חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בדק בית וכל מה שיש לדעת על תהליך בדיקת גירה

מאת: Seo-Eventשיפוצים15/08/2011788 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קניתם דירה? בשעה טובה! איך תדעו שהיא אכן מה שהבטיחו לכם? כפי שאתם יודעים בדירה ישנם חלקים שהם נגלים לעיניים וישנם חלקים שהם כלל לא נגלים לעיניים הרגילות, עיניים שהם לא של איש מקצוע הבקיא ברזים ובחוקים השונים של ענף הבנייה.

מהי בדיקת דירה?

על מנת לדעת כי באמת קבלתם את התמורה ההולמת את הציפייה שלכם וכן על מנת לדעת שאכן הדירה שקבלתם שהיא למעשה התוצר הסופי אכן עומד בהסכם שערכתם עם החברה הבונה או היזם האחראי על הפרויקט. יש לערוך בדיקת דירה.בדיקת דירה איננה פעולה אותה עושים אנשים פשוטים, אנשים שהם לא אנשי מקצוע תוך כדי טיול התרשמות מסוף הבנייה, בהליכה בתוך הדירה עם אשת מכירות, שמכרה לכם את הדירה. הדירה שלכם חייבת לעבור בדיקת דירה אך ורק על ידי אנשי מקצוע מיומנים, בדיקת דירה על ידי אנשי מקצוע מיומנים היא הבדיקה היחידה הנחשבת לתקנית ויעילה לבחינה של הדירה ברמת דיוק גבוה בעלת סמכות משפטית וייעוץ משפטי בר סמכה.

 

מי יכול להיות מומחה של בדיקת דירה?

החלטתם להתארגן במציאת מומחה של בדיקת דירה, היכן מחפשים ומה מחפשים בדיוק? ראשית, על מנת שהבדיקה תקבל את המשקל המשמעותי שלה יש לדרוש שמומחה בענף הבניה מהרמה הגבוהה ביותר הוא שייתן את חוות דעתו. בענף הבנייה המומחה הגדול ביותר לבדיקת דירה הם מהנדסי הבנייה המבצעים בדק בית. חוות הדעת של מהנדסי בניין כמבקרי הדירה ובוחנים של מבנה הדירה בפועל היא חשובה לא רק בגלל הידיעה כי הם אכן יספקו לכם את המידע האמין ביותר והאחראי ביותר, דעתם נחשבתם יותר מאשר כל גורם אחר בענף הבנייה לשאלות אלו בבית המשפט. במידה ותתעורר מחלוקת עם היזם או ען הקבלן שהיה אמון על הבנייה, אין טעם להזמין עוד חוות דעת, חוות הדעת של המהנדס, הבדיקות שלו לדירה, האם הדירה עומדת בכל התקנים על פי החוק, והאם הקבלן והיזם סיפק את כל מה שהבטיח בחוזה הרכישה והבנייה היא חוות הדעת לה מצפה בית המשפט על מנת להחליט מי הצודק בסוגיה העומדת בפניו. בתקווה שלא תזדקקו, וכל הליקויים יטופלו באופן הטוב ביותר על ידי היזם או הקבלן והכל יבוא על מקומו בשלום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Seo-Event חברת קידום אתרים בתחומים שונים.

בין לקוחותנו :  מוסיקה לאירועים , מועדון בת מצווה   ועוד רבים אחרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Seo-Event

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121257 צפיות
כל מה שיש לדעת על שליחויות משפטיות , מהן שליחויות משפטיות ולאן ניתן לבצע שליחויות משפטיות

מאת: Seo-Eventבריאות השן04/07/121109 צפיות
יישור שיניים הינו תהליך שמרבית בני הנוער חווים , קראו כיצד לצלוח תהליך יישור שיניים

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121214 צפיות
חשיבות בניית תוכנית עסקית להצלחת המיזם/ העסק שלך. דגשים לבניית תוכנית עסקית מנצחת

מאת: Seo-Eventעסקים קטנים ובינוניים04/07/121177 צפיות
החלטתם לקחת הלוואה לעסק , קראו על מה חשוב לשים דגש לפני התחייבות להלוואות לעסקים

מאת: Seo-Eventשיווק05/04/121256 צפיות
הסבר על חשיבות כרטיסי ביקור איכותיים לבית העסק וכמו כן תרומתו של עיצוב / הדפסת כרטיסי ביקור איכותיים

מאת: Seo-Eventשיווק22/01/121477 צפיות
כל מה שיש לדעת על מגנטיים פרסומיים , איפה כדאי להזמין , מה כדאי להדפיס וכל מה שיש לדעת על סוגי מגנטים שונים.

מאת: Seo-Eventשיווק30/12/111285 צפיות
עיצוב פנקסי חשבוניות וכאטיסי ביקור לנשים שונה מעיצוב כרטיסי ביקור וחשבוניות לנשים. להלן כמה מהסיבות הנפוצות בהבדלים בין כרטיסי ביקור ופנקסי חשבוניות לנשים וגברים

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232627 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223291 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212872 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211346 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201399 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201131 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica