חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להתחיל את השנה כמו שצריך- עם אוכל מוכן לראש השנה

מאת: רונן צורמתכוני חגים03/08/20118599 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תקופת החגים מתקרבת אלינו בצעדי ענק ואיתה כמובן החג הראשון בסדרה- ראש השנה. תפוח בדבש, ראש של דג, גרעיני רימון אדומים ומתוקים- לא פלא שרבים מאיתנו מחבבים את החג הזה ואף מחכים לו בקוצר רוח במשך שנה שלמה. אם אתם בצד המתארח אין ספק שאתם מתמוגגים עכשיו רק מהמחשבה על כל האוכל הטעים שיוגש לשולחן. אך אם אתם בצד המארח? סביר להניח שאתם מתחילים לחוש בעקצוץ טורדני ולחץ שהולך ומתפשט בכל גופכם אט אט...  אוכל מוכן לראש השנה יאפשר גם לכם ליהנות מאווירת החג.

בעבר הרחוק אוכל מוכן שהיה מוגש לשולחן אולי היה מרים גבה אחת או שתיים, בעיקר אם היה מוגש בסעודה חגיגית כמו זו של ראש השנה. אולם כיום אוכל מוכן נחשב למקובל ואיכותי ואף לעיתים מוצלח יותר מבישול עצמי בבית. אם אתם קונים אוכל מוכן לראש השנה במקום שהינו מומלץ ובעל שם, אתם יכולים להיות רגועים שתקבלו מאכלים העשויים ממרכיבים טובים וטריים שנבחרו בקפידה רבה- בדיוק כמו בבית. 

תוכלו למצוא אוכל מוכן טעים, איכותי, טרי המתאים למיטב מנהגי המסורת, החל מראש הדג כדי שנהיה לראש ולא לזנב, וכלה במאכל תמרים כדי לדאוג שייתמו אויבינו. אוכל מוכן לראש השנה לא רק יחסוך לכם את הטרחה הרבה הכרוכה בהכנות המעייפות של ערב החג, אלא גם יקטוף מחמאות מצד כל האורחים המרוצים.

מומלץ להחליט מבעוד מועד על האוכל אותו תרצו להגיש לאורחים בסעודת החג ולהזמין אותו מראש. ככל שיתקרב החג כך יעלה העומס על בתי האוכל השונים, לכן מומלץ להיות החלטיים. בדרך כלל תוכלו לבחור את האוכל האהוב עליכם או המתאים למסורת שלכם מתוך תפריט עמוס מטעמים- כדי למנוע אכזבה מיותרת תוכלו לבקש לטעום מהמנה שאתם קונים. האוכל ייארז עבורכם בכלים חד- פעמיים מתאימים- רק לחמם ולהגיש לשולחן החגיגי!

אוכל מוכן לראש השנה יהפוך לכם את השנה החדשה לא רק למתוקה יותר, אלא גם לטעימה יותר.

 



תגיות המאמר: אוכל מוכן לראש השנה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן צור - מקדם אתרים להצלחה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן צור

מאת: רונן צורשוק ההון10/12/131188 צפיות
על זהב ניתן להגיד דברים רבים – הוא פופולארי, נוצץ ויוקרתי וכמובן, יקר באופן מובהק מחומרים אחרים. אם כך הדבר, מדוע שלא להשתמש בזהב הישן וחסר השימוש שבידיכם ולהפיק ממנו תועלת מרובה? מכירת זהב ישן יכולה להשתלם מאוד מבחינה כלכלית ולהלן אפשרויות קצירת הרווחים.

מאת: רונן צורניקיון27/06/131029 צפיות
כיצד מזהים חברות ניקיון מקצועיות ואיכותיות? כל התשובות בשורות הקצרות שלפניכם.

מאת: רונן צורעיצוב מוצר16/05/131907 צפיות
עיצוב מוצר מוצלח מעצים את חוויית המשתמש, תורם ליצירת הקונספט הנדרש אותו מעוניינים ליצור מנהלי החברה ומפתחי המוצר ובסופו של דבר משרת את הפונקציונאליות שלו.

מאת: רונן צורספורט וכושר גופני - כללי25/04/131146 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו חייב לשמור על אורח חיים בריא על מנת שלא לפגוע בגופו, להימנע ממחלות ולתת לו לממש את הפוטנציאל שלו לזמן ארוך. כיצד עושים זאת בצורה נכונה? המשיכו לקרוא ומייד תגלו.

מאת: רונן צורבריאות השן25/04/131561 צפיות
אם גם אתם שייכים לקבוצת "הבלתי מחייכים" יש לנו בשורות נפלאות עבורכם. כיום קיימים אינספור טיפולי הלבנת שיניים יעילים שבסופם תוכלו לשוב ולחייך בפה מלא ובוהק.

מאת: רונן צוריוגה10/03/131995 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צורייעוץ עסקי27/02/131111 צפיות
בין אם בידכם עסק קיים או שהינכם מעוניינים להקים עסק במו ידיכם, כדאי מאוד לו תיוועצו באיש מקצוע מתאים אשר יעניק לכם ייעוץ עסקי מקיף. ביחד תבנו תכנית פעולה כוללת אשר תעזור לכם לנצל את מלוא הפוטנציאל העסקי שלכם.

מאמרים נוספים בנושא מתכוני חגים

מאת: דודישמתכוני חגים21/12/165791 צפיות
הנה מתכון לפסח שיוכיח לכם עד כמה זה אפשרי ועד כמה זה קל. אתם מוזמנים לנסות את המתכון הזה בבית ולראות מה יהיו התגובות...

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"מתכוני חגים18/12/142415 צפיות
נניח שנתקפתם חריצות מופלאה והחלטתם להזמין את הילדים ואת הנכדים לערב חנוכה. כמו כל אמא – וסבתא – יהודיה, כדאי לחשוב על הכיבוד. ואם כבר, "סוף מעשה במחשבה תחילה " רצוי גם להכין כיבוד ולא רק לחשוב עליו. לכו-לם כדאי להכין לביבות. הנה מתכון מנצח וקל מאד להכנה.

מאת: ירון פלדמתכוני חגים11/10/142412 צפיות
חג השבועות כבר מאחורינו, אתם כמובן זוכרים את המירוץ אחר מתכונים לשבועות, שיאפשרו לכם גם לארח, וגם להגיע למקום שאליו הוזמנתם עם מנה אחת לפחות.

מאת: ליאתמתכוני חגים09/05/131650 צפיות
שבועות חג הטוהר והלובן קייטרינג ליאת ירושלים החלב - צבעו לבן, והלבן מסמל טוהר. בני ישראל נצטוו להיטהר לקראת קבלת התורה.

מאת: live visionמתכוני חגים14/05/128498 צפיות
הקניידלך, ובמילה אחרת - כופתאות עשויות מקמח מצה וכשרות לפסח ועל כן הפכו למאכל העיקרי בשולחן ליל הסדר. כדאי להגיש את הקניידלך (כופתאות) יחד עם המרק או בלי מרק, אלא רק כתוספת לחוד.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"מתכוני חגים13/05/128459 צפיות
זה מתכון קל להכנה בידי הנכדים - כדאי רק להשגיח על עבודתם ולעזור בשעת "משבר".

מאת: ask4web קידום אתריםמתכוני חגים15/04/128327 צפיות
בכל הנוגע עבור מתכונים חלביים לשבועות יותר ויותר ישראלים יודעים כי מתכונים לשבועות מבוססים גבינות ומוצרי חלב. מדוע זה כך? על זאת ועוד במאמר המרתק הבא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica