חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים - ההנחיות להקמת אתר מצליח

מאת: טל אורעיצוב אתרים04/09/2011988 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעולם הכלכלי המודרני, אם אין לך אתר באינטרנט, אינך קיים. רשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות להיות כלי שיווק בעל עוצמה. בניית אתרים ברשת האינטרנט מבוקשת על ידי כולם,סוחרים, אנשי שיווק ובעלי מקצוע חופשי בונים אתרים באינטרנט. יש סוגים רבים של אתרים, אתרי תדמית, אתרים מסחריים, פורטלים וכדומה. כדי לדעת לבחור את האתר המתאים יש צורך לפנות אל חברה מקצועית העוסקת בתחום של בניית אתרים.


בניית אתרים - על אודות מיני האתרים המגוונים

קיימים שני סוגי אתרים, אתר דינאמי ואתר סטאטי. שינויים ועדכונים יכולים להיעשות באתר דינאמי. דרך מערכת ניהול קלה יכול בעל האתר להוסיף תכנים, למחוק או לשנות תכנים קיימים.

אתר סטאטי כשמו כן הוא, אין יכולת לערוך שינויים או עדכונים. התכנים באתר נשארים קבועים במשך כל הזמן.

אתר מסחרי ראוי שייבנה בסגנון של אתר דינאמי. אתרים המשתנים כל הזמן מקודמים באמצעות מנועי החיפוש. כאשר עורכים סקר שוק על בניית אתרים, כדאי להתעניין ולערוך השוואת מחירים של אתרים דינאמיים.

בניית אתרים היא מלאכה למומחים. יש לתכנן כראוי את בניית האתר באופן מוגדר וברור. בתחילה עלינו להגדיר את מטרות האתר, לערוך חקר שוק, לבדוק היטב אלו אתרים קיימים בתחום שלכם, ללמוד מהטעויות של האחרים ולבדוק מה הם הגורמים להצלחה ומהם הגורמים לכישלון. מניעת טעויות תיעשה על ידי לימוד מקיף של הנושא.

חברת אחסון ושם דומיין מתאימים יועילו ביותר להצלחת האתר. כדי שהאתר יהיה נגיש, נחוץ למצוא חברת אחסון רצינית.

כתיבת תכנים לאתר - באופן טבעי יש משיכה לאתרים יפים ובעלי צבע. זה אומנם חשוב, אבל כתיבת התוכן חשובה הרבה יותר. הצלחת האתר מותנית בשיווק נכון התלוי בתוכן הכתוב.

בחירת מילות מפתח - מילות המפתח הן המילים שאותן יקיש גולש האינטרנט במנועי החיפוש כאשר יחפש את המוצר שלכם. חלק חשוב מהתוכן הוא מילות המפתח. על מנת לבחור את מילות המפתח המתאימות צריך להתייעץ עם המומחים מחברת בניית אתרים.


בניית אתרים - איך לא לעשות שגיאות

עדיף שלא לבנות אתרי פלאש. אומנם, אתרי פלאש אלו אתרים יפים המושכים את העין, אך יש להם חסרונות. מכיוון שאתרי פלאש עולים באיטיות, מאבד הגולש את סבלנותו, ואם בכל אופן בחרתם באתר פלאש צריך למצוא חברת אחסון יעילה ומקצועית.

לא מומלץ להרבות בפרסומות. ריבוי הפרסומות יכול להרגיז את הגולש הממוצע ולגרום לו לעזוב במהירות את האתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים מאמרים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל אור

מאת: טל אורבניית אתרים07/10/123227 צפיות
טקסטים וגרפיקה מהווים בערך 80 אחוז מהאתר (ברוב האתרים) לכן אין להקל ראש כשאנו מחליטים על הגרפיקה והתוכן שאנחנו מתכוננים לשים באתר של העסק שלנו. ישנם חברות רבות או בעלי עסקים קטנים שפונים לחברות בניית אתרים ומנסים למצוא מבצעים ומחירים חסרי תקדים

מאת: טל אורבניית אתרים17/09/123284 צפיות
עולם האינטרנט והמסחר האלקטרוני הולך ותופס נפח פעילות. כיום, כמעט כל עסק, קטן כגדול, מעוניינים להשתלב באינטרנט ולהציג את העסק באופן ראוי. לרוב נהוג לפנות אל חברת בניית אתרים ולשכור את שירותיה. חיפוש באינטרנט מראה כי יש חברות רבות הפועלות בתחום ומציעות בניית אתרים ולכן קשה לבחור איזה חברה היא מקצועית ואיך לבחור

מאת: טל אורבניית אתרים09/09/123193 צפיות
הפעילות ברשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתקציב השיווק של כל חברה גדולה או עסק קטן. בעלי העסקים מזהים את הפוטנציאל שגלום ברשת האינטרנט וממהרים להקים אתרי תדמית

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/123159 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/122948 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניית אתרים29/07/123204 צפיות
אתר אינטרנט יפה ומעוצב הוא המפתח להצלחה בכל תהליך שיווק באינטרנט, האתר הוא למעשה החנות בה מציג בעל העסק מוצרים ושירותים לגולשים.

מאת: טל אורעיצוב אתרים07/07/123310 צפיות
אתרי אינטרנט משמשים למגוון עצום של מטרות, כאשר ישנם אתרים אינפורמטיביים, המכילים מידע ועובדות חשובות, אתרים אקטיביים, המאפשרים רכישה, ביצוע פעולות או מציעים משחקים ברשת, אתרים עסקיים משולבים, המציעים שילוב של מתן אינפורמציה והצגת ורכישת מוצרים,

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213421 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211430 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172769 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162057 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162572 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153054 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152715 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica