חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לסגור ולהרגיש פתוח-עצות לקניית סורגים

מאת: ליבובאבטחת הבית25/07/2011805 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסגריה

החלטתם לגשת למסגריה ולהזמין עבודת מסגרות. בשעה טובה. אני יודעת שהיה לכם קשה. היה לכם קשה להתפנות מכל העיסוקים החשובים שלכם ולפנות זמן לדבר הזה. היה לכם קשה להזמין בייביסיטר לילדים שנשארו בבית והיה לכם גם קשה להשלים עם ההוצאה הכבדה שאתם הולכים להפיל על עצמכם. אני רוצה לייאש אתכם שיש עוד כמה החלטות קשות בדרך ואני רוצה לעודד אתכם שאתם עושים את הדבר הכי טוב.

להיכן לפנות?

אלו החלטות קשות בדרך? למשל לאיזו מסגריה לפנות, אלו סורגים לבחור, על מה לשים לב וכו'.

הדבר הכי טוב שאתם עושים- אתם דואגים לבטיחות שלכם ושל ילדיכם!

לאן באמת תפנו? קחו בחשבון שבטח לא מתחשק לכם לנסוע עד קצה הארץ בשביל מסגריה אבל מצד שני אתם מעונינים במבחר גדול. לכן פנו למסגריה גדולה שבאזור מגוריכם. לדוגמא אם אתם גרים במרכז פנו אל מסגריה במרכז. זה טוב מסיבה נוספת. אם למשל גיליתם פגם בסורגים/ בשער או שהייתם מעונינים לשנות או להוסיף משהושהתקינו לכם, יהיה לכם קל לחזור לאותה מסגריה ולבקש לתקן את הפגם/ לקבל שרות.

איך תדעו איזו מסגריה היא מסגריה טובה?! תשאלו חברים, תבדקו באינטרנט והכי מומלץ- לראות עבודות מסגרות שהמסגריה ביצעה בעבר, בבחינת "אינה דומה שמיעה לראיה".

אוקי אז אתם כבר יודעים לאן לפנות. השלב הבא:

על מה תשימו לב?

· תקפידו ביותר על מסגריה עם תו תקן. מסגריה בעלת תו תקן היא מסגריה שתתקין לכם סורגים איכותיים ובטיחותיים. בסופו של דבר זה מה שאתם מחפשים. בטיחות.

· חשוב מאוד שלמוצר שאתם קונים יש תעודת אחריות, ועדיף לתוקף ארוך ככל שניתן. יש דברים שלא תוכלו לראות בחנות אבל אחרי תקופה מסוימת- כן. למשל סורג שמחליד מייד אחרי הגשם הראשון.

· גילוון- זו פעולה שמבצעים על מנת שהסורגים לא יחלידו. הקפידו לשאול אם הסורגים שאתם קונים עברו גילוון וגם אזור הריתוכים.

· עיצוב- זהו החלק הנעים יותר שבכל הסיפור אבל גם פה נדרשת תשומת לב מצידכם. כמובן שבראש ובראשונה הבחירה תלויה בטעם האישי שלכם ובצרכים האישיים שלכם, אבל תקחו בחשבון שאם תבחרו סורגים ישרים , הם עלולים לתת לכם תחושה של בית כלא ואם תבחרו סורג בטן- אתם תוכלו להניח עליו אדנית. אין כאן המלצה בעד או נגד סוג מסוים. המטרה היא שתבדקו מה הכי טוב עבורכם.

בתקווה שתצליחו...

 



תגיות המאמר: מסגריה, מסגריה במרכז


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליבוב

מאת: ליבובאומנות - כללי10/10/111452 צפיות
מסגר, בהגדרתו, הוא בעל מקצוע המתמחה ביצירת חפצים מברזל או מפלדה. את החפצים הוא יוצר תוך שימוש בכלי עבודה שונים אשר באמצעותם הוא משנה את צורתו של החומר ויוצר ממנו חפץ שימושי, דקורטיבי או כל חפץ אחר – בהתאם לצורך.

מאת: ליבובליסינג והשכרת רכב10/10/111178 צפיות
שירותי השכרת רכב בישראל התפתחו מאוד בשנים האחרונות, גם משום שההבנה שתיירים שמגיעים לארץ מעוניינים בדרך פשוטה ויעילה לטייל בארץ וגם מתוך הכרה שגם הישראלים עצמם נזקקים מדי פעם לשירותים אלה.

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111357 צפיות
האם הבית שלכם הוא אכן המקום בו אתם מרגישים מוגנים מפני כל צרה ופגע?

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111319 צפיות
בליבם של הורים רבים מקנן חשש תמידי לגבי ההתנהלות של הילד בשעות הפעילות בגן הילדים; האם טוב לו? האם הגננת מתנהגת אליו ברגישות הנכונה, בחמימות הרצויה?

מאת: ליבובאבטחת הבית10/10/111309 צפיות
כיום, ידוע לכל על חשיבותן של מצלמות אבטחה. הן מותקנות במקומות רבים ומגוונים ולעיתים אנו אפילו לא יודעים על קיומן. הן משרות תחושת ביטחון, הן ממלאות תפקיד של תיעוד ואף תפקיד של הרתעה.

מאת: ליבובקייטרינג27/09/111191 צפיות
רבים מבני החסידות מתארגנים עקב החג הקרב ובא בפתחו אל בתי ישראל. חסידויות שונות ברחבי הארץ מתארגנים לחג בצורה לוגיסטית מתוכננת עד מאוד החל בהעמדת ספסלים לבחורי הישיבות בשעת התפילות וכלה בהזמנת שירותי קיטרינג עבור מאות המתפללים יראי השם שבקשתם היא אחת, "עננו ביום גדול זה"

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי27/09/111129 צפיות
בעידן מודני כמו שלנו, אין זה מפליא למצוא כמעט בכל מקום את פלאי הטכנולוגיה המתקדמת; מכוניות אוטומטיות, רובוטים אוטומטיים, מכונות אוטומטיות לממכר משקאות, ואפילו דלתות אוטומטיות. על פניו נראה לכולנו שהשימוש במכשירים אוטומטיים הוא עדיף עשרת מונים על פני המכשירים שאינם אוטומטיים

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201628 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201325 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201196 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191549 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191971 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181804 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181451 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica