חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג גורמה - אומנות קולינרית

מאת: prokidבישול ואפיה15/08/20111290 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
קייטרינג גורמה

קייטרינג גורמה "ארץ גשן" מייצג נאמנה את העילית של תורת האירוח וההסעדה. קייטרינג גורמה מעניק תחושה ייחודית וחושנית של תפריט הנתפר במיוחד עפ"י דרישת הלקוח וקהל האורחים.

סעודת קייטרינג גורמה מזכירה, מכילה ומאכילה הרבה מן החושניות שלנו כבני אדם.

זוהי אינה יד המקרה שאנו מתארים באותו האופן גם תשוקה וגם אוכל.

לאלו שמזדהים עם אותן תחושות וגם לאלו שפשוט אוהבים לאוכל, קייטרינג גורמה "ארץ גשן" היא החוויה האולטימטיבית.

הכל על חומרי גלם

חומרי גלם - במטבח קייטרינג "ארץ גשן" אנו מקפידים לעבוד עם חומרי הגלם עונתיים טריים אותם אנו קונים ישירות מן החקלאים והאיכרים.

מאחר וכחברת קייטרינג גורמה יש לנו את הפריבילגיה להחליף ולבנות תפריטים חדשות לבקרים, אצלנו לא תמצאו מנגו בחורף, אפרסמון בקיץ ותותים בסתיו.

כמו כן, הבשר אצלנו הוא בשר טרי ולא ממיני המצאות שיווקיות כגון "מצונן", "מיושן מקפוא" ועוד.

תפריטי קייטרינג גורמה

תפריט - התפריט של קייטרינג גורמה "ארץ גשן" נבנה במיוחד עבור האירוע שלך ובהתאמה לקהל האורחים.

כל אירוע מתחיל בפגישה מקדימה עם השף, שאול ברדה, ובה אנו מאפיינים את הצרכים ואת אופי הקהל ובהתאם בונים תפריט גורמה מחומרי גלם המפורטים עפ"י דרישה.

עיצוב גם חשוב

עיצוב - קייטרינג גורמה "ארץ גשן" מייחד את עצמו בכך שמעניק שירות עיצוב ללא תוספת תשלום כחלק מהאמונה שאסור לומר "לא ניתן" ו"בלתי אפשרי" .

ביכולתך לבקש ממעצבת הבית, ליאור רומן-ברדה, כל סוג של בד, צבע וסידור פרחים, בבופה או בהגשה.

מי חשב אחרת- העובדים של קייטרינג

עובדים - כל עובדי קייטרינג בשרי גורמה "ארץ גשן" משתכרים שכר יפה והוגן וזאת בכדי שירגישו שותפות מלאה איתנו, באירוע שלכם...

כל בעלי התפקידים בחברת קייטרינג גורמה "ארץ גשן", מהמלצרים ועד הבעלים עושים את כל אשר ניתן בכדי להעניק לכם חוויה ייחודית שתשאיר לכם טעם לעוד קצת... עוד...

 



תגיות המאמר: קייטרינג גורמה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת prokid

מאת: prokidסרטן12/12/121285 צפיות
אפשר לחשוב שלמעשנים אין מספיק צרות – סרטן ריאות, מחלות לב ועכשיו מצטרף לרשימה גם סרטן הלבלב. נמצא כי מעשנים נמצאים בסיכון גבוה יותר לפתח את סרטן הלבלב ולמי שאינו מכיר את המחלה - היא בהחלט לא נכנסת לקטגוריה של המחלות שניתן להתגבר עליהן בקלות.

מאת: prokidסרטן12/12/121167 צפיות
מחקרים אחרונים מנסים למצוא דרכי טיפול יעילות יותר. אחת מן הדרכים היא לשלב בין טיפולים כימותרפיים קיימים. מחקרים אחרים מנסים לשלב כימותרפיה עם הקרנות לפני או אחרי ניתוח להסרת סרטן הקיבה.

מאת: prokidסרטן12/12/121034 צפיות
מדי יום נשמעים דיווחים על טיפולים חדשים בתחום הסרטן. בעת האחרונה, דיווחים עדכניים מספרים על טיפולים חדשים בתחום סרטן הריאות.

מאת: prokidסרטן12/12/12999 צפיות
מולטיפורמה גליובלסטומה, ה – GBM הידוע לשמצה, אחת ממחלות הסרטן הנוראיות. ה-GBM הוא סרטן קטלני עקב העובדה שתאי הסרטן עמידים בפני תרופות כימותרפיות

מאת: prokidשיפוצים26/08/12961 צפיות
בניגוד למה שרבים חושבים, מעלית בבית היא איננה מותרות שרק אנשים עשירים יכולים להרשות לעצמם. אם אנו מתכננים לבנות בית או לחילופין לשפץ את הבית, מומלץ מאוד לבדוק את האפשרות

מאת: prokidשיפוצים26/08/12996 צפיות
קיימים הבדלים בין התקנת מעליות בתוך מבנים קיימים לבין התקנתם של מעליות בתוך מבנים שהינם חדשים. אז מה הם ההבדלים?

מאת: prokidבניין ואחזקה - כללי26/08/12983 צפיות
מעליות שמיועדות לשירות מאפשרות העברה של מוצרים מקומה לקומה בקלות יתרה. את מעליות השירות ניתן למצוא בכל מיני מקומות כמו למשל: מסעדות, מפעלים ועסקים נוספים

מאמרים נוספים בנושא בישול ואפיה

מאת: אבי דוידיבישול ואפיה12/11/183896 צפיות
חולמים להגיש ארוחה ביתית ברמה של מסעדה אך אנכם יודעים לבשל? עם שירותי שף עד הבית תוכלו להגיש לאורחים שלכם ארוחה מדהימה מבלי לבלות אפילו שעה אחת במטבח.

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183268 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: דודישבישול ואפיה20/03/174495 צפיות
את המיתוס הגורס שעל מנת להכין פסטה טובה באמת צריך להיות נצר למשפחה איטלקית באתי לנפץ, למרות שאני האמנתי בו בכל ליבי במשך תקופה ארוכה מאוד.

מאת: דודישבישול ואפיה16/03/164067 צפיות
ידע זה כוח, וידע יאפשר לכם באמת להיות טבעונים. ללא הידע אתם עלולים להישבר מהר מאוד ולהרגיש אין לכם מה לאכול או אף לסבול מחסכים תזונתיים שממש אין סיבה שיהיו לכם

מאת: עידן שלומןבישול ואפיה21/10/152648 צפיות
העולם הקולינרי בישראל הופך להרבה יותר מקצועי ואיכותי כאשר בבתים ישראלים רבים כבר לא מסתפקים בסטים בסיסיים של כלי בישול, אפייה והגשה שלהם, אלא בציוד מודרני מעוצב שמוסיף לחוויה עצמה.

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151996 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ירון כהןבישול ואפיה29/12/142162 צפיות
אם אתם מוכשרים באפיה ורוצים להעשיר את המטבח שלכם במאפים נפלאים ללא גלוטן תמצאו באתר המאפים של תמר מגוון מתכונים ללא גלוטן למאכלים פשוט נפלאים. תוכלו למצוא באתר של המאפיה של תמר מגוון מתכונים אנינים ומעולים שכולם מתכונים ללא גלוטן ביניהם תמצאו מאפים מתוקים ללא גלוטן, מאפים מלוחים ללא גלוטן, עוגיות ללא גלוטן ועוגות ללא גלוטן. לקבל באתר ידע נרחב תמר עברה מסלול לימודים מכובד בקונדיטוריה והיא חולקת את הידע הנפלא הזה באתר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica