חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעלות המעליות

מאת: ליבובבית חכם28/08/20112349 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למרות העובדה שברור לכולנו שבלי מעליות החיים שלנו היו נראים אחרת לגמרי, ולא בדיוק משתפרים לטובה, הרי שעדיין ישנם בארץ בניינים רבים בני מספר קומות, אשר לא מותקנת בהם מעלית. מדובר בדרך כלל בבניינים ישנים שנבנו לפני עשרות בשנים, כאשר המודעות לאפשרות להתקין מעליות היתה נמוכה ועלתה הרבה כסף, אולם תהא הסיבה אשר תהא, התוצאה היא שעד היום אנשים רבים נאלצים לעלות קומות רבות ברגל.

מציאות שמדברת בעד עצמה

מחקרים שבדקו את העניין מצאו, כי הדרך הטובה ביותר להעלות את ערכן של דירות הנמצאות בבניינים משותפים שיש בהם רק חדרי מדרגות, היא, כמובן, התקנת מעליות. החוקרים עקבו אחר מצבן של דירות שעמדו למכירה במשך זמן רב ולא נמכרו, ומצאו כי לאחר שהותקן מתקן התעבורה בבניין, אותן דירות נמכרו תוך זמן קצר ביותר. משמעות הדבר היא, כי אנשים רבים מחפשים נוחות. מכיוון שפעמים רבות אנחנו נאלצים להגיע הביתה עם "משאות" כבדים כגון מצרכי מזון, ציוד , עגלות ילדים וילדים, הרי שלהתגורר בקומה השלישית ומעלה בבניין ללא מעלית הופך להיות דבר מאוד לא פשוט. נכון שאנשים רבים עושים את זה, אבל בטוח שאם הם יכולים היו להרשות לעצמם הם היו רוכשים דירה בבניין אחר, שבו הם יכולים להיעזר בהמצאה הנהדרת שיכולה להביא אותם עד הבית בלחיצת כפתור.

התקנת מעליות בבניינים ישנים

אמנם, התקנת מעליות במבנים ישנים כרוכה בהוצאה לא קטנה, אולם מכיוון שהיא משפרת באופן משמעותי את איכות החיים ומכיוון שהיא מעלה מאוד את ערך הדירות (עלייה של 20% ומעלה), הרי שמדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה תוך זמן קצר ביותר. היום כבר הרבה יותר פשוט לקבל החלטה על ביצוע ההתקנה בבניין, מכיוון שכבר אין צורך לקבל את הסכמתם של כל הדיירים. בעבר זה היה החוק, ומכיוון שפעמים רבות דיירי הקומות הראשונות סירבו להתקנה משום שהם לא רצו לשלם סכום כסף לא פעוט עבור שירות שהם לא צריכים להשתמש בו, הרי שהתקנות רבות לא יצאו אל הפועל ודיירים רבים נותרו להתגורר בדירות שמצד אחד קשה להם בעצמם להגיע אליהן ומצד שני שהם לא יכולים למכור, כי אף אחד לא מעוניין לרכוש דירה בבניין ללא מעליות... היום הדברים נראים אחרת: היום יש צורך בהסכמה של שני שליש מהדיירים בלבד (66%), כך שניתן בהחלט לבצע התקנת מעליות גם כשדיירי הקומות הראשונות לא מעוניינים בכך. על מנת למנוע ממי שלא שילם להשתמש במעלית, ניתן להתקין מנעול או קודן, שרק בידי מי ששילם יהיה המפתח או הקוד להפעלתם.

רק בחברה טובה

אם החלטתם להתקין מעליות בבניין בו אתם גרים, חשוב לשכור את שירותיה של חברה המתמחה בביצוע עבודות מסוג זה, על מנת להבטיח שהשימוש בהן יהיה בטיחותי. אם אין לכם המלצות על חברה מסוימת חפשו באינטרנט חברה ותיקה המשרתת לקוחות רבים ואשר מספקת אחריות מלאה על החלקים ועל העבודה. אין ספק, שלאחר ההתקנה תרגישו, שהחיים שלכם בדרך למעלה. בהצלחה!

 



תגיות המאמר: מעליות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליבוב

מאת: ליבובאומנות - כללי10/10/111451 צפיות
מסגר, בהגדרתו, הוא בעל מקצוע המתמחה ביצירת חפצים מברזל או מפלדה. את החפצים הוא יוצר תוך שימוש בכלי עבודה שונים אשר באמצעותם הוא משנה את צורתו של החומר ויוצר ממנו חפץ שימושי, דקורטיבי או כל חפץ אחר – בהתאם לצורך.

מאת: ליבובליסינג והשכרת רכב10/10/111177 צפיות
שירותי השכרת רכב בישראל התפתחו מאוד בשנים האחרונות, גם משום שההבנה שתיירים שמגיעים לארץ מעוניינים בדרך פשוטה ויעילה לטייל בארץ וגם מתוך הכרה שגם הישראלים עצמם נזקקים מדי פעם לשירותים אלה.

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111355 צפיות
האם הבית שלכם הוא אכן המקום בו אתם מרגישים מוגנים מפני כל צרה ופגע?

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111317 צפיות
בליבם של הורים רבים מקנן חשש תמידי לגבי ההתנהלות של הילד בשעות הפעילות בגן הילדים; האם טוב לו? האם הגננת מתנהגת אליו ברגישות הנכונה, בחמימות הרצויה?

מאת: ליבובאבטחת הבית10/10/111307 צפיות
כיום, ידוע לכל על חשיבותן של מצלמות אבטחה. הן מותקנות במקומות רבים ומגוונים ולעיתים אנו אפילו לא יודעים על קיומן. הן משרות תחושת ביטחון, הן ממלאות תפקיד של תיעוד ואף תפקיד של הרתעה.

מאת: ליבובקייטרינג27/09/111189 צפיות
רבים מבני החסידות מתארגנים עקב החג הקרב ובא בפתחו אל בתי ישראל. חסידויות שונות ברחבי הארץ מתארגנים לחג בצורה לוגיסטית מתוכננת עד מאוד החל בהעמדת ספסלים לבחורי הישיבות בשעת התפילות וכלה בהזמנת שירותי קיטרינג עבור מאות המתפללים יראי השם שבקשתם היא אחת, "עננו ביום גדול זה"

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי27/09/111127 צפיות
בעידן מודני כמו שלנו, אין זה מפליא למצוא כמעט בכל מקום את פלאי הטכנולוגיה המתקדמת; מכוניות אוטומטיות, רובוטים אוטומטיים, מכונות אוטומטיות לממכר משקאות, ואפילו דלתות אוטומטיות. על פניו נראה לכולנו שהשימוש במכשירים אוטומטיים הוא עדיף עשרת מונים על פני המכשירים שאינם אוטומטיים

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181704 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181569 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181433 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181499 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181666 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181507 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171638 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica