חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תדרי הצבע תדרי המלאכים

שדה אנרגיה רוטט מופלא, זוהר, מנצנץ, כל צבעי הקשת שזורים בו. צבעים שאנו מכירים וצבעים וגוונים שאיננו יכולים לראות. שדה האנרגיה המופלא הזה הוא המלאכים. הוא בכל מקום שיש בו אפשרות להכלה של אור אהבה. הוא ממתין.

הוא ממתין שנבקש עזרה, הדרכה, ריפוי, תמיכה, חיזוק, תובנות, הגנה...

זהו שדה אנרגיה שמכיל את אהבת האלוהות ללא גבולות.

שדה אנרגיה זה לובש צורה לפי החיבור אליכם.

לפעמים בעת בקשת עזרה תראו נצנוץ, רפרוף, ליטוף אוורירי על הלחי, ניצוץ של אור לבן או כחול,רמת הדחיסות בחדר משתנה, אוויר חמים, ריח ניחוח כמו יסמין, נרקיס, בבונג, ורד...

יש הרואים מראה/צורה של דמות אוורירית.

יש השומעים קול שקט בתוכם.

יש השומעים ממש קול כמו בתחנת רדיו.

ישנה דרך הכתיבה. ישנה דרך הציור.

כל אחד מקבל את התשובות בדרכים שונות ומגוונות.

הדבר שחשוב לדעת הוא שאם לא נבקש עזרה, אם לא נצהיר על כך- התדר המלאכי לא יגיע מעצמו והוא להזכירכם "חוק הרצון החופשי". באנו לכאן עם חוזה שאנו הכנו לעצמנו, תסריט מסויים שיש בו את הסיבות הנסתרות למהלכים של חיינו.

חשובה ההתכווננות ודרך הבקשה. עם הזמן התדרים עוטפים אותנו כל הזמן, כל קריאה, בקשה נענית מיד.

שום בקשה אינה נראת למלאכים "גדולה או קטנה", זכרו זאת, הזמן או המרחב אינם מגבילים את אנרגית המלאכים, הם כאן ושם ובכל מקום.

"בקשת עזרה מהמלאכים אינה צריכה להעשות בצורה רשמית. האלוהות והמלאכים אינם פועלים בצורה מורכבת משום שהתדר הוא תדר אהבה טהורה. רק האגו שלנו החי ונושם את המציאות המוסכמת סבור שרוחניות היא דבר מסובך, קולות המלאכים אוהבים ותומכים. הקול של האגו הוא היחיד שהמסרים שלו אימפולסיביים והרסניים. הוא משדר מחשבות של דאגה, תחושות של כישלון. המסרים של האגו אינם החלטיים ומשתנים ויוצרים פחד ומתח. האגו מתקשה להאמין שכוח רב עוצמה כל כך נגיש לכל בני האדם,אבל זה כך."

ההדהוד שמלווה את המלאכים הוא תדר השמחה. כשאתם שמחים, צוחקים כילדים - המלאכים אתכם צוהלים גם הם.

וזו הדרך הכי קסומה ומופלאה לרפא את העולם.

הצעד הראשון הוא לרצות לדבר איתם. להתכוון בלב ובתודעה לתקשר עם מלאכים.

כולנו נבראנו שווים, כולנו נחנו ביכולות. פשוט עלינו לכוון את הכלי.

לפעמים אנו אומרים: לא יתכן שזה אמיתית, זה חד פעמי, זה לא יקרה שוב, אבל זהו ציון דרך למה שאתם יכולים לחוש בחיים שאתם תבחרו לחיות.

נכון,לתקשר עם מלאכים זה לא שהכל מעכשיו נפתר ומסתדר ויש תשובות מידיות והבנות והכל טוב. עם זאת פעמים רבות העזרה היא אכן מיידית.

האלוהות, המלאכים, המהות הפנימית-מחוברים באמצעות התודעה האוניברסלית. לנו יש אפשרות למצוא את הגשר בין העולם הפנימי לחיצוני.כל ריפוי/איזון פנימי בתוכנו מביא לאיזון וריפוי סביב.

איננו צריכים להוסיף אלא לגרוע, לנקות, להרחיק פחדים, ספקות או מתחים שחוסמים אותנו מלראות ולהקשיב. הבשורה הטובה היא שאפשר לבקש מהמלאכים להרחיק חסימות אלה. המכשולים בדרך הם מכשולים פנימיים שלנו.

תודה לכם שקראתם מאמר זה ואסיים בציטוט תפילה נפלאה שהועברה מרב מלאך מטטרון (מדריך להתעלות / תקשור מסראפיס / טוני סטאבס)

"אמנו/אבינו שבשמיים, אנו מהללים את שמכם.

אנו מזמנים את אלוהותכם להתגלם עכשיו על הארץ כפי שהיא נוכחת בשמיים.

תנו לנו היום את מזוננו הרוחני, השכלי,הרגשי והגשמי.

תמכו בנו בצמיחתנו על נתיבנו והובילו אותנו אל מעבר לשיפוט ולפחד.

עזרו לנו לזכור, שאנו אחד, במחשבותינו, במילותינו ובמעשינו ושכל מה שאנו עושים לאחרים, אנו עושים לעצמנו.

הובילו אותנו תמיד לעבר האור הגבוה שכן אנו, כאחד, הממלכה, הכוח והתפארת לעולם ועד. אמן."

מטטרון

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הציור כתקשור
תקשור עם מלאכים
מדיטציות דמיון מודרך כהכנה
מסרים, תובנות, ריפוי...
המפגשים בקבוצה קטנה 5 -6 איש
פגישות אישיות
הזמנת ציור אנרגטי בתקשור
0543260771


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמונה עופרה לב הורנשטיין

מאמרים נוספים בנושא תקשור וטלפתיה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה14/08/191757 צפיות
שיחה עם מתקשרת מהימנה בהחלט יכולה להעניק לאנשים רבים את הכלים לנוע אל דרך חדשה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה08/11/152508 צפיות
זה שאנחנו לא רואים מלבד מה שמונח אל מול עינינו אין זה אומר כי לא קיים דבר מעבר לכך. כל אלה אשר מחפשים אחר טיעונים מדעיים לכך שזה בלתי אפשרי שמתקיים עולם מטא-פיזי מעבר למה שאנו חשים ורואים יכולים להסתפק בעובדה כי המדע למרות כל מה שהוא חושף נמצא עדיין בחיתוליו בעוד שכל העולם הרוחני מתקיים כבר מאז שהאדם נמצא על פני האדמה ובכל תרבות ישנו אלמנט רוחני ואיש דת רוחני שהינו בעל יכולות תקשור עם עולם זה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151796 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151712 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151691 צפיות
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151941 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה14/06/151662 צפיות
תקשור הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים המיסטיים המובילים; כולכם מכירים אותו, רבים מכם התנסיתם בייעוץ באמצעותו וחלקכם בטוח למדו אותו בקורס וניסו לעשות זאת בעצמם. מהו בעצם תקשור? איך זה עובד ומתי נוכל להסתייע בו? ומה חשוב לדעת על אודותיו? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica