חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על המזרון

מאת: linka19 שינה 01/09/2011969 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם שנתכם אינה ערבה כפי שהיא יכולה להיות, אנו ממליצים בחום על החלפת מזרון. מזרון שאיננו איכותי, לא רק שאינו מסב אושר ושלווה בעת השינה ולאחריה, אלא יוצר גם בעיות בריאותיות לטווח הרחוק. חבל להתעצל ולזלזל בבחירת מזרון ולסבול אחר כך מכאבי גב ואחרים רק בגלל מזרון לא איכותי.

קיימים בשוק היום שפע מזרנים אורטופדיים שמספקים את התמיכה המיטבית לכל דורש ולפי העדפתו האישית לדרגת הקושי של המזרון. אנו ממליצים על מזרון איכותי ממש בכל גיל משום שעמוד השדרה שלנו עדין וזקוק לתמיכה בכל שלב. ניתן להתאים מזרון לפי גיל או תורך רפואי ובלבד שיהיה זה מזרון בעל תו תקן המיובא מחברה מוכרת. ניתן להתרשם מרמת הקושי והמרקם של מזרון בחנויות השונות וכך לערוך גם סקר שוק קצר על מצב המחירים והדרישה הקיימת.

אין להסס מלקנות מזרון רק בגלל מחירו. יש חברות רבות המציעות מבצעים שונים או מחירים התחלתיים שפויים והגיוניים עבור מזרון איכותי. אין לצפות להוצאה כספית קטנה, אך עם זאת להעריך ולהבין כי מחירי מזרון איכותי מוצדקים וגבוהים ממזרונים שאינם כאלה. מזרון טוב יעשה את כל ההבדל בין לילה נורא לבין בוקר נפלא וישפיע על מעגלי החיים הרחבים שלכם שאפילו קשה לכם לתפוס עד כמה הצורך במזרון טוב הכרחי. מזרון טוב יהדר מיטה איכותית. בסיס מיטה יציב ואיכותי יבטיח שגם המזרון וגם המיטה כולה יאריכו שנים ויהיו עמידים להנאתכם לאורך זמן.

כיאה לבחירת מזרון איכותי ובסיס מיטה חזק, יש צורך בבחירת פרטי חדר שינה מתאימים שאינם נופלים באיכותם מהמזרון או המיטה ויהפכו את כל חדר השינה למקום נהדר שכיף ובריא לשהות בו. אם יש צורך בעזרה בעיצוב חדר השינה אין להסס וחשוב לפנות ליודעי דבר כמו מכרים בעלי חוש עיצוב או בעלי מקצוע שיוכלו לספק לכם גם פתרונות יצירתיים ויעילים. בכל האמור לעיצוב אין סיבה שלא להיעזר במקור חיצוני, אך בבחירת מזרון אנו סמוכים ובטוחים שכל אחד יוכל לבחור את המזרון ההולם ביותר עבורו ובתנאי שיהיה מזרון איכותי.

 



תגיות המאמר: מזרנים, מזרון, מזרונים, מזרן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת linka19

מאת: linka19 דיאטה09/07/121127 צפיות
דיאטנית טובה עשויה להיות אחד הצעדים הראשונים לביצוע של דיאטה טובה ואיכותית במקרים רבים בחירה של דיאטנית טובה היא משימה כלל לא קלה ואף יקרה מאוד שכן דיאטנית עשויה לגבות

מאת: linka19 דיאטה09/07/121082 צפיות
דיאטנית מומלצת לכל מי שמעוניין לרדת במשקל או לשמור על משקלו הנוכחי. הרבה אנשים חושבים שהם יכולים לפקח על עצמם בתהליך ההרזייה או במהלך השמירה על המשקל

מאת: linka19 דיאטה09/07/121009 צפיות
מעבר לעובדה שהנורמות החברתיות המעוותות שאנחנו חיים לפיהן כיום הן כאלו שאנשים שמנים הם מסכנים, ושרק רזה זה יפה, משקל עודף, מבחינת ההיבטים הבריאותיים שלו,

מאת: linka19 הפקות אירועים08/12/11947 צפיות
בחירה נכונה של חברות הפקת אירועים עשויה להיות מרכיב משמעותי מאוד באופן שבו יתנהל האירוע שאנו רוצים לערוך, במקרים רבים בחירה נכונה של חברות הפקת אירו

מאת: linka19 ריהוט 07/11/111173 צפיות
מטבח פרובאנס הוא אחד מן המטבחים המזוהים ביותר במגמת עיצוב המטבחים הכפריים. מטבח פרובאנס המגיע אלינו מכפרים בצרפת במאה הקודמת משקף בבהירות את הפשטות של מטבחי העבר והעיצוב הקלאסי בעולם המטבחים. מטבח פרובאנס מכיל בתוכו כמה אלמנטים שונים המייחדים אותו ממטבחים אחרים, הן ברמת איכות וייצור והן ברמת ריהוט ואבזור המטבח.

מאת: linka19 שיפוצים07/11/11931 צפיות
למה אנשים כל כך אוהבים מטבחי עץ? השאלה הנכונה יותר היא מדוע אנשים אוהבים מטבחי עץ כל כך למרות שהם יקרים יותר מחומרים תעשייתיים וקשים יותר לתחזוקה ולמור שאנשים עם רגישות לאיכות הסביבה מזהירים מפני שימוש יתר במשאב הטבעי עץ.... עדיין אנשים אוהבים מטבחי עץ ומוכנים לשלב את המחיר כי על פי רוב, מטבחי עץ הם מטבחים חמים, נעימים, משפחתיים ומרגיעים. יש משהו בעץ, כחומר בסיסי, שגורם

מאת: linka19 שיפוצים07/11/111067 צפיות
מטבחי יוקרה עד כה היו אך ורק בשביל העשירים והמפורסמים ואילו שאר בני התמותה הסתפקו במטבחים סטנדרטיים שהגיעו עם הדירה מידי הקבלן. אולם בעשור האחרון המודעות לאיכות חיים (לייפ-סטייל) הולכת תופסת תאוצה וכיום אנשים מודעים יותר ויותר לנושאים כמו עיצוב הבית והם כבר ממש לא מסתפקים בסטנדרטים.

מאמרים נוספים בנושא שינה

מאת: דוד כהןשינה 01/10/161551 צפיות
אין דבר מעצבן יותר מלישון כאשר בין הזוג נוחר. אבל לא רק אנחנו סובלים אלא גם הוא. תסמונת דום נשימה בשינה מזיקה ומצביעה על בעיה רפואית הדורשת טיפול.

מאת: אפרתשינה 28/05/152979 צפיות
הפרעות שינה יכולות לשבש מאוד את איכות החיים, במיוחד אשר סובלים מן בעיות של הפרעות שינה באופן קבוע. לרוב, מי שסובל זמן מסוים מן הפרעות שינה נשלח על ידי הרופא המטפל שלו או על ידי רופא המשפחה להשגחה במרפאת שינה. במרפאה זו האדם ישן את הלילה כשהוא מחובר למכשירים שונים. כך בהשחתם של רופאים ואחיות ניתן לבסוף לגלות את הסיבה הרפואית הגורמת לבעיה של הפרעות שינה. לעתים הפרעות שינה נוצרים כתוצאה מעין קשיים לנשום במהלך הלילה מה שגורם לנחירות.

מאת: רובי אוזןשינה 06/04/151898 צפיות
כמה פעמים מצאתם את עצמכם ערים באמצע הלילה? מתהפכים מצד לצד, קמים ומתהלכים ברחבי הבית ועדיין מתקשים להירדם. הפרעות שינה מלוות רבים מאיתנו במהלך השבוע. מחקרים רבים מראים כי אחוזים גבוהים באוכלוסייה הבוגרת סובלים מהתופעה אשר פוגעת בתפקוד היומיומי וגורמת לנו לחוש תשושים ועייפים במהלך היום.

מאת: רובי אוזןשינה 23/02/151645 צפיות
רבים מאיתנו סובלים מכאבי גב וצוואר הנגרמים מסיבות שונות. במקרים שכאלה בחירת מזרן היא החלטה חשובה אשר תשפיע באופן ישיר גם על איכות השינה וגם על רמת הכאב. מזרן נוח הוא עניין של פרספקטיבה המשתנה בין אדם לאדם על פי הרגלי עבר ומבנה גופני. בחירת מזרן היא איננה החלטה שאנו עושים כל יום, לכן חשוב לבדוק את הנושא לעומק, להשוות בין סוגי המזרנים, להתנסות ורק בסוף להחליט. רבים מהמומחים לעמוד השדרה טוענים כי לקימורי גב שונים, מחויבת תמיכה שונה.

מאת: מלטוניןשינה 15/06/144544 צפיות
זמן השינה לו אנחנו זקוקים בנוסף לזמן השינה שאנחנו למעשה ישנים, משתנה במהלך שנות חיינו, כאשר הורמון המלטונין מהווה מרכיב חשוב בתהליך.

מאת: Daniel.Bשינה 20/05/144931 צפיות
כמעט כל מי שנוחר מכיר את התופעה הזאת: התעוררות בבהלה באמצע הלילה שנובעת מתחושת מחנק נוראית שמחייבת אתכם לחפש אחר אוויר לנשימה. אם זה קורה לכם הרבה פעמים בלילה, יכול מאוד להיות שאתם צריכים סיפאפ.

מאת: מלטוניןשינה 20/02/148678 צפיות
מלטונין בא לשקף למוח ולשאר איברי הגוף את שעות החשיכה במהלך היממה, כמו גם את עונות השנה וכל זאת בהתאם לזמן ולמקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica