חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קיפון בורי

מאת: רונן צורמתכוני דגים15/08/20118791 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דג הבורי מצוי כיום באוקיינוסים וימים רבים ושונים ברחבי העולם, כאשר בעבר ניתן היה למצוא הרבה יותר ממנו, כאן בים התיכון. שנים על גבי שנים של דיג יתר וזיהום הים על ידי האדם הביאו להידללות משמעותית באוכלוסיית הבורי מול חופי ישראל, כך שכיום כמעט ולא ניתן למצוא אותו בים הפתוח שמול חופינו.


אחד הדברים המעניינים בנוגע לדג הבורי הוא יכולתו להסתגל ולחיות במים בעלי אחוזי מליחויות משתנים. כך, ניתן למצוא מינים וסוגים מסוימים של בורי בנהרות ומאגרי מים מתוקים, כמו גם בימים ובאוקיינוסים המלוחים. דגי הקיפון באופן כללי, וביניהם גם דג הבורי, הם מה שנקרא בביולוגיה – אוכלי כל. הם אוכלים את כל מה שנקרה בדרכם, בין אם מדובר בדגים ויצורים קטנים, חיים או מתים, ובין אם מדובר באצות, צמחים או כל דבר מזין אחר בו הם נתקלים (שאריות מזון כאלו ואחרות ועוד..).

דג הבורי כאמור משמש את האדם למאכל. בשרו רך ולבן, וטעמו ניטראלי יחסית. לכן, דג זה הינו אידיאלי לבישול תבשילים מורכבים, שכן בשרו סופח אליו טעמים חדשים ושונים. כמובן שתכונה זו יכולה לעבוד לרעתנו – ברבים מן המקרים, לדגי בורי המוצאים מהים ישנו טעם לווי רע, מפאת פסולת וחומרים רעילים שונים שאוכל הדג בים (כאמור, מדובר בדג האוכל מכל הנקרה בדרכו..). לכן, מגדלים דגי בורי בבריכות דגים רבות, אשר חלקן נמצאות גם בישראל כמובן. כך, ניתן להשיג בחנויות את דג הבורי לאורך כל ימות השנה, ולא רק בעונה כזו או אחרת.

 



תגיות המאמר: בורי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן צור - מקדם אתרים להצלחה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן צור

מאת: רונן צורשוק ההון10/12/131188 צפיות
על זהב ניתן להגיד דברים רבים – הוא פופולארי, נוצץ ויוקרתי וכמובן, יקר באופן מובהק מחומרים אחרים. אם כך הדבר, מדוע שלא להשתמש בזהב הישן וחסר השימוש שבידיכם ולהפיק ממנו תועלת מרובה? מכירת זהב ישן יכולה להשתלם מאוד מבחינה כלכלית ולהלן אפשרויות קצירת הרווחים.

מאת: רונן צורניקיון27/06/131029 צפיות
כיצד מזהים חברות ניקיון מקצועיות ואיכותיות? כל התשובות בשורות הקצרות שלפניכם.

מאת: רונן צורעיצוב מוצר16/05/131908 צפיות
עיצוב מוצר מוצלח מעצים את חוויית המשתמש, תורם ליצירת הקונספט הנדרש אותו מעוניינים ליצור מנהלי החברה ומפתחי המוצר ובסופו של דבר משרת את הפונקציונאליות שלו.

מאת: רונן צורספורט וכושר גופני - כללי25/04/131146 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו חייב לשמור על אורח חיים בריא על מנת שלא לפגוע בגופו, להימנע ממחלות ולתת לו לממש את הפוטנציאל שלו לזמן ארוך. כיצד עושים זאת בצורה נכונה? המשיכו לקרוא ומייד תגלו.

מאת: רונן צורבריאות השן25/04/131562 צפיות
אם גם אתם שייכים לקבוצת "הבלתי מחייכים" יש לנו בשורות נפלאות עבורכם. כיום קיימים אינספור טיפולי הלבנת שיניים יעילים שבסופם תוכלו לשוב ולחייך בפה מלא ובוהק.

מאת: רונן צוריוגה10/03/131995 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צורייעוץ עסקי27/02/131111 צפיות
בין אם בידכם עסק קיים או שהינכם מעוניינים להקים עסק במו ידיכם, כדאי מאוד לו תיוועצו באיש מקצוע מתאים אשר יעניק לכם ייעוץ עסקי מקיף. ביחד תבנו תכנית פעולה כוללת אשר תעזור לכם לנצל את מלוא הפוטנציאל העסקי שלכם.

מאמרים נוספים בנושא מתכוני דגים

מאת: אודי דגיםמתכוני דגים21/06/152238 צפיות
ידוע שאכילת דגים, מלבד היותה פעולה מהנה וטעימה, שכן דגים ידועים בטעמם הטוב והאיכותי, הינה גם בריאה ומספקת מקור של חלבון מן החי. דגים הם ללא ספק מאכל טוב איכותי וטעים, שמצד אחד הינו בעל ערך תזונתי ומצד שני בעל טעם טעים וטוב, בכל אופן הכנה שבו אנו מכינים אותו, בתנור, בבישול או בכל תחום מטבחי אחר. אך יש הבדל מהותי בין דג טרי לדג קפוא.

מאת: משה אלוןמתכוני דגים02/11/118889 צפיות
אם אתם אוהבים לבשל, אולם מתכונים הכוללים דגים במסגרתם, מרתיעים אתכם מעט, שכן נראים לכם מסובכים מדי, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה, ולגלות שניתן ליהנות ממבחר של מתכוני דגים פשוטים, קלים להכנה, ולא פחות חשוב מכך – טעימים במיוחד. אילו סוגים של מתכוני דגים ניתן למצוא ומה מאפיין כל אחד מהם? על כך, בכתבה שלפניכם.

מאת: רונן צורמתכוני דגים14/09/118609 צפיות
אם מישהו מחפש סמל מובהק להתגוששויות החינניות בין עדות ישראל, הרי מתכוני דגים הם ממש גולת הכותרת. בין אם הם פולניים או מרוקאים מתכוני דגים עוברים בירושה מסבתא לנינה כדי שבחגים ובערבי שבת לא תישכח המסורת, .

מאת: חגית עקביהמתכוני דגים19/01/099332 צפיות
רוב האנשים יסכימו,שאוכל הוא כבר הרבה מעבר לצורך בסיסי.
היום אוכל הוא סוג של מסע קולינרי,הנאה,בילוי,תשוקה ועוד המון דברים...
יש מאכלים שגורמים לי אושר,העלת זיכרונות,הפתעה
המתכון של היום הוא ,מתכון פשוט ,מדהים שקוצר המון מחמאות.
תכינו אותו לאנשים שאתם באמת אוהבים,וכאלה שבאמת יודעים ומבינים באוכל.
בתיאבון


 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica