חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכבים לפירוק – מתי נפטרים מהישנים?

מאת: שמוליק דורינבאוםרכב02/08/2011975 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם המון אנשים בארץ (ובטח גם בעולם) שיש להם סנטימנטים למכוניות שלהם, מעיין קרבה אנושית למכונית אשר ליוותה אותם למשך פרק זמן לא קצר, השאלה היא – מתי הזמן להיפטר ממנה לתמיד?

אנחנו כל הזמן רואים על הכביש מכוניות רבות אשר גם בחלום או יותר נכון בסיוט הכי גדול שלנו לא היינו חושבים על לנסוע במכונית שכזו, בתור אנשים נורמלים היינו מתקשרים ישירות לסוכנות רכבים לפירוק ומחכים לקבורה הראויה לה. בעקבות כך שאנשים היום לא תמיד יכולים להרשות לעצמם מכונית חדשה אז מעדיפים הם להישאר עם הישנה, אבל ישנם כמה פקטורים, פרמטרים אשר לא יכולים לתת לנו להשאיר את המכונית, גם חוקית וגם אישית.

מכונית ישנה – הוצאה גדולה יותר משל רכב חדש

כיום, להחזיק רכב חדש אכן עולה תקציב גבוה ואולי אפילו לא מורשה באמת לכל אחד אבל עניין הרכב הישן חייב להיפסק ולא בגלל עניין הראות, אלא דווקא בגלל הבטיחות! כאשר רכב ישן נמצא על הכביש – הסיכויים שרכב שכזה ייעצר או חס וחלילה ייקלע לתאונה גדול יותר מכל שאר הרכבים. למרות שגם ברכבים חדשים ישנן תקלות אבל לא סתם ישנם סוכניות רבות של רכבים לפירוק, מהסיבה הפשוטה, לקחת את הברזל והמתכת ולתרום למשהו אחר בטכנולוגיה ו/או ברכבים חדשים. 

עם כל האהבה שלנו לרכב ישן, הוא עולה בהתאם לבקשת ליבנו האמיתית. לקחת אותו למוסך בכל פעם מחדש שהוא עושה רעשים (כמצופה מרכב ישן) אנחנו משלמים הון תועפות, מעבר לזה – אפילו דלק כבר לא חסכוני ברכב שכזה וההוצאות גדלות עם הימים. במכוניות ישנות לפי החוק יש לבצע רישון רכב (טסט) כל חצי שנה לעומת רכבים חדשים יותר אשר יכולים לחדש בכל שנה עגולה מהרגע שנקנתה. אנחנו לא רוצים לבזבז כספים מיותרים לפעמים בשביל רכב חדש אבל גם לשמר רכב ישן יכול לעלות לנו פי כמה וכמה. 

אפשר להגיד וכמעט להיות בטוחים שנושא רכבים לפירוק לפעמים זו הדרך היחידה שלנו להיפטר מהרכב כי לא ממש ישנם כאלו שרוצים לקנות את הרכב מאותן סיבות שאנחנו רוצים למכור. לפעמים כשמדובר ברכבים ישנים אבל מיוחדים אז ישנם אספנים אבל כל עוד הרכב ישן בצורה רגילה ושגרתית, אל תסכנו את עצמכם, קראו לסוכנות פירוק רכבים ותתפטרו מהנזק הכספי הזה ואולי אפילו תרוויחו כמה שקלים על שווי המתכת עצמה בעזרת קניית ברזל, זה יכול להיות בין 500 ולבין 1500 שקלים.  

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמוליק דורינבאום

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות31/01/131118 צפיות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

מאת: שמוליק דורינבאוםהדברה27/08/121080 צפיות
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות22/07/121046 צפיות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות17/06/122323 צפיות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

מאת: שמוליק דורינבאוםמשכנתא04/06/121133 צפיות
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

מאת: שמוליק דורינבאוםגאדג'טים24/05/121235 צפיות
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

מאת: שמוליק דורינבאוםגיל הזהב24/03/121313 צפיות
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213821 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213953 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214133 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204601 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195566 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196260 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193505 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica