מקום אחר".

כלי עבודה - ההמלצה של פלג מלצר
"אני ממליץ בכל בוקר לבדוק את הברגים של הציוד ולחזק אותם. למקרים שהברגים בציוד משתחררים על ההר כדאי להחזיק בתיק כלי עבודה עם כמה ראשים שונים".

שקית מים עם קש - ההמלצה של עצמון מלצר
"שקית מים עם קש נותנת פתרון מעולה: היא מאוד נוחה ואפשר לשתות ממנה מבלי לפתוח את התיק, ובנוסף, אם תיפלו, היא לא תחבוט בגופכם כמו בקבוק שתייה שעשוי מחומר קשה".

גייטר -  ההמלצה של סיון ברזניאק
"למקרה שתתחיל רוח חזקה ולאזורי גלישה גבוהים - הגייטר מגן ושומר על חום הפנים".

וקס קר - ההמלצה של מעין
"אני אוהב את זה חלק... תפקידו של הווקס הוא ליצור הפרדה בין הציוד לשלג וככה למנוע חשמל סטטי ולהקל על ההחלקה של הציוד. לאחר כמה ימי גלישה, שכבת הווקס על הציוד יורדת ולכן באמצע השבוע אני תמיד דואג למרוח שכבת ווקס חדשה".

מנעול - ההמלצה של עינת מלצר
"לפני שלוש שנים נכנסתי למסעדה לאכול ארוחת צהריים וכשיצאתי החוצה הסנובורד החדש והיקר שלי - כבר לא היה. מאז לכל חופשה אני לוקחת מנעול שיגן על הציוד בשעה שאני לא נמצאת לידו, וזה שהוא ישן איתי במיטה זה כבר סיפור אחר..."

משחיז סכינים - ההמלצה של סתיו
"אני אוהב את זה חד, ישיר ועם תגובה מהירה. אחרי כמה ימים של גלישה האדג' נשחק לכן באמצע החופשה אני תמיד מקפיד לעשות טיפול נוסף לאדג'ים".

חטיף אנרגיה - ההמלצה שלומית מלצר
"בזמן הגלישה אנו מוציאים המון אנרגיה. לאנשים שרוצים לבלות כל דקות האור של היום בגלישה - חטיף כזה מהווה פיתרון טוב לאנרגיה זמינה".

קרם הגנה - ההמלצה של צור
"בגלל היותי אשכנזי טהור, נגזר עלי למרוח את הפנים לפחות פעמיים ביום. בחופשה האחרונה, כשלא מרחתי קרם הגנה, מצאתי את עצמי עם פנים אדומים ושיזוף משקפת".

Recco - ההמלצה של ברק טל
"בתור סנובורדיסט אני גולש רוב הזמן מחוץ למסלולים (באופיסט) לכן אני תמיד לוקח עלי משדר שבמקרה של תאונה\הליכה לאיבוד משדר למשדרים של האתר את המיקום שלך".

את כל הפריטים המומלצים ברשימה זו ניתן להשיג בחנויות ה-Snowroom שבסניפי הסקימולטור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סקימולטור
הבית של הסקי בישראל
חיפה, עמק חפר וחולון

http://www.skimulator.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סקימולטור

מאת: סקימולטוראורטופדיה ופיזותרפיה27/10/091178 צפיות
ילדים בעלי צרכים מיוחדים המטופלים בפיזיותרפיה מגיעים לשלב בו הטיפול הפרטני מגיע ל"רוויה" - נקודה שבה ההתקדמות נעצרת או דורכת במקום - ויש לעבור לאלטרנטיבות נוספות שיביאו שינוי/ שיפור או קידום ביכולתו של המטופל. אחת האלטרנטיבות לקידום/שיפור יכולות המטופל הינה אימון גלישה במדרון הסקימולטור.

מאת: סקימולטורטיולים בחו"ל20/09/091200 צפיות
חופשת סקי באיטליה הנה חופשה בטעמי פיצה, פסטה, יין, טירמיסו ומצב רוח תוסס.

מאת: סקימולטורצרכנות12/09/091213 צפיות
בשנים האחרונות אני נתקל רבות בשאלה: "כיצד עלי לטפל במגלשיים שלי על מנת לשמור עליהם, להפיק מהם את המרב, ולהאריך את חייהם?" בכתבה זו, אנסה על קצה המזלג לפרט על מבנה ועל דרכי הטיפול (העצמאיות והמקצועיות) בציוד סקי וסנובורד.

מאת: סקימולטורצרכנות12/09/091305 צפיות
המזוודות של היום הנן בבועה הייטקית של נוחות, פונקציונאליות, אסטטיות, צבעוניות ואופנה, אז על מה חשוב וכדאי להקפיד לפני הרכישה בכדי להיום "IN" וגם ליהנות מהתוצאות.

מאת: סקימולטורספורט וכושר גופני - כללי25/08/091250 צפיות
ביגוד הסקי / הסנובורד צריך להיות מורכב מבדים קלים, ספורטיביים, השומרים על חום הגוף ומוציאים את אדי הזיעה החוצה לאוויר , או במילים אחרות - "מזגן נייד" השומר על 25 מעלות צלזיוס נטולות לחות (שמקורה בזיעה) לגלישה בטמפרטורה קבועה.

מאת: סקימולטורספורט אתגרי17/07/091153 צפיות
מהו שלג בתולי? שלג טרי, יבש, נראה כמו טלק, לא מטופל, גובהו לפחות 15-20 ס"מ וכשנמצאים עליו שוקעים. גלישה על כל שלג שהיא מתחת ל - 15 ס"מ, למעשה זהה לגלישה רגילה. גלישה בשלג בתולי ("פודרה") היא "החלום הרטוב" של רוב הגולשים, אך למרבה הצער, רובם אינם מצליחים להגשימו. אחרי מספר נפילות וחיפוש ממושך אחר הציוד ש"אבד" בשלג העמוק בזמן הנפילה, יש "הנשברים" ועוזבים את הרעיון הזה ומשאירים אותו ל"אלופים"... לדעתי, כל גולש שיודע לגלוש ברמה סבירה במקביל ("פרלל") גם בסיבובים, מסוגל להנות גם מגלישה חופשית בפודרה.

מאת: סקימולטורספורט אתגרי17/07/091201 צפיות
אם אתם חפצים בחופשת סקי מושלמת, שמתוכננת ונערכת בידי מקצוענים ובליווי צוות מדריכים ישראלי מקצועי ומיומן - חופשות הסקי של סקימולטור הן החופשות בשבילכם. כל מה שרציתם לדעת על החופשות המתוכננות לשנת 2009

מאמרים נוספים בנושא ספורט אתגרי

מאת: נטלי אינטרדבספורט אתגרי28/03/222704 צפיות
הם תפסו את תשומת ליבנו ביכולת האתלטית שלהם, אבל גם לא פעם בסיפור חייהם ובאישיותם הכובשת. סקרינז מאפשרת לכם מפגש עם כמה מהדמויות הבולטות בעולם הספורט, ועם כמה מהסיפורים הייחודיים של ספורטאים אשר הגשימו את יעדם והתגברו באמצעות הנפש על מגבלות הגוף, באמצעות הרצאות בנושא ספורט. בנוסף, יש לכם כאן הזדמנות מצויינת להתאמן באמצעות סדנה ייחודית המועברת על ידי כמה מהדמויות הספורטיביות המאוד אהודות בעת האחרונה שכיכבו על מסך הטלויזיה שלכם.

מאת: דניסספורט אתגרי18/04/162911 צפיות
פיינטבול הוא משחק אשר משוחק בקבוצות ומעניק חוויה מעצימה לכל אירוע, מאמר שיסכם את סוגי המשחק השונים שיש לפיינטבול להציע עבור האירוע שלכם.

מאת: פבלספורט אתגרי11/02/162701 צפיות
התאוששות של מערכת גוף האדם- משמעו החזרתם נתונים פיזיולוגיים של הגוף לתיקנם לצד העלאת יכולת ההסתגלות של הגוף לאחר פעילות פיזית מאומצת. חשוב לציין שמטרה עיקרית של התאוששות בקרוספיט היא חיזוק נתונים פיזיולוגיים של הגוף. (כוח, סיבולת) רפואת ספורט מדגישה ארבעה שלבים בסיסיים: התאוששות מהירה. התאוששות איטית. פיצוי היסף (סופרקומפנסציה). התאוששות מתעכבת.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152673 צפיות
אם אתם רוצים להגיע לשיפור בכושר גופני – תהיו ממושמעים! צעד ראשון – לא לפספס אימונים. צעד שני – תזונה נכונה. שילוב שמוביל לתוצאות! הגוף והשרירים שלנו – זה מה שאנחנו אוכלים.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152376 צפיות
שיטת הקרוספיט יכולה לפתח כוח רצון, כשהשריר שורף, אתה נוטף זיעה , הלב דופק כמו מנוע פועל של קטר, ויש לך רצון עז להפסיק ולעזוב הכל אך הרצון לסיים את המשימה ולשבור את השיא של אתמול נותן לך כוח להמשיך, אתה מנצח את עצמך, עושה את הבלתי אפשרי ומסיים את הסיבוב.

מאת: פבלספורט אתגרי24/12/152098 צפיות
קרוספיט היא תוכנית כושר כללית שמשלבת בתוכה התעמלות קרקע, הרמת משקולות, ריצה, פליאמטריקס, חתירה, טיפוס על חבל, הפיכת צמיגים ועוד.

מאת: ירון כהןספורט אתגרי21/10/132499 צפיות
יורם קראוס טיפס על כמה מההרים הגבוהים בעולם. הנה שיטה להתמודדות עם הפחד והסכנות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica