חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השקעות נדל"ן מעצימים את ערך הונך !

מאת: ישראל הריסהשקעות26/07/20091122 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השקעות נדל"ן  מעצימים את ערך הונך !

קביעת ערך כספך  נוגעת לכל משלם מיסים  ונגזרת  מצעדיך וכיצד אתה  מקדם אותם אל בניית עושר וחוסנו ,

נקודה חשובה זו  הינה משמעותית  והאים  יש לנו מספיק כסף לקראת פרישה  לשלם עבור  טיפול ממושך והוצאות מחיה , מבלי הצורך לעבוד עד יומי האחרון?

למרבה המזל, יש לנו  עדיין שליטה מסוימת על  "הגורל".

חסכון, כמובן  הינו הנדבך הראשון  בבנית  אתו עושר גלום, יחד עם צמצום ההוצאות ,  יציאה מחבות או  שמירה על מצב  ללא חובות כנ"ל בונים את העושר

חישוב העושר האישי בבסיסו הינו מפשוט למדי , אתה מוסיף  למשבצת א' את "נכסיך" ( ערך בית, רכוש אישי,  חשבונות חסכון,  תיקי השקעה וכדו' ) מנגד למשבצת ב' הינך מחסיר את התחיבויותך  ( יתרת חוב משכנתא, כרטיסי אשראי וכלל התחיבויות כספיות .)  

ישנם הרבה אתרי אינטרנט אשר נותנים תרשימים וטבלאות לשקלול נכון  לשווי הנכון של עושרך.

עבור מרבית האנשים  הבית יהוה את המרכיב העיקרי  לנכסיהם וכן להתחיבותם . עם זאת  לפי קצב גדילת ערך הנדלן ושגשוג בשווקים הינך יכול להווכח כיצד בעלות על השקעת נדלן תגדיל את ערך עושרך  קרוב לוודאי יותר מכל השקעה מצויה אחרת.

בעלות על בית בשוק נדלן עולה גם  באחוז או שנים שנתי  מגדילה את סל העושר העצמי  במימדים עצומים. לדוגמא: ממוצע עלות בית בארהב  בשנה החולפת היה 175K

אם נקח בחשבון ממוצע הון עצמי של 10% ששולמו ברכישתו  ונוסיף להם תשלומים נוספים של הביטוח ומיסי הנכס מידי חודש אנו משלמים 1,144 $ . אולי אנו שונאים את הצורך לשלם את תשלומי המשכנתא אבל קרוב לוודאי זוהי  תוכנית החיסכון היחידה שמוכיחה עצמה .

נכנס לעומקו של דבר  בעל הנכס שהזכרנו למעלה  יש לו הון אישי מתוך הנכס של 17,500 $  לא מרשים במיוחד נכון ! ?  אבל אם נסתכל קדימה בטווח של חמש שנים  ונראה מה קורה לקופה השיכת אך ורק לו  ורק עם צמיחה של 7%  שהם ממוצע הצמיחה הלאומי בשנים האחרונות,  

ראשית ערך הנכס עולה ובממוצע של 7% שנתי  ובמהלך אותם חמש שנים ערך הבית עולה מ שווי של 175 K   ל 245,446 $  זכות של 70,446 $  בחמש שנים גם אם הצמיחה תעמוד על 3.5% בלבד עדיין צברת הון של 32,845 $

בנתיים , החלק היחסי השייך לך מתוך הבית  ( החלק שאין עליו התחיבות משכנתא)  עולה בקצב  שונה אך יציב בגלל אותם תשלומי משכנתא חודשיים  במהלך אותם שנים התחיבות המשכנתא שעל הנכס ירדה מ 157,500 $ לסך התחיבות של 146,560 $ ולכן ההון השייך לך המצוי בבית עומד על 98,886 $  . מרשים ביותר.

כמו שאנו רואים , השקעה בנדלן לאט אבל בבטחה מעצימה את שווי ההון האישי .

אני כל הזמן קורא על  פניות של אנשים המדברים על עסקאות פליפ בנדלן כדרך להגדלת ההון,  אבל האמת היא שאנשים עשירים באמת יחזיקו חזק בנכס טוב ויתנו לערך לעלות.

כאשר אתם בוחנים נכס להשקעה, התוצאות מבטיחות אף יותר  במיוחד אם  נוסיף על  הרווח הצומח  שהזכרנו עד כה את אפשרות התזרים הנוסף  הגלום בנכס ומגיע מהשכרתו  ונהנות מהטבה המתקבלת מכספם של האחרים , תשלום שכר דירה בסך 1,200 $  ישלם במקומכם את הוצאות הנכס השוטפות תשלומי משכנתא מיסים וביטוח , יגדילו מאת הונכם במהלך  החמש שנים לכדי  מעל 98 K  $  וכל מה שנצרך מצדכם  הינו ההון העצמי ששולם בראשונה על הנכס.

בעוד שרוב האנשים מסתמכים על הגדלת הכנסה  בכדי להתעשר, הם צריכים להתמקד בחשוב והוא  צמצום התחיבויות והגדלת ערך ההון הקיים .

לפניך כמה טיפים פשוטים משעממים אומנם אבל יעשו את העבודה.  אך להגדיל את עושרך בכמה צעדים  קטנים.

יציאה מחוב . למשל כרטיסי אשראי הנתונים הסטטיסטיים המדויקים  צמצום התלות יתן הגדלת ההון של אדם ממוצע ב 9,000 $

חסכון.  אם נשמור בצד 50 $ לשבוע  זה יתורגם ל 2,600 $ בשנה לפני ריבית פלוס על הכסף.

הפחתת חובות משכנתא .  הזרמת סכומים קטנים בכל חודש לצמצום נוסף של התחיבויות המשכנתא  יפחיתו את ריבית החובה  ומגדילה את החלק ההוני בנכס.

ההשקעה הראשונה בנכס נדלני , דורשת זמן , וכסף.  כאשר אתה מתחיל לחסוך גש  במקביל לקבל יעוץ משכנתא בכדי ללמוד על התוכניות השונות.

לאחר מכן בחר איש נדלן או צוות מקצועי  לבחירת נכס נדלן  אשר יתאים להשקעתך הראשונה.

הדרך הטובה ביותר  לבנית עושר הינה  בצעדים קטנים , ובפשטות לשמור על תקמיב הוצאות הנמוך מן הכנסתך, ולנתב את הנותר אל השקעה חכמה וצמצום התחיבוית הינה הדרך הטובה  להתחיל.

השקעות נדלן בארהב

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ישראל הריס מנכ"ל חברת B&H REAL ESTATE אשר מלווה משקעים ברכישות נדלן בארהב.

נדלן חול    

ניתן ליצור קשר עם הכותב בטל שמספרו : 052-7755442 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישראל הריס

מאת: ישראל הריסהשקעות20/01/101385 צפיות
האם ממשלת ארהב מסוגלת לפתור את בעיית ה- Foreclosures ? שוק המעוקלים הינו בעיה בכל רחבי ארה"ב, וקרוב לוודאי בעיה שתחמיר כמו גם ירידה בשווי הנדלן בשווקים רבים. עבור חלק זהו נתון כואב .. ומדובר בהרבה אנשים. ישנם כמה דעות ופרשנויות בנושא האחת טוענת שמכת העיקולים תגרום לפשיטת רגל לכלכלה הקיימת, תוביל לאיבוד מקומות עבודה ומורד מתגלגל. ומנגד ישנה דעה האומרת שהעלייה בכמות המעוקלים הינה חלק מתהליך הבראה ותגובת שוק בריא לבעיה שאיננה חדשה, מחזוריות..

מאת: ישראל הריסמיסוי בינלאומי02/08/092504 צפיות
תכנון מס לפני רכישת נכס בארהב במאמר הקצר המובא לפניכם נסקור את עיקרי הדברים הצריכים להלקח בחשבון לפני בואנו לבצע רכישת נדלן בארהב למטרת השקעה

מאת: ישראל הריסנדל"ן02/08/091464 צפיות
כידוע מחירי הנדל"ן בארה"ב נמצאים בצניחה מאז משבר הסאב-פריים ליפני כשנה. מחירי הנדל"ן בארה"ב כולה ירדו בכ- 30% . יש מקומות בהם המחירים ירדו לכ-50% ויותר כדוגמת לאס וואגס ,פלורידה וזה כמובן יוצר הזדמנויות רבות לאלו שיש להם כסף מזומן.

מאת: ישראל הריסהשקעות30/07/091281 צפיות
קבוצות רכישה בשורה לקהל לוקחותינו מתארגנת קבוצת רכישה תחת פיקוחה של חברת BNH וניהולה השוטף לרכישת מקבצי נדלן מהבנקים והבאתם לכדי מצב ראוי להכנסה משכירות ניהולם וחלוקת הרווחים בין משתתפי הקבוצה

מאת: ישראל הריסנדל"ן26/07/091574 צפיות
מה זו החיה הזו ואך זה עובד שורט סל הינה אחת מאפשרויות הקניה (מכירה ) הנכנסות לקטגורית הפור קלוזר ( מעיקול ) בשונה מנכס שעוקל מבעליו ומצוי כיום בבעלות הבנק מדובר בשלב מוקדם של תהליך העיקול הנכס נמצא עדיין בבעלות הבעלים החייב אשר אינו עומד בחובת התשלומים על הבית ובעצם ישנה דרישת חוב על הנכס והוא נדרש לעיקול עי הבנק.

מאת: ישראל הריספיננסים וכספים - כללי 26/07/091864 צפיות
מחפשים דירה מעוקלת בארה"ב? Bizportal שוחח עם המומחים וקיבל טיפים והמלצות רכישה. "המשקיע הישראלי רוצה לשפץ לבד, לרכוש ללא תיווך או ליווי, ולנהל את הנכס בעצמו על מנת להרוויח עוד"

מאת: ישראל הריסנדל"ן26/07/091646 צפיות
דרך קביעת החובה וגודל המיסוי על נכס בארהב לוטה בערפל מאמר זה ינסה להסיר את הלוט במקצת. מיסי נכס אינם מתבססים על שווי הנכס בלבד - עקבו אחר דברי ותבינו אך נקבעים חובות המיסוי על נכס .

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181564 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173055 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171706 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171772 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161751 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161599 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161469 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica