חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארה"ב עומדת להתרסק- איך אפשר לעשות מזה כסף?

מאת: רונן הללשוק ההון01/08/20111129 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאת אמיר וקסלר, סוחר ומרצה למסחר בוול-סטריט, ואחראי תחום המסחר באתר www.marvihim.co.il

רגע האמת של הכלכלה האמריקאית הגיע, ולמעשה זהו רגע קריטי לכל כלכלות העולם. אם לא יושג הסכם בתוך 24 שעות, בין הרפובליקנים והדמוקרטים, ארצות-הברית של אמריקה תאלץ להכריז על חדלות פירעון, ולמעשה לא תיוותר לממשל אף לא אגורה שחוקה לשלם פנסיה, קצבאות, משכורות ועוד. השאלה המרכזית בשלב זה היא כיצד יגיבו השווקים הפיננסים למצב שבו ארה"ב תכריז על חדלות פירעון? ההערכות מדברות על קריסות חזקות ומיידיות של מרבית השווקים הפיננסים בעולם, וחזרה למיתון עמוק. אין לדעת מה באמת יקרה וכיצד יגיבו השווקים, אך ללא ספק ההשפעה לטווח ארוך תהיה שלילית.

ובכל זאת, בכל מצב שבו משקיעים וסוחרים רבים מפסידים את כספם, תמיד יהיו המקצוענים והמנוסים שידעו לנצל זאת לעשיית רווחים מהירים. נציין כבר עכשיו, שהכלים הבאים מיועדים למנוסים בלבד, משום שהם מסוכנים ותנודתיים, היכולים לגרום להפסדים כואבים, כשם שהם יכולים לנפח את חשבון הבנק שלך.

הכלים העיקריים והנגישים ביותר שעומדים לטובת הסוחר/משקיע הם: קרנות נאמנות, תעודות סל מקומיות ו-ETF (תעודות סל אמריקאיות). כשרוצים להרוויח מירידות, צריך לחפש כלי מסויים שמחקה במהופך את המדד, או במילים אחרות תעודת סל/קרן נאמנות שעולה כאשר השוק יורד. ישנו מגוון רב של תעודות סל וקרנות, וביניהן גם כאלו ממונפות. כלומר, אם השוק (מדד) יורד לדוגמא באחוז, התעודה או הקרן עולה 2 אחוז (מינוף של פי -2). כלים כאלה, כאמור, מסוכנים ביותר, אך גם יעילים כאשר הכיוון בשוק ברור.

קרן נאמנות

לא קיימות בארץ קרנות נאמנות שתכליתן הינן שורט בלבד על מדד מסויים. ישנן קרנות שבתקנון הקרן מתירות למנהל הקרן לבצע שורטים ולונגים עפ"י שיקול דעתו, אך לא ניתן להסתמך על כך כשרוצים "לשחק" על ירידות בזמן ספציפי. לכן, הכלי הזה פחות רלוונטי לרעיון ההשקעה שבו אנו דנים.

תעודות סל מקומיות

זהו למעשה הכלי הנגיש והנפוץ למרבית המשקיעים בארץ. ישנן תעודות רבות ומגוונות המעניקות את האפשרות להרוויח מירידת המדדים, במינוף או ללא מינוף. כאשר מחפשים תעודת סל, כדאי לבדוק עלויות ההחזקה בה, מידת התאמת התעודה לביצועי המדד וכו'. אולם, כאשר רוצים לבצע מהלך מהיר, הגורמים הנ"ל הופכים פחות רלוונטים. ניתן לחפש ולסנן תעודות סל בחסר במנועי חיפוש של תעודות סל הפרוסים ברשת.

ETF

ראשית תיבות של  Exchange-Traded Funds. אלו הם תעודות סל הנגישות לבעלי חשבון מסחר בבורסה האמריקאית. כאשר מחפשים ETF, כדאי לבדוק שיש לה סחירות גבוהה (מעל מליון ביום), וכמובן לשים לב שזוהי תעודת סל המהופכת לשוק (במידה ואכן רוצים להרוויח מירידות). גם כאן קיימות תעודת סל ממונפות ורגילות, ולמעשה אפשר לבצע פעולות שורט באופן ישיר על תעודות סל של המדדים: SPY – תעודת סל של מדד ה-  S&P 500; QQQ- תעודת סל של מדד הנאסד"'ק; DIA- תעודת סל של מדד הדאו ג'ונס; QID – תעודת סל ממונפת והפוכה למדד הנאסד"ק; SPXU- ממונפת והפוכה ל- S&P 500.

הכותב הינו אמיר וקסלר, סוחר ומרצה למסחר בוול-סטריט, ואחראי תחום המסחר באתר "מרוויחים"- כל מכללות שוק ההון בישראל, מערכות מסחר, הורדות דמו ועוד. www.marvihim.co.il

אזהרה!

לנותן היעוץ יכול שיהיה עניין אישי בנושאים השונים הנדונים באתר.

מתן הייעוץ אינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.

מסחר במניות, סחורות, חוזים עתידיים, CFD עלול להיות מסוכן ביותר.

החברה ו/או הכותבים מחזיקים ו/או עלולים להחזיק חלק מן הניירות המוזכרים לעיל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

רונן הלל,

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

03-6855282

052-2508109

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן הלל

מאת: רונן הללניהול12/07/142460 צפיות
הצלחה עסקית בכוחות עצמך, האם זה אפשרי? אלי שביט עם הפתרונות והדרכים, בחמישה צעדים קלים וברי ביצוע

מאת: רונן הללעסקים - כללי03/05/141494 צפיות
בבניית בניין בן 5 קומות + 2 קומות מרתפי חנייה , 24 יחידות דיור עבור קבוצת קבוצת רכישה יהודה הימית, המורכבת מאנשי עסקים, עורכי דין, בעלי מקצועות חופשיים ופרסומאים.

מאת: רונן הללשיווק19/04/141905 צפיות
רשת אלטו איטליה, המתמחה גם בנעלי עור מגביהות לגברים, מתרחבת ומודיעה על פתיחת 4 סניפים חדשים בתל אביב, בראשון לציון, בירושלים ובאילת, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.

מאת: רונן הללספורט ימי 19/04/146118 צפיות
נבחרות השייט של ישראל יצאו לאליפות אירופה לנוער בגלשני ביק בגרדה, איטליה,ולגביע העולם בהייר, צרפת

מאת: רונן הללתיירות ונופש - כללי05/09/131306 צפיות
מדריך הטיולים אבי קומפני מזמין אתכם להיות שגרירים של רצון טוב עבור מדינת ישראל

מאת: רונן הללעסקים, מימון וכספים29/08/132422 צפיות
מאת רו"ח מוסא מושיק ג'ריס

מאת: רונן הללעסקים - כללי14/07/131164 צפיות
אמירת תודה זו דרך מצוינת להודות על נתינה ולהעריך קבלה ועשייה. בקורס סטארט אפ של אלי שביט לומדים הסטודנטים איך להקים עסק מצליח בלי שום הלוואה ועל כך תודתם. הנה דברים שכתבו הסטודנטים והתלמידים של אלי שביט. אנו בחרנו להציגם כאן לפניכם, כדי שגם אתם תחשפו לקורס סטארט אפ של אלי שביט ותכירו את היתרונות של מעבר מסטטוס של שכיר לעצמאי. וזה הזמן להגיד גם לכם תודה רבה ובהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214040 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193455 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193241 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910501 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192999 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182839 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181751 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica