חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הורות בגיל 47

מאת: מישלאבאהורות24/07/20111277 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק



חגית היא אישה קרייריסטית ומצליחה מאוד, העוסקת בתחום עריכת דין ורכשה לעצמה כבר שם דבר בארץ.

היא מתגוררת בגפה, בדירה שרכשה בכוחות עצמה לפני שנים. במיקום מצוין, ובמחיר שלא היה מבייש אף אדריכל מבוקש. למרות שהיא כבר נושקת לחמישים, היא מקפידה לשמור על גזרה נאה וחזות מרשימה עד מאוד. תספורת מצודדת, ובגדים מתוקתקים, לכל הדעות נראית טוב, הרבה מתחת לגילה.

למרות הצלחתה הפיננסית, ואולי גם הצלחתה ועצמאותה הנשית, הרגישה חגית שמשהו חסר לה לשם מימוש ומיצוי עצמי באופן מוחלט.

בהעדר בן זוג קבוע (חגית מעולם לא נישאה, ונראה כי נישואין מעולם לא עלו על הפרק), החליטה חגית, בהגיעה לגיל 47, להיות אם ולהיכנס להריון. לא ברור אם העובדה שלאחיה נולד באותה עת ילד ראשון, או שהבינה כי הורות עבורה היא בגדר חלום בר מימוש "עתה או לעולם לא", אבל חגית הייתה נחושה להביא ילד לעולם.

תחילה ביררה את הכלים העומדים לרשותה: בנק הזרע נשמעה לה כאופציה שלא הולמת אישה בגילה, שכן, רוב הסיכויים שתתקשה להרות והפריות מרובות עשויות להיות מתישות, נפשית ופיזית, מעבר להוצאה הכספית הגבוהה, בהתאם למספר הניסיונות להיקלט.

בהיותה אדם שקול וענייני, הריון לא צפוי מסטוץ או מלילה חד פעמי לא באו בחשבון (נזכיר שהיא עורך דין), ולכן פנתה אל מכר שנאות להעביר קצת יותר מ תרומת זרע ולמעשה להיות שותף, באופן כזה או אחר, בגידול הילדים.

מפאת גילה המבוגר המליצו הרופאים לבצע הזרעה. למזלה של חגית היא נקלטה כבר בניסיון ההזרעה הראשון.

אם לא די בכך, ההריון עצמו עבר ללא מפריע, ובסיומם של 9 חודשים מופלאים היא ילדה בן ובת, תאומים, בריאים ומקסימים.

כיום, 3 שנים אחרי, היא יודעת בוודאות לומר כי הציפייה משתלמת, וכי לא הייתה יכולה לבחור דרך אחרת, וכל כך נכונה עבורה, כפי שעשתה.

 



תגיות המאמר: הורות, בנק הזרע, תרומת זרע


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מישלאבא

מאת: מישלאבאדיאטה ותזונה14/12/11985 צפיות
דיאטה היא נושא מאוד מדובר היום בעולם המודרני. סביב נושא הדיאטה דובר רבות. הטענה הרווחת כיום היא שהרזון והרדיפה אחר הרזון החלו בשנות החמישים , מאז עלייתה למודעות של הדוגמנית טוויגי. זו הפכה את המראה השדוף למראה פופולרי.

מאת: מישלאבאמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/11926 צפיות
לפני עשרים וחמש שנה, בתום לימודיי האקדמיים, הייתי צריכה להגיש עבודה סמינריונית. באותה תקופה את רוב העבודות היו מגישים בכתב יד, אך עבודות גמר היו חייבים להגיש מודפסות.

מאת: מישלאבאקידום אתרים16/10/11936 צפיות
העיסוק בתחום קידום אתרים אורגני, המכונה SEO נעשה מאתגר ומחכים מרגע לרגע. לא הרבה מודעים אל גלגוליו של התחום, כמו גם תרומתו לשוק האינטרנט והמדיה החברתית בכלל. עבור אלה ועוד אספנו מספר כללים וטיפים בנושא קידום אתרים ותמורותיו, במאמר שלפניכם.

מאת: מישלאבאקידום אתרים09/10/11948 צפיות
הפרסום באינטרנט עובד, מה שהפך לקצת יותר מססמה יבשה על בדל שפתותינו בעשר השנים האחרונות, הפך לעניין של מה בכך. היום כל בעל עסק המעוניין להפיץ את העסק שלו ולהגיע לקהל לקוחות רחב ומגוון כבר מבין שהקמת אתר אינטרנט, עם או בלי אפליקציית הצטרפות דרך הפייסבוק, היא כלי הכרחי לשיווק עצמי ראוי.

מאת: מישלאבאקידום אתרים27/09/111032 צפיות
שנת 2011 עומדת להסתיים בקרוב ומומחים וכלכלנים רבים מבקשים לאמוד את נזקי השנה החולפת, ולהיערך בהתאם לשנה החדשה העומדת בפתח. לא צריך להיות מומחה גדול כדי להסיק כי שנת 2011 הייתה שנת תהפוכות ודעיכה קשה בעולם המערבי ובכלל. מחאות חברתיות לצד מהלומות קשות אצלנו, בארצות הברית ואפילו ביפן ויוון, לא מבשרות טובות ויש חשש ששיקום וצמיחה מחדש יארכו זמן רב וסבלנות רבה.

מאת: מישלאבאמשפחה וזוגיות - כללי23/08/111352 צפיות
סווינגרס היא כבר מזמן לא מילה גסה. רבבות בני זוג, צעירים כמו גם מבוגרים, הנמצאים במערכת יחסים יציבה וארוכת שנים, או שותפים למיטה בלבד, כבר מכורים לרעיון של החלפת פרטנרים. התופעה הזו הפכה לאורח חיים של ממש, בעיקר במדינות המערב, המתיימרות לגלות פתיחות מינית ומתוך הכרה כי מונוגמיה מקומה לימי קדם בלבד.

מאת: מישלאבאמיניות ובריאות מינית16/08/111051 צפיות
רבות נאמר וכבר נכתב אודות הקשר שבין שימוש באמצעי מניעה ומחלות מין, לרבות אי שימוש בקונדום והסיכוי להדבקות באיידס. אמנם עדיין אין ממצאים מדויקים המוכיחים כי שימוש בגלולות נגד הריון עשוי לגרום לתופעות לוואי, בנוסף על שינויים הורמונליים ופגיעה בפוריות האישה, ואם לא די בכך, יש נשים שעדיין מאמינות שנטילת גלולה יכולה למנוע הדבקות במחלות מין, לא כל שכן, איידס. לכל אלה ועוד יש להזכיר כי אין גלולה, תרופה, או כדור, וגם לא נס, העשויים להגן מפני הדבקה בנגיף הHIV.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/213997 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204582 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204628 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201455 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201444 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201487 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201625 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica