חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד נגיע לעיצוב האתר המושלם

מאת: טל אורעיצוב אתרים17/08/2011998 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתוך סביבת התחרות הדינמית של רשת האינטרנט, כל אתר עסקי חייב להיות בעל עיצוב מעניין ואטרקטיבי יותר לגולש על מנת לזכות לחשיפה רבה וממושכת. עיצוב אתרי אינטרנט הפכו בשנים האחרונות לכלי עבודה הכרחי ובסיסי עבור כל חברה, עסק או אדם פרטי המעוניין לעלות אתר אינטרנט לרשת.

עיצוב אתרי אינטרנט מודרניים שמים תשומת לב רבה על תכנון העיצוב והתאמתו לאופי ומטרות האתר לצד התאמה אידיאלית לקהלי היעד השונים של האתר. חברות אינטרנט רבות משקיעות משאבים רבים בפיתוח ותכנון מחלקות עיצוב אתרים שיעניקו את הפתרון האופטימאלי עבור לקוחותיהם. כיצד ניתן להגיע לעיצוב האתר המושלם ומהם יתרונותיו של אתר כזה? הכול בכתבה שלפניכם.

עיצוב מושלם זה לא העיצוב...

עולם העיצוב באינטרנט שונה מעולם העיצוב הגרפי למטרות הדפסה וכדומה. עיצוב אתרי אינטרנט מודרניים שמים דגש רב על תבניות האתר ויכולת הניווט הקלה והנוחה למשתמש. עיצוב ממשקים והתאמת עיצוב האתר לצרכי קידום בהמשך הם חלק בלתי נפרד בתפיסת עולמו של מעצב אתרים מקצועי ומנוסה.

כיום, מעצב אתרים מקצועי ומנוסה חייב להיות מעורה במהלכי אינטרנט רבים הכוללים בין היתר:

עיצוב אתרי אינטרנט לצרכי קידום

קידום במנועי החיפוש באינטרנט מתבצע על פי הגדרות מסוימות ופיתוח קודים באתר. מעצב מקצועי אמור להיות מיומן בפיתוח מסגרות עיצוב והתאמת תוכן עיצובי בתוך האתר שיתאימו להנחיות הקידום הדרושות כיום.

עיצוב אתרי אינטרנט מתוך חשיבה שיווקית

כיום, כל מעצב ומקדם אתרים כבר יודעים שלא מספיק להניע מספר גולשים רב אל האתר. אתר מקצועי ואיכותי אמור גם לספק פתרון שיווקי קל, מהיר ונוח לכל גולש ומשתמש. בעזרת ראייה עיצובית שיווקית מצליח מעצב אתרים איכותי לחבר את הגולש המזדמן לאתר ללקוח פעיל של המוצר או השירות המוצעים באתר. הראייה העיצובית-שיווקית מתחילה בשתילת אלמנטים שיווקים באתר שיניעו את הגולש הפוטנציאלי לפעולה.

עיצוב אתרי אינטרנט המעניקים חווית גלישה מתקדמת

גולשי האינטרנט המודרניים כבר ראו הכול. מטרת מעצב האתרים היא להפתיע, לחדש וליצור חווית גלישה בכל פעם מחדש. אין זה משנה מהו תחום האתר שהוא מעצב ובונה, הוא חייב למקד את החשיבה בצרכים בסיסיים של חווית גלישה לצד יצירת עניין למשתמש.פעולות אלו מתבצעות בדרך כלל על ידי חשיבה לשימוש יעיל,נוח ואפקטיבי בכל דפי האתר, בחירת תבניות עיצוב מעניינות ורלוונטיות לתחום המוצר או השירות וכמובן התייחסות עיצובית לכל אלמנט כזה או אחר המופיע באתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים מאמרים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל אור

מאת: טל אורבניית אתרים07/10/123227 צפיות
טקסטים וגרפיקה מהווים בערך 80 אחוז מהאתר (ברוב האתרים) לכן אין להקל ראש כשאנו מחליטים על הגרפיקה והתוכן שאנחנו מתכוננים לשים באתר של העסק שלנו. ישנם חברות רבות או בעלי עסקים קטנים שפונים לחברות בניית אתרים ומנסים למצוא מבצעים ומחירים חסרי תקדים

מאת: טל אורבניית אתרים17/09/123284 צפיות
עולם האינטרנט והמסחר האלקטרוני הולך ותופס נפח פעילות. כיום, כמעט כל עסק, קטן כגדול, מעוניינים להשתלב באינטרנט ולהציג את העסק באופן ראוי. לרוב נהוג לפנות אל חברת בניית אתרים ולשכור את שירותיה. חיפוש באינטרנט מראה כי יש חברות רבות הפועלות בתחום ומציעות בניית אתרים ולכן קשה לבחור איזה חברה היא מקצועית ואיך לבחור

מאת: טל אורבניית אתרים09/09/123193 צפיות
הפעילות ברשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתקציב השיווק של כל חברה גדולה או עסק קטן. בעלי העסקים מזהים את הפוטנציאל שגלום ברשת האינטרנט וממהרים להקים אתרי תדמית

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/123159 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/122948 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניית אתרים29/07/123204 צפיות
אתר אינטרנט יפה ומעוצב הוא המפתח להצלחה בכל תהליך שיווק באינטרנט, האתר הוא למעשה החנות בה מציג בעל העסק מוצרים ושירותים לגולשים.

מאת: טל אורעיצוב אתרים07/07/123310 צפיות
אתרי אינטרנט משמשים למגוון עצום של מטרות, כאשר ישנם אתרים אינפורמטיביים, המכילים מידע ועובדות חשובות, אתרים אקטיביים, המאפשרים רכישה, ביצוע פעולות או מציעים משחקים ברשת, אתרים עסקיים משולבים, המציעים שילוב של מתן אינפורמציה והצגת ורכישת מוצרים,

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213421 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211430 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172769 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162057 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162572 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153054 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152715 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica