חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי אוהב להצטלם?!

מאת: ליבובבית חכם22/08/2011694 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איש מאיתנו אינו יכול להיות נוכח בכל מקום ובכל זמן. אבל היום, יותר מתמיד, אנו זקוקים לאמצעי אבטחה מתקדמים, שיאפשרו לנו לעקוב אחר המתרחש ולוודא את שלומם של האנשים והרכוש היקרים לנו. זהו בדיוק המקום בו נכנס לתמונה השימוש במצלמות אבטחה.

פעם, כאשר מצלמות אבטחה היו עניין יקר מאוד, השימוש בהם נמנע מאנשים מן השורה, או מעסקים קטנים ובינוניים. אבל כיום, כאשר הטכנולוגיה הפכה לזולה וזמינה לכול, כל אחד יכול לרכוש מצלמת אבטחה – ואפילו מצלמת אבטחה איכותית, במחיר שווה לכל נפש. טכנולוגיות הצילום כיום מאפשרות למצלמות לצלם וידיאו ברמה איכותית, זאת בניגוד למצלמות העבר, בהן ניתן היה לכל היותר לצלם סדרה של תמונות בפרקי זמן קצובים, ובאיכות ירודה. בניגוד למצלמות אלו, מצלמות כיום פועלות באופן דיגיטלי ומפיקים וידיאו ברמה גבוהה, ואפילו בשילוב קול איכותי. האפשרות לרכוש מצלמת אבטחה בשילוב וידיאו ואודיו יכול להיות ההבדל שבין כישלון והצלחה באיתור עבריינים ועבירות שונים.

יתרון נוסף, הוא שבזכות טכנולוגיות האינטרנט האלחוטי והטלפונים הניידים החכמים, יכול כל אחד להתחבר למצלמת האבטחה שלו, ולקבל תמונה בזמן אמת על המתרחש כאשר הוא אינו נמצא במקום עליו הוא מבקש להגן. כך אפשר לעקוב אחר המתרחש מכל מקום ובכל מקום, ולספק במקרה הצורך מענה מיידי לכל בעיה. כמו כן, מכיוון שהווידיאו והתמונות המופקים ממצלמת אבטחה חדישה, הינם דיגיטליים, הם ניתנים לשליחה מיידית מכל אדם לכל אדם אליו צריך להעבירם, וזאת במהירות שיא. זמינות המידע הדרוש מאפשר מענה מהיר יותר מאי פעם ובטיחות ואבטחה בסטנדרטים גבוהים להפליא.

אם לא די בכך, הרי שהטכנולוגיה אשר עומדת מאחורי מצלמות אבטחה מאפשרת למידע להיות מאוכסן במקום מרוחק מן המצלמות ואף באופן אלחוטי. כך, אין המצלמה תלויה במקום הפנוי בקסטה, בדיסק, או בכל אמצעי הקלטה פיסי אחר, ולמעשה, עומד לרשותן מקום אחסון מידע בלתי מוגבל. לפיכך, שני דברים קורים. ראשית, גם אם קורה משהו למצלמה עצמה, אין הדבר משפיע על המידע אשר כבר שמור עליה. מידע זה יכול להישלח למספר גורמים, וכך, מידע שנשמר אינו ניתן להשמדה. מוחלטת. כמו כן, לא מתאפשר מצב בו נגמר למצלמה מקום ההקלטה, שכן, פוטנציאלית עומדים לרשותה מספר מקומות "לשפוך" לתוכן את המידע הנאגר בה, וקנה המידה של מקום האחסון רב לאין ערוך מיכולתה של מצלמת אבטחה אחת, או אפילו של כמה מצלמות אבטחה, למלא.

 



תגיות המאמר: מצלמת אבטחה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליבוב

מאת: ליבובאומנות - כללי10/10/111449 צפיות
מסגר, בהגדרתו, הוא בעל מקצוע המתמחה ביצירת חפצים מברזל או מפלדה. את החפצים הוא יוצר תוך שימוש בכלי עבודה שונים אשר באמצעותם הוא משנה את צורתו של החומר ויוצר ממנו חפץ שימושי, דקורטיבי או כל חפץ אחר – בהתאם לצורך.

מאת: ליבובליסינג והשכרת רכב10/10/111174 צפיות
שירותי השכרת רכב בישראל התפתחו מאוד בשנים האחרונות, גם משום שההבנה שתיירים שמגיעים לארץ מעוניינים בדרך פשוטה ויעילה לטייל בארץ וגם מתוך הכרה שגם הישראלים עצמם נזקקים מדי פעם לשירותים אלה.

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111351 צפיות
האם הבית שלכם הוא אכן המקום בו אתם מרגישים מוגנים מפני כל צרה ופגע?

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111314 צפיות
בליבם של הורים רבים מקנן חשש תמידי לגבי ההתנהלות של הילד בשעות הפעילות בגן הילדים; האם טוב לו? האם הגננת מתנהגת אליו ברגישות הנכונה, בחמימות הרצויה?

מאת: ליבובאבטחת הבית10/10/111304 צפיות
כיום, ידוע לכל על חשיבותן של מצלמות אבטחה. הן מותקנות במקומות רבים ומגוונים ולעיתים אנו אפילו לא יודעים על קיומן. הן משרות תחושת ביטחון, הן ממלאות תפקיד של תיעוד ואף תפקיד של הרתעה.

מאת: ליבובקייטרינג27/09/111187 צפיות
רבים מבני החסידות מתארגנים עקב החג הקרב ובא בפתחו אל בתי ישראל. חסידויות שונות ברחבי הארץ מתארגנים לחג בצורה לוגיסטית מתוכננת עד מאוד החל בהעמדת ספסלים לבחורי הישיבות בשעת התפילות וכלה בהזמנת שירותי קיטרינג עבור מאות המתפללים יראי השם שבקשתם היא אחת, "עננו ביום גדול זה"

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי27/09/111124 צפיות
בעידן מודני כמו שלנו, אין זה מפליא למצוא כמעט בכל מקום את פלאי הטכנולוגיה המתקדמת; מכוניות אוטומטיות, רובוטים אוטומטיים, מכונות אוטומטיות לממכר משקאות, ואפילו דלתות אוטומטיות. על פניו נראה לכולנו שהשימוש במכשירים אוטומטיים הוא עדיף עשרת מונים על פני המכשירים שאינם אוטומטיים

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181552 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181426 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181491 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181656 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171630 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica