חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שרתי משחק

מאת: nirקידום אתרים31/07/20111467 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שרתי משחק השרת הינו שרת Ranked (מעדכן את הישגי השחקן בזמן אמת) ובעל קיבולת מקסימלית של 18 שחקנים. הקמת השרת התאפשרה בזכות חברת MSI העולמית, אשר שמה לה למטרה לקדם שוק הגיימינג בישראל ולתמוך ישירות בגיימרים באמצעות הקמת שרתי משחק ייעודיים לשחקנים הישראלים. במאמץ משותף עם HWzone.co.il,  שרתי משחק הוחלט להקים שרת Call Of Duty: Black Ops, מתוך הכרה בפופולריות העצומה לה זוכה המשחק בארץ ובחו"ל מחד, ובכמות הנמוכה של שרתים איכותיים מאידך.

שרתי משחק משחקי יחיד נעלמים מהמסך ומשחקי רשת מרובי משתתפים (מולטי-פלאייר/Multi-Player) מופיעים בכמות גדולה הרבה יותר מאשר בעבר הסיבה העיקרית לכך שרתי משחק הינה העובדה שבני האדם מעוניינים מטבעם להיות מוקפים באנשים וכעת הטכנולוגיה מאפשרת זאת.

בכדאי להשתלט גם על שוק משחקים מרובי משתתפים,שרתי משחק  לא מומלץ ליצור משחק אלא לפתוח קלאן, קלאן זו קבוצה של גיימרים אשר בבעלותה שרתי משחק רבים.חברת שרתי משחק בשם "פיס-גיים" מציעה לכם לרכוש שרתי משחק במחירים זולים במיוחד המתחילים ב18 שקלים בלבד, שרת משחק ב18 שקלים !


כיום המושג "שרתי משחק" הוא נפוץ מאוד , וישנם אנשים שמתבלבלים ושואלים את עצמם מהו שרת משחק ?
שרת משחק בעצם הינו גוף מקשר בין השחקנים. כל השחקנים בעצם מתחברים לשרת המשחק דרך האינטרנט, ודרך שרת המשחק הם יכולים לשחק ביחד. שרת המשחק בעצם אומר למשתמש הקצה הנמצא בבית מה קורה בעולם הוירטואלי,

איפה כל שחקן אחר נמצא, מה הוא עושה ומה הוא אומר, וכמובן, המחשב של משתמש הקצה אומר לשרת מה הוא עושה בכדי שהשרת יוכל להעביר את המידע הלאה לשאר השחקנים המחוברים. .
במאמר זה אתם תחשפו לתוכן מועיל שיעזור לכם כיצד לרכוש את שרת המשחק האולטימטיבי בשבילכם .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
קרית טק פתרונות דיגיטליים kiryatech.com שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל קידום אתרים אורגני בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nir

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: nirקידום אתרים23/12/213411 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213537 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213121 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213475 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213487 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213412 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213411 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211702 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172899 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica