חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

winwin להגדלת ההכנסה

מאת: אידובאתיקה24/08/20111235 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא פעם אחת אנחנו מוצאים עסקים שמשתמשים בטכניקות שכנוע שונות במטרה להגדיל את ההכנסות שלהם תוך ניצול זמן בצורה הכי יעילה. ישנן מאות שיטות שכנוע טובות שיכולות לעזור לנו להשיג את המטרות שלנו, טכניקת ה- winwin הינה אחת מן הטכניקות המובילות שיכולות לעזור לנו להגשים את המטרות שלנו ועל אחת כמה וכמה את המטרות העסקיות שלנו. לא רק שטכניקת ה-winwin אתית, כאשר משתמשים נכון בשיטה הזאת ניתן לראות תוצאות חיוביות באופן מיידי.

מה זה winwin? זכייה הדדית ותו לא. כל מה שצריך לעשות הוא להביא את המשא ומתן לכדי מצב שבו שני הצדדים מקבלים ערך שווה ביניהם (בין אם המשא ומתן שלכם עם הלקוחות שלכם, ספקים שלכם או מתחרים שלכם בכדי לעשות איתם שיתוף פעולה כלשהו). הצד השני יהיה מרוצה מן העסקה ירצה להמשיך לעשות איתכם עסקים לטווח הארוך בזכות שנתתם לו ערך ששווה לו לקחת. בשבילכם זה טוב מכוון שזכיתם בלקוח חוזר ובשבילו זה טוב כי הוא קיבל את הטוב ביותר בשבילו ביחס למוצר שהוא רכש מכם.

טכניקת ה- winwin הינה טכניקה שנכללת בתוך הטכניקות של הפסיכולוגיה החיובית, שאלו הטכניקות היותר מומלצות בעולם השכנוע. מכוון ששימוש בפסיכולוגיה חיובית עוזר לנו להגיע למען עסקים לטווח הארוך. ברגע שאנחנו מגיעים למצב שהוא winloss אנחנו מגיעים למצב של מניפולציה על אחד הצדדים, בגלל שרק צד אחד יוצא זוכה מן העסקה. במצב כזה הצד השני ישתדל להמנע מלעשות איתו עסקים בעתיד או אפילו ינסה להפעיל עליו פסיכולוגיה שלילית, שאף- אחד מהצדדים לא רוצה להיות במצב כזה. כך שהצד הראשון אומנם זכה בעסקה הזאת אבל הוא הפסיד לקוח שהיה יכול לחזור אליו, שזה אומר בשבילו עסקאות עתידיות שהוא לא יהיה חלק מהן. הנאה היא אחד המצבים שכולנו שואפים אליו. הנאה היא מצב שיכול להווצר אך ורק אם אנחנו שואפים לעשות את מה שטוב לנו. ברגע שאנחנו משתמשים בטכניקה שהיא לאwinwin (או טכניקה שלילית אחרת) אנחנו לא מקבלים את מה שאנחנו רוצים בסופו של דבר ומבחינתנו השאיפה להנאה גוברת עם התרחקותה, מה שיקשה עלינו נפשית בסוף או חלילה לפשיטת רגל.

winwin במותגים היוקרתיים. שימוש בטכניקת ה- winwin ניתן לראות בבירור גם בענפי היוקרה. אנחנו מקבלים יותר ערך ממוצר שמחירו גבוה יותר. ע"י מותגי- העל נעשה שימוש אתי ונכון בטכניקת ה- winwin, מכוון הן יודעות שכאשר מגיע אליהן לקוח שרוצה לרכוש מוצר אצלהן הוא צריך להוציא המון כסף בשביל לרכוש אצלם, וככל שמחיר מוצר יהיה יקר יותר כך המחשבה שהוא השקיע לפני הרכישה רבה יותר. עצם העובדה שהוא הגיע אל מותג יוקרה אחרי מחשבה ששם הוא הולך להוציא את הכסף שלו, לא אומר שהוא יבצע רכישה דווקא שם. כשלקוח החליט לקנות מוצר זה אומר שמבחינתו המחיר שהוא מקבל על מוצר מסויים שווה לערך שהוא מקבל או אפילו יותר (מהצד שלו). למותגים הגדולים נותנים מתנות לגמרי בחינם או אפילו אחראיות לזמן מאוד ארוך מרגע הקנייה בשביל שלקוח יקבל עוד ערך למוצר הזה. אם ולקוח קנה ממכם אחרי שהשתמשתם בטכניקת ה- winwin הוא ימשיך לחזור דווקא אליכם ואפילו יהיה עם ערכי הפירמה שלכם אם סיכוי גבוה יותר לשכנע אחרים לקנות דווקא אצלכם.

לסיכום. כולנו שואפים להיות עם העסקים שלנו בטטוח הארוך, טכניקות שהם לא winwin לא יאריכו את משך חיי העסק שלכם, כי לא רק שהלקוחות שלכם יעדיפו לא לקנות ממכם, אבל גם לקוחות אחרים יעדיפו לקנות מאחרים. כך ששימוש בטכניקת ה- winwin תניב רק תוצאות טובות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אידוב שי - מורה גיטרה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אידוב

מאת: אידובמוסיקה29/12/195935 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193571 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193525 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193806 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

מאת: אידובמוסיקה03/05/121360 צפיות
החלטתם שאתם צריכים למלא את אותם חלקים בלב. האמנים שאתם מקשיבים להם ומבינים היטב עושים את התפקיד שלהם, ועושים אותו טוב. למרות זאת, אותם אמנים כמעט קולעים בול ואתם צריכים לנתב את הכוונה שלהם אל מה שאתם מרגישים באותו הרגע (בדר"כ אתם בונים לעצמכם סיפור דימיוני בעזרת המסרים שאותו אמן מעביר ושמים את עצמכם בתור הדמות הראשית). עם זאת אתם בכל זאת רוצים משהו אחר... יותר מדויק... יותר מבין... יותר - אתם! בשביל שתוכלו ללכת אחרי הלב שלכם ולמלא עד תום את החלקים הלא מלאים אתם יכולים בעצמכם לכתוב שירים, להגי...

מאת: אידובאינטרנט - כללי04/12/111069 צפיות
לכל מי שמעוניין לפתוח אתר אינטרנט ואין לו מושג מה הולך בשוק, יכול למצוא את המאמר הזה מעניין. כיום כל אחד שמבין קצת בקוד יכול להרשות לעצמו להיות בונה אתרים. אם הוא ימצא את המעצב הנכון יכול להיות שהם יהיו צוות חזק, אבל כמוהם יש עוד מספיק אנשים / חברות שיכולות להבטיח לכם שהם ה

מאת: אידובאופנה24/10/111246 צפיות
אז זהו, עכשיו זה סופי: לכל מי שנוהג להגיב בעת קבלת מתנה במשפט "הפולני" הנבוב "אוי, לא הייתם צריכים להביא מתנות...", בחושבכם שבכך תגלו סימני צניעות, ובכן רבותי, זה לא נימוסי להגיב כך. וזאת אומרת יועצת התדמית שכתבה את הספר: "עניין של נימוס". לדבריה "המתארחים מעוניינים להעניק מתנות ומקדישים לקנייתה תשומת...

מאמרים נוספים בנושא אתיקה

מאת: אריה פולקאתיקה24/08/155479 צפיות
עסקים ונותני שירותים צריכים לעשות הכל על מנת לשמור על דיסקרטיות במהלך העבודה השוטפת מול לקוחות. דיסקרטיות היא ערך עליון ובמגזר העסקי היא יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים רבות. דיסקרטיות שומרת על האינטרס של הלקוח, מונעת ממנו עגמת נפש ומגנה על העסק מפני הגשת תביעה משפטית. בנוסף, בעידן המודרני יש חשיבות יתרה להקפדה על דיסקרטיות וזאת על מנת למנוע זליגת מידע לאתרי אינטרנט.

מאת: נטלי הרוש אתיקה07/10/142779 צפיות
מה המשמעות של בדיקת פוליגרף? את מי זה משמש? ומה כדאי לדעת בנושא...

מאת: ronyotאתיקה06/05/133036 צפיות
מערכת מנדף היא מערכת של סינון העשן, הפיח, האדים, הריח וכל הקיים באוויר בעת הבישול האינטנסיבי המתרחש במטבח תעשייתי. מטבח תעשייתי הוא מטבח המופקד על הכנת מזון בכמויות גדולות כגון מטבחים של בתי אבות, פנימיות, מסעדות, בתי מלון וכדומה. ניקוי ארובות מתבצע בעזרת טכנאים מוסמכים של חברה אשר מתקינה מנדפים ועל פי רוב מלווה גם את בית העסק (המטבח התעשייתי), במשך השנים הבאות בתחזוקה השוטפת של המנדפים. טכנאי בקי במנדף אותו הוא מנקה ולכן הוא יודע את המיקום של כל התעלות הקיימות בארובות.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315081 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריאתיקה08/11/128748 צפיות
משחר ילדותי חלמתי על ליל כלולות מהודר ומרהיב. רציתי לעטות שמלה עם מחוך ותכננתי לשכור מתחם אירועים פרחוני וירוק. ודאי שחלפו שנים ורצונותיי הוחלפו באחרים פעם או פעמיים, אבל תמיד היה ברור שהערב שלי יהא יחודי! כצפוי, קיימים הרבה מאוד נשים וגברים שמתכננים לקיים ליל חתונה יוקרתי שילהיב את החוגגים, אבל איך עושים זאת? התשובה פשוטה - פונים למתכנן אירועים שמסוגל לגרום לזה לקרות.

מאת: מורן אופיראתיקה24/10/128772 צפיות
כשמדובר באירוע בר מצווה, חגיגת יום-הולדת או כל דבר שמערב ילדים, חשוב לוודא שיהיה בידור לאורך כל האירוע. ילדים עשויים להשתעמם בקלות ובמהירות, לכן מאוד חשוב לארגן אטרקציות ייחודיות שיאפשרו לאורחים לרקוד, לשחק ולהנות. זו רשימה חלקית של כמה אטרקציות שהאורחים יאהבו:

מאת: מורן אופיראתיקה23/10/128711 צפיות
ודאי שמתם לב שלאחרונה חלו תמורות חיוביות בתחום האירועים בארץ. בעוד שעד לא מזמן ניתן היה להסתפק במסיבה צנועה, אז היום כולם מנסים להשקיע במסיבה קצת יותר מאמץ. בשביל מה להסתפק בחטיפים מהסופר, מוסיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה נדושים, אם אפשר לערוך אירוע יותר מתוחכם? עם מוזיקה בלייב, לוקיישן שנועד למסיבות וכמובן אטרקציות רציניות עבור האורחים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica