חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקיון איכותי, אחת ולתמיד!

מאת: שמוליק דורינבאוםניקיון25/07/2011885 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו רוצים בית נקי, כולנו רוצים בית בו נוכל להכיל אורחים ותמיד שיגידו רק דברים טובים בצאתם לשלום מביתנו. העניין הוא שניקיון בבית הוא לא עניין רק של כמה סמרטוטים שהעברנו בצהריים או כמה הברשות מול הטלוויזיה והאורות בבית, ניקיון איכותי צריך לדעת איך, אם לא בעזרת חברת ניקיון מקצועית אז לפחות לעבוד.

לנקות את הבית זהו דבר שלא כולם לוקחים בכובד ראש וחבל לנו מתלכתחילה לעסוק בו אם אנחנו לא באמת מתכוונים לתת את כל כולנו, בדיוק כמו שאנחנו לא מנסים לבצע החלפות שמנים לבד למכונית שלנו למרות שרובינו (הגברים בכל מקרה) יודעים איך, הרי אנחנו לא עושים זאת בכדי לא לחת סיכונים בחיינו כי מכונית זהו עניין מסוכן? אבל למרות שזה לא נראה כך אבל גם הבית שלנו מסוכן עד מאוד אם נעשה 'חצי עבודה'. 

ניקיון בעזרת חברת ניקיון מקצועית

מה ההבדל המשמעותי שיכולה לעשות לנו בבית חברת ניקיון כזו או אחרת? כאשר אנחנו מזמינים חברת ניקיון אנחנו תמיד מצפים להכל מהכל, ולא בכדי. ברגע שאנחנו רוצים לנקות את הבית ועושים את הצעד הזה וקוראים באמת ובתמים לחברת ניקיון מקצועית אנחנו בעצם משלמים על משהו שלפעמים היה יכול לעלות לנו הרבה יותר. כלומר, באם אנחנו רוצים לנקות את הבית בצורה עצמאית אנחנו צריכים לקנות את התכשירים הנכונים ורק שם אנחנו מגיעים לפעמים למאות שקלים בחודש ולפעמים לשווא כאשר אנחנו מנקים רק חצי ממה שצריך באמת ולא בגלל שאנחנו לא רוצים אלא בגלל שאין לנו באמת את הזמן הפנוי לעניין. 

חברת ניקיון מקצועית לא עושה קסמים אבל בהחלט מצליחה לקחת מאיתנו את הנטל הכבד של זמן הניקיון ואת נטל בזבוז הכספים לשווא של התכשירים והמכשירים לניקיון הבית. 

פוליש? 

בין יתר העבודות שאנחנו לא באמת יכולים לעשות לבד אנחנו בהחלט לא נקנה מכונת פוליש, מה שאומר שחברת פוליש מקצועית צריכה להגיע לשם עבודות פוליש מקצעויות בביתנו. פוליש לעומת ניקיון בסיסי הינו חשוב בהרבה ומכל מכיוון שכל השכבות של הלכלוך שהניקיון הפשוט לא הגיע? מכונות הפוליש יעשו את העבודה. מכונות אשר מוציאות שכבות של אבק ולכלוך שלא רק גורמות לסביבת הבית להיות בריאה יותר אלא גם גורמת לבית להיראות מבריק!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמוליק דורינבאום

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות31/01/131117 צפיות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

מאת: שמוליק דורינבאוםהדברה27/08/121078 צפיות
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות22/07/121046 צפיות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות17/06/122323 צפיות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

מאת: שמוליק דורינבאוםמשכנתא04/06/121132 צפיות
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

מאת: שמוליק דורינבאוםגאדג'טים24/05/121235 צפיות
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

מאת: שמוליק דורינבאוםגיל הזהב24/03/121312 צפיות
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222920 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191631 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191666 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182090 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181629 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181520 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181420 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica