חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גישור גירושין - היתרונות של מגשר שהינו עו"ד גירושין

מאת: עמית ורדגישור ובוררות12/09/20111086 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כללי

הליך גישור גירושין הולך ונהיה פופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות. הרבה זוגות מעדיפים גירושין בהסכמה מאשר להתכתש שנים רבות בערכאות משפטיות ולבזבז זמן, כסף אנרגיה הכרוכים גם בעצבים ולחצים, כאשר בסופו של יום התוצאה אינה ידועה מראש למי מהם. על רקע הדברים הללו, גישור גירושין מהווה אלטרנטיבה יעילה וטובה לזוגות המעוניינים להתגרש בהסכמה, נועם וכבוד הדדי ע"י מגשר לגירושין. האם כדאי לבחור מגשר גירושין שהינו גם עורך דין מומחה לגירושין אם לאו? כלומנר לבחור דווקא מגשר פסיכולוג ככה שהינו בא מרקע אחר שאינו משפטי? על כך במאמר זה...

גישור גירושין

גישור גירושין הינו הליך המאפשר לזוגות המעוניינים להתגרש לעשות כן בדרך אלטרנטיבית של הידברות ותקשורת ישירה וחיובית כדי לנסות ולמצוא פתרונות משותפים למחלוקות שביניהם, באמצעות צד שלישי אדם נייטרלי שהינו מגשר גירושין, הכול כדי לסיים את הסכסוך בדרך מכובדת ובהסכמה הדדית ללא צורך בקרבות בבתי משפט, או אם כבר החלו - להפסיקם...

גישור גירושין הוא הליך מבורך, שכן ע"י גישור גירושין המבוצע ע"י מגשר גירושין ניתן לפתור המחלוקת ללא כפיה, שכן זהו הליך וולנטרי לחלוטין וכל צד רשאי להפסיקו בכל עת ומכל סיבה. היה וההליך של גישור גירושין לא מסתיים בהצלחה הרי שכל מה שנאמר בו הינו סודי וחסוי ותמיד ניתן לחזור או ללכת לפי הענין לבית המשפט ולריב ולהמתין להכרעה של פסק-דין בסכסוך...

היתרונות של מגשר שהינו עורך דין מגשר גירושין

הליך גישור ניתן לבצע באמצעות מגשר מוסמך. חשוב לציין כי יש מגשרים רגילים המוסמכים לגשר בסכסוכים כלליים, אל יש גם מגשר מיוחדים שהוסכמו גם כמגשרי גירושין או משפחה בקורס מיוחד, ולכן חשוב לוודא את הרקע של המגשר.

לעורך דין מגשר בתחום משפחה וגירושין יש יתרונות לעומת מגשר רגיל שבא מרקע אחר, כלהלן:

1. עורך דין גירושין בקיא בנושא של דיני גירושין ומשפחה ויכול להציע לתת פתרונות משפטיים מגוונים.

2. עורך דין גירושין מכיר את מערכת בתי המשפט ויכול להציע מתכונת של הסכם גירושין שיהיה מקובל ויאושר בקלות ובלי בעיות ע"י בית משפט לענייני משפחה.

3. עורך דין גירושין הוא בעל ניסיון וידע ספציפי בתחום הרלבנטי לסייע במחלוקת מסוג זה של גירושין.

4. עורך דין גירושין יוכל לענות לכם על שאלות משפטיות ולכוון אתכם בתהליך באופן טוב יותר ונכון יותר מבחינה משפטית.

5. עורך דין גירושין שהינו גם עורך דין בתחומים נלווים כגון - מקרקעין, יוכל לסייע לכם בפתרונות לגבי נושאים נלווים כמו הסדרת מכירת דירה במסגרת גירושין, ועוד.

6. עורך דין מגשר גירושין יוכל להיות גורם מקצועי שיהיה מקובל על הצדדים ויתנו בו אמון רב, במיוחד עם בעל ניסיון, שכן המחלוקות נסובות על ענייני גירושין ורכוש בהם יש לו ידע  רב, ולכן ההליך יתנהל באופן בטוח יותר מצדם של בני הזוג, כי הם ביידיים טובות.

7. במקרה שהצדדים מיוצגים ע"י עורכי דין מטעמם, עורך דין יוכל לתקשר איתם באותה שפה... ההליך יכול להיות פשוט ופרקטי בהרבה לעומת מגשר מתחום הפסיכולוגיה שיתרכז יותר בפן הטיפולי והזוגי.

8. הליך גישור גירושין ע"י עורך דין גירושין הינו פרקטי ומתמקד בעתיד ולא בעבר, קרי - פתרונות לסיום הסכסוך ולא בסיבות שהביאו לסכסוך... ובכך ההליך של גישור גירושין יהיה יותר יעיל ויתקדם באופן מעשי וענייני יותר, לפי המסגרות המשפטיות המקובלות, אך בדרך של תקשורת ישירה וחיובית לפתרונן.

 



תגיות המאמר: מגשר גירושין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הוא בעלים של עמית ורד - משרד עורכי דין נוטריון וגישור בראשון לציון. נוסד בשנת 1998. המשרד עוסק בתחום אזרחי-מסחרי, התמחויות בגירושין ומעמד אישי, מקרקעין ונדל"ן, דיני חוזים, ייצוג בבתי משפט. המשרד מספק שירותים נוטריונים בראשון לציון והמרכז.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמית ורד

מאת: עמית ורדנדל"ן ומקרקעין19/01/13877 צפיות
מכירת דירה אינה פעולה יומיומית, אלא מהווה עסקה גדולה עבור מרבית אנשים, המבוצעת אחת למספר שנים. מאחר ועסקינן בעסקה בסכום גבוה, יש להקפיד על התנהלות נכונה, על-מנת שהעסקה תעבור באופן חלק וללא מכשולים. בסקירה זו נביא בפניכם מספר טיפים חיוניים בנושא של מכירת הדירה, לקראת חתימת חוזה המכר.

מאת: עמית ורדנדל"ן ומקרקעין18/01/131648 צפיות
המאמר כולל הסבר על מדרגות מס הרכישה ומפרט עדכון המדרגות לשנת 2013.

מאת: עמית ורדדיני משפחה18/01/131133 צפיות
לפי הפסיקה של בית המשפט העליון, ככל שאחד מבני זוג קנה דירת מגורים לפני הנישואין (גם ללא משכנתא) ורשם אותה על-שמו, אולם לאחר החתונה התגורר בה עם הצד השני במשך שנים ארוכות, עם ילדים וכו', בעלותו בדירה בסכנה... והצד השני יוכל לתבוע מחצית מהדירה, אלא אם כן ערכו הצדדים הסכם ממון.

מאת: עמית ורדנדל"ן ומקרקעין26/09/121064 צפיות
מכירת דירה הינה עסקה מורכבת. מדובר בנכס בעל שווי יקר מאוד, המהווה את הנכס העיקרי בדרך כלל עבור המשפחה. לכן, טרם מכירת דירה יש לנקוט באמצעי זהירות ולבצע את הדברים עם תכנון מוקדם ובאופן מקצועי. במאמר זה תוכלו לקרוא דגשים על עסקאות מכירת דירה וטיפים חיוניים, אשר ישפכו לכם בוודאי אור על הנושא הזה. בהצלחה ושיהיה בשעה טובה!

מאת: עמית ורדדיני משפחה01/06/121184 צפיות
הסכמי ממון בישראל הפכו בשנים האחרונות לדבר מקובל. לאור היקף גירושין גבוה במדינת ישראל, גיל הנישואין שעלה, יחסים זוגיים פרק ב', ועוד סיבות, כיום יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות הרבה שיש לחוזה הייחודי הקרוי הסכם ממון. במאמר זה נסקור שבע סוגיות מרכזיות, אשר חובה לדעת לגבי הסכמי ממון בישראל.

מאת: עמית ורדחוק ומשפט - כללי31/01/121098 צפיות
בישראל 2013 מקצוע עריכת הדין מוצף כאשר מדי שנה יותר ויותר עורכי דין מצטרפים ללשכת עורכי הדין בישראל. למרבה הצער, הצפת המקצוע גרמה לירידה ברמה המקצועית של עורכי דין, בהיות עורכי דין צעירים רבים משוועים לעבודה ומורידים מחירים. מצב זה הוא מאוד בעייתי. התחרות הגוברת מקשה על אדם בבחירת עורך הדין המתאים והמקצועי עבורו לטיפול בתיק או בסוגיה משפטיים. המאמר שלפניכם כולל טיפים שימושיים לבחירת עורך דין.

מאת: עמית ורדחוק ומשפט - כללי31/01/1211451 צפיות
תעריפי נוטריונים בישראל הם אחידים ונקבעים ע"י משרד המשפטים. כל הנוטריונים מחויבים לאותם תעריפי נוטריון, כלומר, לאף נוטריון אסור לגבות שכר שירותי נוטריון שונה, בין אם גבוה, ובין אם נמוך. התעריפים של נוטריון צמודים למדד המחירים ומתעדכנים אחת לשנה. בחודש ינואר 2012 התעדכנו התעריפים. הפוסט מביא מספר דוגמאות לתעריפי נוטריון נכון לשנת 2012 לאחר העדכון במחירי נוטריון.

מאמרים נוספים בנושא גישור ובוררות

מאת: tiloniגישור ובוררות11/02/181596 צפיות
כשבאים לדון בנושא גישור לאחר בגידה, עולה השאלה האם לתת מקום לאמוציות ולהבעת רגשות או שמא יש להישאר מקצועיים ודידקטיים ולהתעסק רק בתחום החוזי של הסכם שלום בית או גישור?

מאת: tiloniגישור ובוררות04/01/181540 צפיות
הפנייה הראשונית אל המגשר היא פנייה טלפונית של אחד מבני הזוג אל מגשר מקצועי השייך לרשימת המגשרים המורשית של משרד המשפטים, למרות שאין חובה חוקית להיכלל ברשימה זו, הרי שמוטב לפנות לאיש מקצוע מוסמך ואמין.

מאת: tiloniגישור ובוררות01/12/171704 צפיות
כאשר הנישואים שלנו מגיעים לסיום אנחנו צריכים להחליט מהי הדרך הכי טובה להיפרד. תהליך של גישור גירושין יכול לסייע לנו להתגרש באווירה טובה וחיובית יותר

מאת: shlomy גישור ובוררות17/07/161862 צפיות
גירושין הוא אחד המאבקים הקשים הדורש משאבים נפשיים וכספיים רבים, הליך גישור בגירושין מבטיח לשני הצדדים את כל הזכויות בתהליך מהיר בלי בירוקרטיה והוצאות מיותרות

מאת: דוד סונינוגישור ובוררות24/06/152636 צפיות
המאמר מבוסס על עבודת הגמר שלי משנת 1990, ועל קורס שהעברתי באוניברסיטה בנושא. עבודת הגמר שלי היתה אבן דרך לביסוס מערכת הגישור. אולם תהליך השלמה שונה מתהליך הגישור. המאמר מנסה לשרטט את הדרך היעילה כדי לפתור באופן סופי סיכסוכים.

מאת: שירלי אנגלמןגישור ובוררות16/06/152114 צפיות
עו"ד שירלי אנגלמן, עורכת דין גירושין וענייני משפחה, מגשרת ומנחת סדנאות מתגרשים. (לשאלות וליצירת קשר בדואר אלקטרוני: s.mishpati@gmail.com ) (למאמר המלא ומידע נוסף באתר אינטרנט: www.get-net.co.il ). טלפון: 077-2010-298.

מאת: Yoniגישור ובוררות21/05/152533 צפיות
הדרך הנכונה והבריאה ביותר להתגרש היא חתירה אל הסכם המשרת את טובת שני הצדדים, הסכם הוגן המוסכם על שני הצדדים ומבוסס על גישור ותקשורת תקינה. כאשר שני הצדדים משתפים פעולה על התהליך, נכונים לפשרות ופועלים לסיום מהיר של התהליך הדברים יהיו הרבה יותר פשוטים בעבור שני הצדדים. חשוב להבהיר כי גישור גירושין משרת את טובת שני הצדדים, המגשר מחויב בהתייחסות שווה לזכויות של שני הצדדים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica