חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק באינטרנט - שישה צעדים להצלחה

טעות להניח שהדרך ה"קלה" לייצור מזומנים הינה שיווק באינטרנט!
זו אכן דרך קלה אולם להשגה של חשיפה, תנועה של גולשים, או הגעה לקהל יעד מרוחק משמעותית מתחום הפעילות שלך!

האמת היא שעל מנת לייצר מזומנים, אחרי שכבר השגנו תנועה, יש לעבוד באופן נכון, בטיימינג מדוייק!
האמונה שבכדי לייצר כסף ניתן להסתפק אך ורק בהקמת  מערך טכנולוגי מתאים הינה הטעות השכיחה ביותר בתחום השיווק באינטרנט.

ובכן, זו לא הדרך. זה לא עובד כך. במיוחד לאור העובדה שבימינו אלו כולם כבר נמצאים שם יש לפעול באופן שונה. להלן מספר טיפים איך להצליח בכל זאת שם בחוץ (ברשת). 

צעד ראשון: בנה תכנית
כצעד ראשון ניגש לבניית התכנית. התוכנית תיבנה מהגדרות מדויקות:
קהל היעד, התועלות המיידיות של קהל היעד מהעסק ככלל, מהמוצר בפרט, מסוג השרות המוצע, הקמת מספרים שיווקיים תומכי קהל היעד,ובתועלות מניעות לפעולה. התוצר הסופי אמור להיות תכנית שיווק ומיתוג המייצרת את מוקדי המשיכה ברחבי הרשת אשר בזכותם מתעניינים הופכים ללקוחות. 

צעד שני: קח מנטור
השיטה בדוקה. אין משהו יותר טוב מלקחת מנטור שיקצר לך את הדרך ואת הזמן.
כאשר מדובר במנטור הנכון בשבילך, אתה קוצר את פירות הידע שלו, הניסיון, הפקת הלקחים שלו. הוא יוביל אותך במהירות האור למטרה שאליה אתה מנסה להגיע ולא יהסס להיעזר גם בקשרים הרבים שהספיק לרכוש ואשר אין דרך אמיתית אחרת להשיג את היעד בלעדיהם.

צעד שלישי: פוקוס
עצור. בחר להתמקד במטרה אחת והשקע את רוב מאמציך לעברה. ההתפזרות היא אם כל הטעויות.  רוצים לעשות קצת מכל דבר כדי להספיק כמה שיותר, אין לנו  זמן ולא משאבים ואף לא הריכוז הנדרש מאיתנו כשאנו מתפזרים על אינספור פרוייקטים.
 

צעד רביעי: קורסים של הכשרות מקצועיות
אין מנוס מלדעת את התחום על בוריו. למד והכשר את עצמך ולו כדי להצליח לבצע השוואות נכונה ולבקרן. אפילו אם בסוף לא תבצע בעצמך את העבודה ותוציא אותה לקבלן משנה או ספק חיצוני. יש דברים בגו - ואתה חייב לדעת אותם. מה שבטוח בחר מוצר או שניים בלבד שיעשו את העבודה ודאג שיהיו מהמובחרים ביותר. זו גם הזדמנות לקבל עצה טובה מהמנטור שלך.
לא - אל תתפתה אחר מוצרים שמבטיחים ים של תנועה, הררי כסף ושאר הבטחות שווא. 

צעד חמישי: השתמש בידע החינמי
יש המון מידע חינמי ברשת האינטרנט המוצע בדרכים שונות כגון מאמרים, ווידאו, הדרכות אינטרנטיות ועוד. יש המון מקורות ידע טובים וגם לא אולם מאד כדאי להשקיע חלק מהזמן למעקב אחר מה שקיים שם חינם אין כסף.
ברור שזה לא מהווה תחליף הולם להדרכה או הכשרה מקצועית, אך זוהי בהחלט דרך מקובלת להשלמת החסר ולרכישת ידע מקיף.
אל תסתמכו רק על הידע החינמי - ראיתי כבר כמה כאלו שלא הבינו למה זה לא עובד - ובכן השתמש בתבונה בתכנים הללו.  


צעד שישי: להתמיד בעיקשות
הסיבה המהותית אשר בגינה נכשלים עסקים היא חוסר התמדה. מנסים לצלוח...נכשלים...מתייאשים ופונים למשהו אחר - ובכך מבלי משים, חוזרים שוב ושוב לנקודת ההתחלה - מתחילים מאפס. אין מה לעשות - התמדה היא המפתח המרכזי במנגנון ההצלחה בכלל ובאינטרנט בפרט.

נגדיר מטרה ברורה כפי שמורה הצעד הראשון במאמר, ונצעד בביטחון גמור לעבר המטרה לא מבלי לעצור ולבחון את התוצאות, לתקן, ואז להמשיך ולצעוד.
מסלול הלוקח בחשבון את ההתמדה הדרושה הוא הדרך להצלחה! 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יעקב איתי סמלסון
מנטור לשיווק עסקים באינטרנט
מנכ"ל שיווק באינטרנט לעסקים

מתנה: פרק מהספר הייחודי "צונאמי" של לקוחות חדשים
מתנה: קורס וידאו: איך להזרים תנועה אפקטיבית לאתר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב איתי סמלסון

מאת: יעקב איתי סמלסוןשיווק באינטרנט08/01/131160 צפיות
השיווק ביוטיוב עובד וזאת עובדה! אם אתה מאמץ סדרה של פעולות נכונות, אתה יכול להביא אלפי מבקרים איכותיים, קהל היעד שלך, הלקוח הפוטנציאלי שלך לאתר, לדף הנחיתה ולדף המכירה ולהפוך אותו ללקוח המשלם כסף בעסק שלך!

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים25/11/128470 צפיות
כדי להצליח בשיווק באינטרנט, כדי להצליח עסקית וכדי להצליח אישית חייבים לאמץ דפוסי חשיבה נכונים! קבל 3 דפוסי חשיבה שיעזרו לך לעשות את הקפיצה הבאה שלך ולייצר יותר לקוחות וכסף בעסק שלך!

מאת: יעקב איתי סמלסוןקידום אתרים22/11/121037 צפיות
עולם השיווק השתנה לבלי הכר, המדיה החברתית היא הדרך כיום להגיע ללקוחות פוטנציאלים, וגם מדיה זו משתנה כל הזמן והזדמנויות חדשות מגיעות – כיום, הדבר הלוהט ביותר היא רשת לשיתוף תמונות – פינטרסט. קבל 6 טיפים לאיך להזרים תנועה לאתר באמצעות פינטרסט

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט03/09/121163 צפיות
הדבר החשוב ביותר שעסק אינטרנטי צריך – תנועה לאתר – ללא תנועה, ללא זרם בלתי פוסק של מבקרים לאתר – אין לעסק שלך סיכוי – הדרך להשיג תנועה לאתר היא באמצעות פיתוח תוכן, קידום תוכן ושימוש נכון במדיה חברתית כדי לאגד את קהל היעד שלך סביב עולם התוכן שלך ועל ידי כך להשיג לקוחות המשלמים בעסק

מאת: יעקב איתי סמלסוןתנועת מבקרים12/08/127937 צפיות
כולם מדברים על קידום אתרים, וללא ספק זה פן מאוד חשוב ביכולת להביא לקוחות לעסק מאתר האינטרנט שלך – אולם, באמצעות הזרמת תנועה לאתר – פעולות פשוטות ועקביות של הפצת תכנים – משיגים 2 מטרות מרכזיות – אלפי מבקרים לאתר וקידום אתרים בדלת האחורית

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט23/07/121174 צפיות
ללא ספק אפשר לעשות כסף באינטרנט, השאלה האם ניתן למצוא את גלולת הקסם, את הפתרון שבלחיצת כפתור – או בלי השקעה של כסף / זמן ניתן יהיה לעשות כסף באינטרנט – אני מאמין שלא! אין דבר כזה! קבל את הנוסחה השלמה ויחידה המאפשרת לעשות כסף באינטרנט

מאת: יעקב איתי סמלסוןפרסום באינטרנט15/07/121259 צפיות
הזרמת תנועה לאתר היא הפעולה החשובה יותר עבור על עסק אינטרנטי – אחרת אין לך סיכוי להשיג לקוחות ולייצר כסף באינטרנט – כן, אני יודע שזה נשמע בוטה – אבל כל מי שאומר לך שאפשר להתעשר באינטרנט בלי לעבוד – פשוט משקר לך! יש לך 2 אפשרויות בלבד – אחת לעשות מה שצריך לבד והשנייה שיעשו זאת עבורך באמצעות עושים זאת עבורך תנועה (טראפיק)

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213550 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184495 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172618 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162428 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163292 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153263 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153376 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica