חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיסוי כחלק מתהליך שיקום

עיסוי שיקומי – לא רק לנפגעי תאונות דרכים
עד לא מזמן רווחה הגישה לפיה עיסוי נועד לטיפול בפגיעות רציניות, בעיקראורתופדיות, או לפינוק בלבד. היום הגישה השתנתה לגמרי. יותר ויותר חודרתההכרה כי עיסוי צריך להיות חלק מהתחזוקה השוטפת של הגוף.

גופנו נשחק כל הזמן עקב אורח החיים המודרני, ויש צורך לשקם באופן קבועשרירים ורקמות כדי למנוע נזקים חמורים יותר בהמשך. טיפול כזה לא חייבלהיעשות במסגרות מיוחדות. אפשר היום להזמין עיסוי עד הבית במחיר שווה לכלנפש, ולשלב בין טיפול רפואי לפינוק.

עיסוי שיקומי נהפך לשם כללי לכל מסאז' שמסייע בתיקון ושיפור פעילות הגוף. יש היום לא מעט בעיות ומחלות שטיפולבאמצעות עיסוי יכול לסייע להם בתהליך ההבראה, לפעמים יותר מטיפול תרופתי.

עיסוי כטיפול במחלות ופגיעות גוף שונות.

1. מערכת השרירים. שיקום שרירים פגועים ושחרור הידבקויות בסיבישריר,שיפור מערכות ההולכה בגוף, ובכך שיפור יכולת חדירתמרכיבי מזוןותרופות אל תוך תאי השריר וניקוי הפסולת מהם.
2. טיפול במערכת השלד שלנו. השלד שלנועובר תהליך מתמיד של גדילה – אצלילדים ומתבגרים - והקטנה. כחלק מהתהליךמשתחרר סידן מהשלד ובמקום לצאתבאופן טבעי,הוא מצטבר באזורים ספציפיים. בנוסף לסידן יש עוד חומריםהמצטברים בגוף כגון חומצות חלבוחלב.
חומרים אלה גורמים לערעור בריאותנו הכללי, ותורמים להתדרדרותה.
עיסוי מביא להסרת הפסולת שהצטברה, לשיקום רצועות וגידים פגועים, לשיפור תנועות המפרקיםועוד...
3. עיסוי שיקומי,מאפשר תרגול פסיבי עבור אנשים פצועים או חולים, או בעלי יכולת מוגבלת שזקוקים לתנועה נוספת.
4. מערכת העצבים. עיסוי תורם לשחרור עצבים הלכודים ברקמה רכה, הפחתתהתהליכים הדלקתיים בשריר והפחתת גודש נוזלים לאורך מסלולי העצבים.
5. עיסוי משפרמצבים נוירו-ווסקולאריים = מצבים הקשורים בתפקוד העצבים המפעילים את השרירים.
6. מערכת העור. עיסוי משפרהזנת עור יבש ופגום' , עוזר בהטבת פצעי לחץ, אקנה ובעיות עור נוספות.
7. המערכת ההורמונלית. עיסוי מאפשר את פתיחת תאי שריר יבשים ומקל על הזרמת חומרים הורמונליים.
זאת לא הרשימה המלאה. מסאז'מסייע גם בשיקום מערכות כלי הדם, הלימפה,הנשימה והעיכול, ועוזר בטיפול בבצקות ברגליים ובידיים. עיסוי שיקומי יכולגם לעזור בטיפול במחלות כגון דלקת פרקים, עצבים לכודים בשורש כף היד,בעיות עיכול ועצירות, כאבי ראש גב ופרקים ועוד ועוד...
עיסוי עד הבית גם יחסוך את הצורך שבנסיעה למרכזי שיקום מיוחדים המתנה בתורים ויתרום לתחושת הרוגע והפינוק.

 



תגיות המאמר: עיסוי, מסאז, עיסוי עד הבית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים מאמרים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל אור

מאת: טל אורבניית אתרים07/10/123225 צפיות
טקסטים וגרפיקה מהווים בערך 80 אחוז מהאתר (ברוב האתרים) לכן אין להקל ראש כשאנו מחליטים על הגרפיקה והתוכן שאנחנו מתכוננים לשים באתר של העסק שלנו. ישנם חברות רבות או בעלי עסקים קטנים שפונים לחברות בניית אתרים ומנסים למצוא מבצעים ומחירים חסרי תקדים

מאת: טל אורבניית אתרים17/09/123282 צפיות
עולם האינטרנט והמסחר האלקטרוני הולך ותופס נפח פעילות. כיום, כמעט כל עסק, קטן כגדול, מעוניינים להשתלב באינטרנט ולהציג את העסק באופן ראוי. לרוב נהוג לפנות אל חברת בניית אתרים ולשכור את שירותיה. חיפוש באינטרנט מראה כי יש חברות רבות הפועלות בתחום ומציעות בניית אתרים ולכן קשה לבחור איזה חברה היא מקצועית ואיך לבחור

מאת: טל אורבניית אתרים09/09/123193 צפיות
הפעילות ברשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתקציב השיווק של כל חברה גדולה או עסק קטן. בעלי העסקים מזהים את הפוטנציאל שגלום ברשת האינטרנט וממהרים להקים אתרי תדמית

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/123158 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/122947 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניית אתרים29/07/123203 צפיות
אתר אינטרנט יפה ומעוצב הוא המפתח להצלחה בכל תהליך שיווק באינטרנט, האתר הוא למעשה החנות בה מציג בעל העסק מוצרים ושירותים לגולשים.

מאת: טל אורעיצוב אתרים07/07/123308 צפיות
אתרי אינטרנט משמשים למגוון עצום של מטרות, כאשר ישנם אתרים אינפורמטיביים, המכילים מידע ועובדות חשובות, אתרים אקטיביים, המאפשרים רכישה, ביצוע פעולות או מציעים משחקים ברשת, אתרים עסקיים משולבים, המציעים שילוב של מתן אינפורמציה והצגת ורכישת מוצרים,

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204902 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205460 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172877 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173435 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173890 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173695 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163123 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica