חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבעות אירוסין – לעצב את העתיד

בכל יום מחדש אנחנו רואים זוגות רבים מציעים אחד לשני את האושר לעתיד הרחוק ולוקחים את הצעד הזה שנקרא נישואין. להתחתן זה מדהים והרבה זוגות (יותר הנשים) יעידו ויגידו שהדבר היפה ביותר בהתחלה זו ההתרגשות מהאירוע ובצורה שבוחרים טבעות אירוסין אחד לשנייה. 

להתחתן זה מדהים ולבחור טבעות אירוסין זה מושלם להרבה זוגות, למרות שישנם זוגות רבים אשר מתלבטים ו/או כאלה שצריכים לקנות מראש עוד לפני ההצעה (כמו ברוב המקרים). בוחרים מקום ולפי זה מתייעצים ובוחרים טבעות אירוסין אחד לשנייה לעתיד הרחוק יחד עם טבעות נישואין חדשות. ההבדל בין שני סוגי הטבעות אינו רחוק כל כך, לשנייהן אותן המשמעויות כמעט אבל לבחור ולקנות זה קצת יותר מורכב במיוחד שטבעות נישואין מקלות על רעיון כי אי אפשר לקנות טבעות נישואין לאישה עם יהלום, חייבת הטבעת להיות פשוטה ככל האפשר.

טבעות אירוסין – איך בוחרים וקונים?

הרבה יעידו שאכן קניית טבעת הנישואין הייתה קלה אבל לעומת זאת ישנה הקנייה של טבעות אירוסין, ואת זה צריך לדעת לקנות במיוחד שמדובר לרוב ברגע הגדול של ההצעה. אותה הצעה שמחליטה ובוחרת לנו את העתיד. בחירת הטבעת לא אמורה להיות קשה אבל לפעמים לא מקלה כל כך במיוחד שאופנה וגברים זה לא דבר שתמיד הולך יד ביד.

איך מקלים על הבחירה?

בתור התחלה 'משאילים' טבעת כזו או אחרת ממגירת התכשיטים של האישה על מנת לדעת את גודל האצבע, יותר מכך – גברים ש'היו שם' יגידו שזה גם עזר להם להבין את אופי התכשיטים של האישה לעתיד, האם היא אוהבת זהב? או שמא מעדיפה ללכת זהב לבן? (צבע כסף), האם האישה מעדיפה תכשיטים 'בומבסטיים' או שמא תכשיטים עדינים ו'בלתי נראים'. הרעיון הוא לדעת לקנות לה את היהלום הנוצץ בגודל של שאר התכשיטים שלה.

איפה קונים טבעות אירוסין?

כאשר אנחנו מחפשים אנחנו יכולים לראות חנויות רבות של טבעות אירוסין ונישואין, לבחור אחת מהן לא תמיד קל, הרעיון הטוב ביותר לדעתנו? בחירת יצרני היהלומים, מה שאז היה פסול, היום אפשר ללכת לאחד מיצרני היהלומים המקוריים ולקנות דרכם, אחרי הכל הם התחנה הישירה שמגיע היהלום עצמו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמוליק דורינבאום

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות31/01/131117 צפיות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

מאת: שמוליק דורינבאוםהדברה27/08/121078 צפיות
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות22/07/121046 צפיות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות17/06/122323 צפיות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

מאת: שמוליק דורינבאוםמשכנתא04/06/121133 צפיות
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

מאת: שמוליק דורינבאוםגאדג'טים24/05/121235 צפיות
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

מאת: שמוליק דורינבאוםגיל הזהב24/03/121313 צפיות
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205016 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204978 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182371 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161965 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161888 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152683 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151969 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica