חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל מתחיל מהיסודות

מאת: ליבובשיפוצים28/08/2011789 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קידוח כלונסאות

הדבר החשוב ביותר בבניין, הוא היציבות שלו. לא משנה בן כמה קומות הוא, לא משנה איזה שטח הוא תופס ולא משנה לאיזה ייעוד הוא משמש, חשוב שהבניין יעמוד איתן ויספק את רמת הבטיחות המקסימאלית לכל מי ששוהה בו ובסביבתו.

הכול מתחיל בכלונסאות

על מנת להבטיח את יציבותו ואת עמידותו של מבנה, יש לדאוג לכך שיסודותיו יהיו קבועים בצורה עמוקה ויציבה בקרקע. לשם כך לא מספיק להניח את היסודות, משום שאלה יכולים לשקוע בקרקע ולגרום לקריסת המבנה כולו. לכן, חשוב מאוד לבצע קידוח כלונסאות מקצועי. מדובר, בעצם, בעמודי תמך העשויים מפלדה או מבטון, שמספקים תמיכה ויציבות ליסודות המבנה. את עמודי התמך הללו יש להחדיר אל הקרקע ולוודא שהם עומדים יציב ומסוגלים לשאת את כובד משקלם של היסודות.

על מנת להבטיח שהם אכן מסוגלים לשאת את העומסים הכבדים, חשוב מאוד לבצע התאמה מדויקת של סוג הכלונסאות לסוג הקרקע. כך למשל, לקרקע קשה יותר שסכנת הקריסה שלה פחותה, יתאימו כלונסאות קצה שמוחדרים לעומק הקרקע עד שהם פוגשים באדמה קשה וצפופה – אז ניתן להעביר אליהם עומסים; לקרקע רכה שסכנת הקריסה שלה גדולה יותר, יתאימו כלונסאות חיכוך (הנקראים גם כלונסאות צפים) המוחדרים אל הקרקע מבלי להגיע לשכבה קשה יותר והנושאים את העומס באמצעות חיכוך בין הכלונס לאדמה, כך שבקצה התחתון שלהם כמעט שאין עומס. לבחירה נכונה בסוג יש חשיבות עליונה, משום שבכל תלויה כל יציבותו של המבנה.

ביצוע העבודה

החדרת עמודי התמך אל הקרקע מתבצעת בשתי צורות עיקריות:

באמצעות מהלומות בחלקו העליון – בדומה להחדרת יתד של אוהל אל הקרקע. יש להקפיד לבצע את ההחדרה כשהכלונס נמצא בזווית של 90 מעלות לקרקע ולוודא שהוא אינו מתעקם כתוצאה מהמהלומות. היתרון של כלונס מוחדר שכזה הוא העובדה שניתן לדעת בוודאות שהוא הוחדר לקרקע בשלמותו. החסרונות הם שהמהלומות עלולות לגרום לתנודות בקרקע ולערער את יציבות הכלונס והיסודות שמעליו.

באמצעות קידוח כלונסאות – שימוש במחפרון או במיני מחפרון בהתאם לתנאי השטח, אשר באמצעותם קודחים בור באדמה לעומק של עד 25 מטרים. לבור זה מחדירים מוטות זיון הקשורים זה לזה בחישוק שיוצר צורת גליל. הרשת המגולגלת הזאת מוחדרת לקרקע בתנועת הברגה כדי לגרוף כמה שפחות אדמה מדופנותיו של הבור. אל הבור יוצקים בטון ולאחריו מחדירים אליו מוטות זיון נוספים כדי לחזק עוד יותר את הכלונס. שיטה זו מקובלת יותר בישראל, וחברות רבות בארץ מציעות שירותי קידוח כלונסאות.

בחירת חברה

על מנת לבחור בחברה מקצועית שתעשה את עבודתה נאמנה ותבטיח כי אותו קידוח כלונסאות שיתבצע על ידה יהיה ברמה הגבוהה ביותר ויבטיח את יציבות הבניין, יש לבחור בחברה המתחייבת לעשות שימוש בציוד ובחומרים האיכותיים ביותר ולבצע את כל העבודות תוך הקפדה מקסימאלית על הבטיחות. אחרי הכול, מדובר בעבודה שצריכה להתבצע בדיוק רב וללא שום כשל ולו הקטן ביותר, כי כל כשל כזה עלול לסכן חיים. לכן, בחרו אך ורק בחברה ידועה ומוכרת בתחום, רצוי כזאת שיש לכם עליה המלצות ואשר מבצעת עבודות כבר שנים רבות עבור מגוון רחב של לקוחות, ותוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהבניין שיקום יהיה יציב ובטוח.

 



תגיות המאמר: קידוח כלונסאות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליבוב

מאת: ליבובאומנות - כללי10/10/111452 צפיות
מסגר, בהגדרתו, הוא בעל מקצוע המתמחה ביצירת חפצים מברזל או מפלדה. את החפצים הוא יוצר תוך שימוש בכלי עבודה שונים אשר באמצעותם הוא משנה את צורתו של החומר ויוצר ממנו חפץ שימושי, דקורטיבי או כל חפץ אחר – בהתאם לצורך.

מאת: ליבובליסינג והשכרת רכב10/10/111178 צפיות
שירותי השכרת רכב בישראל התפתחו מאוד בשנים האחרונות, גם משום שההבנה שתיירים שמגיעים לארץ מעוניינים בדרך פשוטה ויעילה לטייל בארץ וגם מתוך הכרה שגם הישראלים עצמם נזקקים מדי פעם לשירותים אלה.

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111356 צפיות
האם הבית שלכם הוא אכן המקום בו אתם מרגישים מוגנים מפני כל צרה ופגע?

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי10/10/111318 צפיות
בליבם של הורים רבים מקנן חשש תמידי לגבי ההתנהלות של הילד בשעות הפעילות בגן הילדים; האם טוב לו? האם הגננת מתנהגת אליו ברגישות הנכונה, בחמימות הרצויה?

מאת: ליבובאבטחת הבית10/10/111308 צפיות
כיום, ידוע לכל על חשיבותן של מצלמות אבטחה. הן מותקנות במקומות רבים ומגוונים ולעיתים אנו אפילו לא יודעים על קיומן. הן משרות תחושת ביטחון, הן ממלאות תפקיד של תיעוד ואף תפקיד של הרתעה.

מאת: ליבובקייטרינג27/09/111190 צפיות
רבים מבני החסידות מתארגנים עקב החג הקרב ובא בפתחו אל בתי ישראל. חסידויות שונות ברחבי הארץ מתארגנים לחג בצורה לוגיסטית מתוכננת עד מאוד החל בהעמדת ספסלים לבחורי הישיבות בשעת התפילות וכלה בהזמנת שירותי קיטרינג עבור מאות המתפללים יראי השם שבקשתם היא אחת, "עננו ביום גדול זה"

מאת: ליבובבניין ואחזקה - כללי27/09/111128 צפיות
בעידן מודני כמו שלנו, אין זה מפליא למצוא כמעט בכל מקום את פלאי הטכנולוגיה המתקדמת; מכוניות אוטומטיות, רובוטים אוטומטיים, מכונות אוטומטיות לממכר משקאות, ואפילו דלתות אוטומטיות. על פניו נראה לכולנו שהשימוש במכשירים אוטומטיים הוא עדיף עשרת מונים על פני המכשירים שאינם אוטומטיים

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232652 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223312 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212875 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211351 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201403 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica