חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להגיש עבודה באנגלית

מאת: nataly28ספרות06/09/20111276 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חייבים להגיש עבודה באנגלית? בדיוק בשביל זה יש אנשים שעוסקים בתרגום מקצועי!

מדי פעם בחיים אנחנו נזקקים לטקסטים או ספרים מתורגמים; אלה יכולים להיות טקסטים בשביל עבודה ללימודים, ספרי פרוזה או אפילו הוראות שימוש של מוצרים ורכבים. החיים היום הם גלובאליים למדי, ואנחנו עושים שימוש ללא הרף בטקסטים זרים. אם לא היינו יכולים לתרגם מידע זה לשפה שאנחנו מכירים, היינו מפספסים מידע חשוב ושימושי.

מי יודע איך לתרגם טקסטים? מה צריך בשביל להיות מתרגם? בטקסט הזה אתם יכולים לקרוא לגבי תרגום.

להכיר שתי שפות זה כמובן הכרחי, אבל בשביל לבצע תרגום יש צורך במס' יכולות נוספות:

תואר בבלשנות השפה - בכל שפה קיים ייחוד, ובין שפות שונות ישנם הבדלים בעיקר בתחומים של דקדוק ומבנה. רק מתרגם מיומן יוכל להפוך שפה אחת לאחרת בלי לגרוע מן המשמעות המקורית.

ידע מקצועי - איך ניתן בכלל לנסות לתרגם מסמך משפטי או רפואי בלי להבין את הטקסט? רוב המאמרים המקצועיים נכתבים בעגה מקצועית ומכילים ביטויים אופיניים שרק אנשי מקצוע מסוגלים באמת להבין. כל מתרגם חייב הכשרה בתחום המקצועי שהוא מתרגם. לדוגמא, מי שעוסק בכל הקשור לתרגום מסמכים בעלי אופי משפטי, זקוק לרקע בעריכת דין.

להכיר את השפה לעומק - על מנת לעשות תרגום קפדני, כדאי שהמתרגם שלכם ישלוט היטב בשפה ויכיר אותה על בוריה. כלומר לא רק להכיר את השפה מההורים, יש גם צורך לדבר בה באופן שוטף. מתרגמים שלא מדברים בשפה אותה הם מתרגמים, לא ממש מבינים את המושגים של הדור הצעיר ומסיבה זו הם נוטים לדבר בסגנון ארכאי למדי.

זקוקים לעוד אינפורמציה על מתרגמים? מתחילים מכאן.

עולם התרגום הוא מרנין, וכדאי להכיר את השוני בין שפות ממוצא אחר. למידע חשוב אודות שרותי תרגום ובלשנות, מומלץ להיעזר בבלוג הזה .קריאה נעימה!
 



תגיות המאמר: תרגום, מתרגמים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nataly28

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111769 צפיות
מהסיבה הזו, תכנון המסיבה בצורה עליה חלמנו היא משימה לא קלה. במאמר הקצר הנ"ל תוכלו למצוא מספר עצות טובות שיבטיחו לכם אירוע שלא תשכחו.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/111901 צפיות
חלק ניכר מהאנשים עושים מעבר מסיבות משמחות כמו רכישה של מרחב מגורים גדול ומרווח או כשסיימו לבנות את בית החלומות. נכון, מעבר דירה הוא שלב מתיש אך גם אותו תוכלו להעביר ללא מריטת שערות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111819 צפיות
שלב שכדאי להתחיל איתו הוא וידוא שהאולם בו אתם רוצים לחגוג, אליו בכוונתכם ללכת לקבל טעימה ולהתרשם, הוא בעל התעודות הנחוצות להפעלתו של המקום.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111810 צפיות
בטקסט הקרוב נסביר לכם את המגוון הרב של האופציות והעבודות שיהיה עליכם לעשות בשביל האירוע הקרב.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/112556 צפיות
מעבר דירה יכול להיות פרוצדורה מייגעת וארוכה. המאמר הבא רלוונטי מאוד לאלו שמקבלים מפתח בשבוע הקרוב, ובו נכללות כמה נקודות למחשבה על מחירי הובלות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111832 צפיות
סגנון הארוע ולבסוף לבחור את כל הפרטים הזעירים שיעזרו לעשות את האירוע הענק לחוויה בלתי נשכחת. למה לא לערוך את הארוע?

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי20/09/111870 צפיות
יש הגורסים כי פעולת החיתוך היא יותר בריאה מהשארת העורלה. במאמר הזה לא נחפור על שאלת ה"למה", אלא "איך".

מאמרים נוספים בנושא ספרות

מאת: ירון כהןספרות01/06/172184 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: nisim ohanaספרות02/04/171769 צפיות
כתבתם ספר פנטזיה מרתק, ואתם מעוניינים גם לפנות לקוראים באירופה? הוצאתם ספר ילדים צבעוני ואתם מעוניינים שגם הילדים בצרפת יקראו אותו? כדי לעשות זאת, יש כמה דברים שכדאי להביא בחשבון.

מאת: גיא ביסמוטספרות29/10/162622 צפיות
סדנת כתיבה יוצרת ברוח הביבליותרפיה היא סדנה עבור אנשים שמכירים בכוחה של הכתיבה האישית האותנטית ככלי להבנה וגילוי עצמו כמו גם ליצירת חיבורים עמוקים של הזדהות בין המשתתפים בקבוצה. במאמר זה אתאר בקצרה את השתלשלות העניינים בסדנאות הכתיבה היוצרת שלי.

מאת: ריקי שחםספרות27/01/163495 צפיות
מתוך אלבר קאמי ה"שיבה לטיפזה”

מאת: שרון צרפתיספרות25/01/162755 צפיות
במספרות החלו לספק את הדרישה עבור תוספות אלה שרק הלכה וגדלה עם הזמן, כאשר נוצרו כל מיני שיטות עבור ההוספה של תוספות אלה אל השיער הטבעי ברמה כה גבוהה שנראה כי המראה הוא אחיד וטבעי לגמרי

מאת: אבי בכרספרות22/01/163857 צפיות
חיים נחמן ביאליק הוא גדול המשוררים העברים בזמן המודרני, על כך נדמה כי אין עוררין, חיים נחמן ביאליק השפיע רבות על התרבות היהודית ועל ההוויה היהודית המודרנית, הקריירה הספרותית של חיים נחמן ביאליק היותה נקודת מפנה בספרות העברית המודרנית.

מאת: ד"ר אורנה ליברמןספרות20/11/153103 צפיות
על הסופר הצרפתי ברנרדן דה סן-פייר וספרו המשפיע "פול ווירז'יני", רב מכר היסטרי. פול ווירז'יני, יצירי דמיונו של דה סן-פייר, "ילדיו המאומצים", כפי שכינה אותם, הפכו לאגדה, שהכתה גלים בעולם כולו, ונתנה השראה לאמנים רבים, מפרסומו ב-1788, ערב פרוץ המהפכה הצרפתית ועד מלחמת העולם הראשונה, אם לא עד ימינו אנו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica