חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יתרונות של אתר אינטרנט לעסק

מאת: טל אורעיצוב אתרים28/07/20111101 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כבר ידוע לכולנו ואין שום ויכוח כי כל עסק צריך אתר אינטרנט. בשנים הבאות עסק שלא יהיה לו אתר יהיה כמו עסק שאי אפשר לצור איתו קשר בטלפון. כבר היום תשמעו מלקוחות שהם מתפלאים איך אתם לא מופיעים באינטרנט, וישנו דור שלם שלא יוצא מהבית לקניות ללא הצצה מוקדמת באינטרנט.

מהם היתרונות של אתר אינטרנט לעסק.

כאשר יש לעסק שלך אתר אתה הרבה יותר נגיש ללקוחות חדשים וישנים שמחפשים אותך.
גם ספרי הטלפונים עברו היום לאינטרנט וכולם יודעים זאת ומחפשים את העסק שלך באינטרנט.

כאשר אתה פותח עסק, בדרך כלל יש הוצאות רבות לדוגמה: צריך להשכיר מקום שעולה כמה אלפים לחודש, ארנונה שצריך לשלם על המקום,אם המקום לא שלך תשלם גם שכירות ומיסים אחרים, טלפון, חשמל . אני בטוח שתוכלו למנות לי עוד הרבה הוצאות שלא הזכרתי כאן.

כאשר תבנה אתר לעסק שלך אין כל כך הרבה הוצאות ולאחר השוואה של תועלות תבינו, אתרי אינטרנט לעסק זה דבר מאוד משתלם.

ההוצאות באתר לעסק בדרך כלל הן : הקמת האתר ,איחסון חודשי ומערכת ניהול תוכן שמגיעה במקומות מסויימים עם האיחסון כלול.

מה שמסתכם בדרך כלל בחברת בניית אתרים טובה בכמה אלפים בודדים . ואתם מקבלים אתר שמתפקד ומייצג את העסק שלכם בכבוד.

כאשר פותחים עסק היום כולם יודעים שאחד הפרמטרים החשובים זה מיקום. למה המיקום כל כך חשוב? מהסיבה שכולנו יודעים שמקום עם תנועה ערה מכניס עבודה שמתורגמת לכסף.

אחד היתרונות של אתר אינטרנט לעסק הוא שאפשר תמיד לקדם במנועי החיפוש השונים וכך לגרום לאלפי אנשים שיכנסו לאתר של העסק שלכם, וכך לייצר תנועה ערה בעסק שתתורגם לכסף. בעוד שמיקום טוב עם תנועה גדולה של אנשים ברחוב עולה המון כסף. ואם אין לכם מיקום טוב עם תנועה, אין לכם הרבה אפשרויות להביא אנשים לעסק. ישנם הרבה מיקומים שאני בטוח שאתם מכירים שנפתח שם עסק אחר עסק ותמיד נסגר והכל בגלל המיקום.

יכולות התצוגה והצגת העסק שלכם באינטרנט היא אדירה בתוך אתר אינטרנט לעסק אפשר להציג אין ספור דברים ללא שום הגבלה.

לדוגמה תוכלו להציג דף עם מוצרים, גלריית תמונות,סרטון תדמית, טיקר רץ עם חדשות ומבצעים ועוד הרבה וכמו שנאמר כאן האפשרויות הם אין סופיות. והמחיר לעומת מחיר של סוגי פרסום אחרים הוא ממש נמוך עם תועלת הרבה יותר גדולה.

ישנם היום הרבה עסקים שאפילו מוותרים על השכרת מקום. ובמקום פותחים אתר אינטרנט לעסק, כמובן שיש עסקים שאין ברירה וצריך לשכור מקום. אבל תודו שאין כמו לקום בבוקר ולוותר על הפקקים ולהרויח זמן איכות עם המשפחה.

אני בטוח שאם תחפשו תמצאו עוד הרבה יתרונות בהקמת אתר אינטרנט לעסק שלכם.

אז תחשבו על זה ועל תשכחו שחשוב להקים את האתר רק עם חברת בניית אתרים מקצועית. דבר שיחסוך לכם הרבה כאב ראש וכסף גם בזמן הנוכחי וגם בעתיד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים מאמרים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל אור

מאת: טל אורבניית אתרים07/10/123223 צפיות
טקסטים וגרפיקה מהווים בערך 80 אחוז מהאתר (ברוב האתרים) לכן אין להקל ראש כשאנו מחליטים על הגרפיקה והתוכן שאנחנו מתכוננים לשים באתר של העסק שלנו. ישנם חברות רבות או בעלי עסקים קטנים שפונים לחברות בניית אתרים ומנסים למצוא מבצעים ומחירים חסרי תקדים

מאת: טל אורבניית אתרים17/09/123281 צפיות
עולם האינטרנט והמסחר האלקטרוני הולך ותופס נפח פעילות. כיום, כמעט כל עסק, קטן כגדול, מעוניינים להשתלב באינטרנט ולהציג את העסק באופן ראוי. לרוב נהוג לפנות אל חברת בניית אתרים ולשכור את שירותיה. חיפוש באינטרנט מראה כי יש חברות רבות הפועלות בתחום ומציעות בניית אתרים ולכן קשה לבחור איזה חברה היא מקצועית ואיך לבחור

מאת: טל אורבניית אתרים09/09/123190 צפיות
הפעילות ברשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתקציב השיווק של כל חברה גדולה או עסק קטן. בעלי העסקים מזהים את הפוטנציאל שגלום ברשת האינטרנט וממהרים להקים אתרי תדמית

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/123155 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/122946 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניית אתרים29/07/123202 צפיות
אתר אינטרנט יפה ומעוצב הוא המפתח להצלחה בכל תהליך שיווק באינטרנט, האתר הוא למעשה החנות בה מציג בעל העסק מוצרים ושירותים לגולשים.

מאת: טל אורעיצוב אתרים07/07/123307 צפיות
אתרי אינטרנט משמשים למגוון עצום של מטרות, כאשר ישנם אתרים אינפורמטיביים, המכילים מידע ועובדות חשובות, אתרים אקטיביים, המאפשרים רכישה, ביצוע פעולות או מציעים משחקים ברשת, אתרים עסקיים משולבים, המציעים שילוב של מתן אינפורמציה והצגת ורכישת מוצרים,

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213412 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211428 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172765 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162054 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162570 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153053 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152712 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica